Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 10:23 

Hardtraxxer

FF wakker worden en zo op de fiets weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 10:48 

Hardtraxx Addict

Wordt het ergens uitgezonden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 11:31 

Om 1 uur ongeveer de trein pakken, daarna pendelbussen vanaf Arnhem naar Dreamfields en dan knallen!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 11:38 

Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Chukkels schreef:
Zo'n zin in het feest, dat ik me gewoon heb verslapen. Sorry Squirt, ik ben er tegen 11 uur, half 12. Eerst nog even mijn autoradio ophalen :P

Dat zeg je via ht? Zou je hem niet bellen/smsen ofzo xd

Ik ben 24/7 HT jonge, ik zie alles ! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 13:22 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Nando schreef:

Volgende keer ook aanwezig @ pre & after-party dan maar. xd

You need to prove yourself! Alleen de ekte ekte zijn uitgenodigd op de pre en after van Defkut xd

Dan neem ik hem mee als ekte ekte zijnde xd

Edit; haha, dat niemand doorhad dat ik het woord mee vergat xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 15:26 

Hardtraxx Addict

Vik schreef:
Ik ben er helaas niet bij.. :cry:
Iedereen die wel gaat: heel veel plezier! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 16:15 

Donateur

Iris93 schreef:
Chukkels schreef:
Nando schreef:

Volgende keer ook aanwezig @ pre & after-party dan maar. xd

You need to prove yourself! Alleen de ekte ekte zijn uitgenodigd op de pre en after van Defkut xd

Dan neem ik hem als ekte ekte zijnde xd

Lijkt me niet verstandig :surrender:

Veel plezier mensen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 21:26 

Hardtraxx Veteran

Ff eetpauze. Die broodjes kroket smaken voor de verandering een keer haha xd Mijn enkel is helemaal naar de kloten, wordt echt door de pijn heen stampen. Wordt heerlijk gedraaid, Crypsis & Chain Reaction hebben zojuist de beste set van dit jaar neergezet! :worship: Bijna onmogelijk om dat vandaag nog te verbeteren. Tot nu toe echt beste feest van 2011! Gruwelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2011 23:37 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Ff eetpauze. Die broodjes kroket smaken voor de verandering een keer haha xd Mijn enkel is helemaal naar de kloten, wordt echt door de pijn heen stampen. Wordt heerlijk gedraaid, Crypsis & Chain Reaction hebben zojuist de beste set van dit jaar neergezet! :worship: Bijna onmogelijk om dat vandaag nog te verbeteren. Tot nu toe echt beste feest van 2011! Gruwelijk!

Nu baal ik nog meer :(
Hopen dat Free Festival hier nog even 3dubbel overheen beukt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 01:38 

Hardtraxxer

Heerlijk feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 01:41 

Hardtraxx Elite

Een van de beste feesten die ik in m'n lange run heb mee gemaakt!
Vooral de afsluiter @ XXelerator stage :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 01:54 

Hardtraxx Veteran

Was echt een super feest :thumbsup: Super mooie locatie met de grasvelden, zandstand waar je kon liggen op bedjes :) bomen, een meer met bootjes, het gaf het geheel een erg mooi sfeervol beeld. De XXelarator Raw was een best grote tent met goed geluid en heb goede setjes gehoord. De Xxelarator buiten stage was mooi gemaakt, een soort spookhuis. Daar is echt wel moeite voor gedaan. Het geluid was prima te doen, heerlijke setjes, gezellige mensen, goede sfeer. Men ging veel harder los als bijvoorbeeld op Emporium is mijn idee (zelfde organisatie btw). Misschien door t betere geluid en mooier weer.. Neh ik zeg volgend jaar absoluut weer! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 02:16 

Hardtraxx Veteran

Werkelijk nog nooit zo lang en hard gebeukt als vandaag! En dat allemaal in een broodje nuchtere staat :oh:
Ik kwam pas goed los bij de crypsis vs chain set. Maar wat kwam ik toen ook los. Het was inderdaad een dodelike goede set!!! Ik kon ook niet meer hierna. Ff tijdens de A2 showcasw eeen prima loempia + hamburger verorberd. Toen had ik weer wat kracht terug. Hierdoor nog ff op de laatste nrs van a2 kunnen losgaan. Under attack weer volop genieten. Toen kwamen er me toch 2 ZIEKE KONINGEN!! Avio madafakin' Live was echt het toppunt van genieten! Half uur lang non stop beunen. Ik was herboren. Hierna Bfront die er weer heerlijke platen opgooide. Prima setje vond ik :) nou toen ook nog maar even Thera vs Chris One erachteraan. Begin was puur snoeiwerk. In positieve zin :) daarna is er met '( geluid gesjoemeld en was het te zacht geworden. Dit wilde niemand obv! Toen was de lol dr voor moi er een beetje af. Laatste hardcore deel van de set niet meer meegemaakt. Hop in de auto en naar huis! Bizar omgereden nog helaas, maargoed. Zeker een memorabel festival! Erg genoten :D
En Nando je bent een baas =D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 02:49 

Hardtraxx Addict

Het was echt toppie! :D

Helaas niet de hele dag/avond lopen stampen maar heb me ondanks dat goed vermaakt :P En volgens mij weten nu wat andere HT-ers (die mij al vaker op feest hadden gezien) nu ook mijn naam op HT xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 02:54 

Hardtraxx Addict

wat een feest zeg! Verwachtingen waren vrij laag maar dit was echt top! Die rawstage knalde van begin tot b front (moest 22:30 met bus terug ivm trein...) geluid was prima en ging snoeihard. Heerlijke setjes van crypsis & chain reaction, a2 records en avio. Zatox & R3bels zette ook een lekker setje neer. Locatie was ook nice, beetje defqon gevoel zo aan het water. Wel ver vanaf arnhem maargoed, daar gaan we niet moeilijk over doen. Conclusie: top dag gehad, gezellige mensen en heerlijke setjes. Top feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 03:03 

Hardtraxx Veteran

Mooi feestje ja, weer wat nieuwe mensen leren kennen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 03:05 

Hardtraxx Veteran

Arme ik. Mijn enkel doet zo verschrikkelijk pijn. Nog nooit zo erg meegemaakt dit. Maar ook nog nooit zo hard losgegaan. En het was het waard, want wat werd er goddelijk gedraaid. Ik dacht dat niemand Chain Reaction en Crypsis kon overtreffen, maar B-Front kwam er angstig dicht in de buurt. Wat een geniale set en toen was mijn lichaam echt gesloopt. Maar goed, door de pijn heen bijten, want Thera opende met The Sexual Thrill. En alsof dat niet genoeg was, heeft hij nu officieel mijn erkende heldenstatus, of wat zeg ik, godenstatus gekregen door eindelijk Afflictive - Breadstick te draaien. :worship:
Wat een feest, wat een dag, gruwelijk vet. Beste feest van 2011 en een festival wat zeker terug mag komen volgend jaar!

Trouwens, de parkeerplaats afterparty was ook geniaal. 2 uur nog lopen knallen daar met een groepje. Je moet wat als je niet kaan wegrijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 09:25 

Hardtraxxer

Warom vind iedereen het raar als je met een stapel posters naar huis fietst
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 11:45 

Hardtraxx Elite

Heel leuk feest gehad! Was van te voren ook met de instelling gegaan om te gaan ouwe hoeren en bier te drinken. Dus verder niet bij veel sets geweest. Alleen even Beholder en Digital Punk, Chain Reaction (eventjes), B-Front (ook eventjes) en Thera waarbij ik na Done weg ging.

Echt super ziek veel bekende mensen gezien. Aangezien ik daar uit de beurt kwam. Heel duiven, westervoort, giesbeek was er wel te vinden. ^^

Verder nog wel weer paar lui gezien hier van Hardtraxx. Weet niet precies wie allemaal meer, kan de namen niet zo goed plaatsen bij iedereen :x

Vriendin van Pepepe had mij nog ook aangesproken, zei dat ze me herkende van Ground Zero. Gaaf :yes:

Eind van de avond had ik al hoofdpijn, wou nog gaan door zakken maar gelukkig maar niet gedaan! :P
Volgend jaar zeker weer, opzich zeker gezellig zo met al die bekende ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 12:18 

Hardtraxx Veteran

Ik begin met de minuten die verstrijken meer spierpijn te voelen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 12:28 

Hardtraxxer

Weet iemand misschien wie die jongen is met dat t-shirt: pas op zwenkt uit bij het betere hardstyle geluid, ik zie hem namelijk overal alleen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 12:47 

Hardtraxxer

Iemand enig idee waarom die ''kale'' van Bioweapon alleen draaide? ( Weet zijn naam niet :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 12:54 

Hardtraxxer

Gerome schreef:
Iemand enig idee waarom die ''kale'' van Bioweapon alleen draaide? ( Weet zijn naam niet :P )

Op last world draaide die ook al alleen live
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 12:56 

Hardtraxx Elite

Was echt een super feest joh, mooie setjes, mooi weer, goede sfeer. En nog een hele lijst op te noemen wat er goed en mooi was aan Dreamfields :D. Heb jammer genoeg alleen de afsluiter van Thera & Chris One gemist, stond toen met de rest op de main.

Oja het enige dat kut was, was dat we geen vervoer terug meer hadden :P. Zouden opgehaald worden door een maat, die had blijkbaar om half 10 gsmsd dat dat niet meer kon. Die kreeg ik half 1 pas binnen, uiteindelijk toch nog iemand gevonden waar we mee mee konden :P.

Oja wtf: http://www.youtube.com/results?search_q ... +2011&aq=f :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 12:57 

Hardtraxxer

D-Ruz schreef:

?
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten