Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nja, ik ook, maar na afloop hoorde ik dat ie tegenviel, is wel een mooi thuiswedstrijdje, mja ben dus blij die niet meegenomen te hebben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 18:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Nja, ik ook, maar na afloop hoorde ik dat ie tegenviel, is wel een mooi thuiswedstrijdje, mja ben dus blij die niet meegenomen te hebben ;)


ag mij maakt het niet uit of het feest groot of klein is ik vermaak me altijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
El Mare schreef:
Nja, ik ook, maar na afloop hoorde ik dat ie tegenviel, is wel een mooi thuiswedstrijdje, mja ben dus blij die niet meegenomen te hebben ;)


ag mij maakt het niet uit of het feest groot of klein is ik vermaak me altijd

Ik heb me ook super vermaakt hoor op Emporium, dat doe ik ook altijd wel. Maar dat wil niet zeggen dat het feest goed was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
hardaddict schreef:
El Mare schreef:
Nja, ik ook, maar na afloop hoorde ik dat ie tegenviel, is wel een mooi thuiswedstrijdje, mja ben dus blij die niet meegenomen te hebben ;)


ag mij maakt het niet uit of het feest groot of klein is ik vermaak me altijd

Ik heb me ook super vermaakt hoor op Emporium, dat doe ik ook altijd wel. Maar dat wil niet zeggen dat het feest goed was.


Agjaa was mijn eerste feestje dus ik kan moeilijk oordelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen me kaartje halen ik ga gewoon, fuck it ik zie ter plekke wel hoe ik thuis kom. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 03:16 
 

93Wesley93 schreef:
Morgen me kaartje halen ik ga gewoon, fuck it ik zie ter plekke wel hoe ik thuis kom. :D

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 04:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Morgen me kaartje halen ik ga gewoon, fuck it ik zie ter plekke wel hoe ik thuis kom. :D

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 09:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Morgen me kaartje halen ik ga gewoon, fuck it ik zie ter plekke wel hoe ik thuis kom. :D


Goed bezig :thumbup:
zit er geen camping in de buurt ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 09:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een dag eerder dan verwacht, maar...

Ik heb zin in Droomveld! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 12:45 
 

Chukkels schreef:
Een dag eerder dan verwacht, maar...

Ik heb zin in Droomveld! :yay:

Lekker, heb er ook fucking veel zin in word een top dag/nacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 12:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
93Wesley93 schreef:
Morgen me kaartje halen ik ga gewoon, fuck it ik zie ter plekke wel hoe ik thuis kom. :D


Goed bezig :thumbup:
zit er geen camping in de buurt ofzo?


Ja best veel zelfs, volgens mij 2 op loopafstand. Ik rol gelijk mn tent in na Thera & Chris One :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 13:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zeker aanwezig, heatzone en frequencerz supporten :beer:

Gaat er nog een meeting ofzo plaatsvinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 15:34 
 

laten we gewoon links voor Xlerator raw als vaste stamplek doen? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat gaat vast en zeker goedkomen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MovingMadness schreef:
laten we gewoon links voor Xlerator raw als vaste stamplek doen? :thumbup:

Als we linksvoor zeggen, wordt het dus rechtsvoor xd

Hmm, wordt een lange dag dit. half 6 opstaan en kwart over 6 al in de auto :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 16:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Linksvoor of rechtsvoor maakt niet zoveel uit denk ik. Zo groot zal die tent niet worden.

Ben zelf te herkennen aan lichtblauw g(ay)star t-shirt en zo'n veel te lelijke, goedkope, witte zonnebril :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zelf een Hawaiiblousje, mocht het slecht weer zijn, heb ik toch nog eens zomers gevoel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 16:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben te herkkenen aan mijn beche korte broek en mijn blauwe t-shirt, en ik heb een angerfist masker op :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus ze maken het me bijna onmogelijk om te gaan. -.- Iemand suggesties hoe hier ik kom met het OV, lijkt wel onmogelijk ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 16:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Jezus ze maken het me bijna onmogelijk om te gaan. -.- Iemand suggesties hoe hier ik kom met het OV, lijkt wel onmogelijk ofzo..


Heen is t probleem toch niet denk ik?

Terug is een drama, wij hebben maar eventtravel gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
93Wesley93 schreef:
Jezus ze maken het me bijna onmogelijk om te gaan. -.- Iemand suggesties hoe hier ik kom met het OV, lijkt wel onmogelijk ofzo..


Heen is t probleem toch niet denk ik?

Terug is een drama, wij hebben maar eventtravel gekocht.

Heb al wat gevonden, heen is idd geen probleem, al hoe wel de reis bijna 4 uur duurt. :P Terug is het probleem, laatste trein gaat veeels te vroeg terug. Dus het wordt of me eigen neerlanden op die camping naderhand, een andere slaapplek vinden of me kaartje verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocht je dat laatste beslissen, wat hopelijk voor jou niet het geval is, kan ik dat ticket misschien nog wel goed gebruiken ;) Mja eerst maar gewoon hopen voor je dat je het kan halen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 16:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Een dag eerder dan verwacht, maar...

Ik heb zin in Droomveld! :yay:


Laten jullie Nando heel? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
Chukkels schreef:
Een dag eerder dan verwacht, maar...

Ik heb zin in Droomveld! :yay:


Laten jullie Nando heel? xd

Hmm, wat krijg ik ervoor? :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
Chukkels schreef:
Een dag eerder dan verwacht, maar...

Ik heb zin in Droomveld! :yay:


Laten jullie Nando heel? xd

Na de berichten die ik gehoord heb kan hij op Free Festival nog steeds niet lopen :P
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten