's-heerenberg ook aanwezig 
Goeie zaak,wrote:'s-heerenberg ook aanwezig
doen we nog een meeting of?
Goeie zaak,wrote:'s-heerenberg ook aanwezig
3 uur ja, naar welke richting dan, naar Nijmegen vertrekt de laatste om 0.15 uur.wrote:de laatste trein ui arnhem vertrekt rond 3 uurwrote:Eerste optie om nog te gaan , een slaapplek bij een kennis in de buurt daar is al afgevallen.
Toch maar eens kijken hoe het zit met het ov dan zonder dat ik al te vroeg weg moet.
ow hmm, event travel geen optie?wrote:3 uur ja, naar welke richting dan, naar Nijmegen vertrekt de laatste om 0.15 uur.wrote:de laatste trein ui arnhem vertrekt rond 3 uurwrote:Eerste optie om nog te gaan , een slaapplek bij een kennis in de buurt daar is al afgevallen.
Toch maar eens kijken hoe het zit met het ov dan zonder dat ik al te vroeg weg moet.
Haha zo is datwrote:Ja, heb ik wel, wilde itt Decibel vorig jaar toch echt de eindshow meemaken, anders moesten we 11 uur al weg en dan zouden we dus ook nog eens Thera vs Chris One missen, nja dat dus eeeeeeecht niet he
wrote:Nog meer mensen die hier eigenlijk helemaal geen zin in hebben?
Ik!wrote:Nog meer mensen die hier eigenlijk helemaal geen zin in hebben?
Heeft ook wel weer watwrote:Het is wel klein dat vind ik wel jammer
Haha das waar, vanmidag/vanavond fiets ik er weer ff langswrote:Heeft ook wel weer watwrote:Het is wel klein dat vind ik wel jammer!
Kom je mensen wat vaker op een dag tegen dan dat je ze alleen per toeval 1 keer ziet
Hee een Diemse, met wie ga je dan?wrote:Didam, na eigelijk minder dan 45 min fietste 11 km hoezo?wrote:@hardaddict:
Waar kom jij eigenlijk vandaan dan, omdat het maar 45 minuten fietsen is?
wrote:Nog meer mensen die hier eigenlijk helemaal geen zin in hebben?

Niet klagen over Emporium, of ik zal je zaterdag weer een geweldig feest bezorgen!!wrote:Nah, ben eigenlijk best wel serieus. Na Ground Zero, Freshtival, Defqon en WiSH wordt dit het 5e feest in een maand tijd voor mij en elke keer denk ik van 'God, het kan toch niet net zo goed zijn als de vorige feesten' en elke keer gebeurd het gewoon. Maar eens komt er een feest dat het tegen gaat vallen en ik denk elke keer dat het volgende feest dat feest is. Dus daarom is de zin er van tevoren niet zo. Maar vrijdag komen vast de kriebels wel hoorHoop in ieder geval dat het een beter feest wordt dan het vorige feest van The Matrixx, Emporium.
hehe, ik snap wat je bedoeld. Voor mij t 4e feest op rij.wrote:Nah, ben eigenlijk best wel serieus. Na Ground Zero, Freshtival, Defqon en WiSH wordt dit het 5e feest in een maand tijd voor mij en elke keer denk ik van 'God, het kan toch niet net zo goed zijn als de vorige feesten' en elke keer gebeurd het gewoon. Maar eens komt er een feest dat het tegen gaat vallen en ik denk elke keer dat het volgende feest dat feest is. Dus daarom is de zin er van tevoren niet zo. Maar vrijdag komen vast de kriebels wel hoorHoop in ieder geval dat het een beter feest wordt dan het vorige feest van The Matrixx, Emporium.
Emporium was een schijtfeest. Het was dat jij er was, anders had ik echt een kutdag gehadwrote:Niet klagen over Emporium, of ik zal je zaterdag weer een geweldig feest bezorgen!!wrote:Nah, ben eigenlijk best wel serieus. Na Ground Zero, Freshtival, Defqon en WiSH wordt dit het 5e feest in een maand tijd voor mij en elke keer denk ik van 'God, het kan toch niet net zo goed zijn als de vorige feesten' en elke keer gebeurd het gewoon. Maar eens komt er een feest dat het tegen gaat vallen en ik denk elke keer dat het volgende feest dat feest is. Dus daarom is de zin er van tevoren niet zo. Maar vrijdag komen vast de kriebels wel hoorHoop in ieder geval dat het een beter feest wordt dan het vorige feest van The Matrixx, Emporium.
Een beter feest word het sowieso maat!wrote:Nah, ben eigenlijk best wel serieus. Na Ground Zero, Freshtival, Defqon en WiSH wordt dit het 5e feest in een maand tijd voor mij en elke keer denk ik van 'God, het kan toch niet net zo goed zijn als de vorige feesten' en elke keer gebeurd het gewoon. Maar eens komt er een feest dat het tegen gaat vallen en ik denk elke keer dat het volgende feest dat feest is. Dus daarom is de zin er van tevoren niet zo. Maar vrijdag komen vast de kriebels wel hoorHoop in ieder geval dat het een beter feest wordt dan het vorige feest van The Matrixx, Emporium.
Ik ben aanwezig met gijs en sander, gijs kende je tog?wrote:Hee een Diemse, met wie ga je dan?wrote:Didam, na eigelijk minder dan 45 min fietste 11 km hoezo?wrote:@hardaddict:
Waar kom jij eigenlijk vandaan dan, omdat het maar 45 minuten fietsen is?