Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 22:29 
 
Hardtraxxer

's-heerenberg ook aanwezig :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 22:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Luxion schreef:
's-heerenberg ook aanwezig :yes:


Goeie zaak,

doen we nog een meeting of?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
93Wesley93 schreef:
Eerste optie om nog te gaan , een slaapplek bij een kennis in de buurt daar is al afgevallen. -.-

Toch maar eens kijken hoe het zit met het ov dan zonder dat ik al te vroeg weg moet.


de laatste trein ui arnhem vertrekt rond 3 uur :thumbup:


3 uur ja, naar welke richting dan, naar Nijmegen vertrekt de laatste om 0.15 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 22:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
hardaddict schreef:
93Wesley93 schreef:
Eerste optie om nog te gaan , een slaapplek bij een kennis in de buurt daar is al afgevallen. -.-

Toch maar eens kijken hoe het zit met het ov dan zonder dat ik al te vroeg weg moet.


de laatste trein ui arnhem vertrekt rond 3 uur :thumbup:


3 uur ja, naar welke richting dan, naar Nijmegen vertrekt de laatste om 0.15 uur.


ow hmm, event travel geen optie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, heb ik wel, wilde itt Decibel vorig jaar toch echt de eindshow meemaken, anders moesten we 11 uur al weg en dan zouden we dus ook nog eens Thera vs Chris One missen, nja dat dus eeeeeeecht niet he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2011 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ja, heb ik wel, wilde itt Decibel vorig jaar toch echt de eindshow meemaken, anders moesten we 11 uur al weg en dan zouden we dus ook nog eens Thera vs Chris One missen, nja dat dus eeeeeeecht niet he :P


Haha zo is dat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog meer mensen die hier eigenlijk helemaal geen zin in hebben? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 09:39 
 

Chukkels schreef:
Nog meer mensen die hier eigenlijk helemaal geen zin in hebben? xd

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 11:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Nog meer mensen die hier eigenlijk helemaal geen zin in hebben? xd


Ik!
Heb een gescheurde knieband, dus kan voor t eerst gewoon niet los gaan op een feest :cry:
K zal me bijna een dagjesmens gaan voelen.

Maar eigenlijk heb ik er wel zin in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 11:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is wel klein dat vind ik wel jammer >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 11:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
Het is wel klein dat vind ik wel jammer >.<


Heeft ook wel weer wat ;)!

Kom je mensen wat vaker op een dag tegen dan dat je ze alleen per toeval 1 keer ziet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 11:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
hardaddict schreef:
Het is wel klein dat vind ik wel jammer >.<


Heeft ook wel weer wat ;)!

Kom je mensen wat vaker op een dag tegen dan dat je ze alleen per toeval 1 keer ziet :P


Haha das waar, vanmidag/vanavond fiets ik er weer ff langs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 12:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb er ook nog niet zoveel zin in haha. Komt wel goed denk ik op de dag zelf. Alleen vervoer is dra-ma-tisch..
woon vlakbij Hoorn maar er gaan pas bussen van ET vanuit Amsterdam. Auto is ook geen optie dus zal wel met ov moeten... mis dan wel Thera vs Chris One :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb er anders wel zin in, laatste feestje was XXlerator Fusion, dus wordt echt weer hoog tijd :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 13:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
Tel schreef:
@hardaddict:
Waar kom jij eigenlijk vandaan dan, omdat het maar 45 minuten fietsen is? ^^


Didam, na eigelijk minder dan 45 min fietste 11 km hoezo? -.-

Hee een Diemse, met wie ga je dan? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 13:58 
 
Hardtraxxer

Overdag werken en 's avonds goed knallen hier!! Dikke line-up :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 15:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Nog meer mensen die hier eigenlijk helemaal geen zin in hebben? xd


Afbeelding

Heb er persoonlijk juist wel zin in! Dikke line-up, nieuw festival alleen t weer moet ff iets beter worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nah, ben eigenlijk best wel serieus. Na Ground Zero, Freshtival, Defqon en WiSH wordt dit het 5e feest in een maand tijd voor mij en elke keer denk ik van 'God, het kan toch niet net zo goed zijn als de vorige feesten' en elke keer gebeurd het gewoon. Maar eens komt er een feest dat het tegen gaat vallen en ik denk elke keer dat het volgende feest dat feest is. Dus daarom is de zin er van tevoren niet zo. Maar vrijdag komen vast de kriebels wel hoor :P Hoop in ieder geval dat het een beter feest wordt dan het vorige feest van The Matrixx, Emporium.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 16:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Nah, ben eigenlijk best wel serieus. Na Ground Zero, Freshtival, Defqon en WiSH wordt dit het 5e feest in een maand tijd voor mij en elke keer denk ik van 'God, het kan toch niet net zo goed zijn als de vorige feesten' en elke keer gebeurd het gewoon. Maar eens komt er een feest dat het tegen gaat vallen en ik denk elke keer dat het volgende feest dat feest is. Dus daarom is de zin er van tevoren niet zo. Maar vrijdag komen vast de kriebels wel hoor :P Hoop in ieder geval dat het een beter feest wordt dan het vorige feest van The Matrixx, Emporium.


Niet klagen over Emporium, of ik zal je zaterdag weer een geweldig feest bezorgen!! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 16:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Nah, ben eigenlijk best wel serieus. Na Ground Zero, Freshtival, Defqon en WiSH wordt dit het 5e feest in een maand tijd voor mij en elke keer denk ik van 'God, het kan toch niet net zo goed zijn als de vorige feesten' en elke keer gebeurd het gewoon. Maar eens komt er een feest dat het tegen gaat vallen en ik denk elke keer dat het volgende feest dat feest is. Dus daarom is de zin er van tevoren niet zo. Maar vrijdag komen vast de kriebels wel hoor :P Hoop in ieder geval dat het een beter feest wordt dan het vorige feest van The Matrixx, Emporium.

hehe, ik snap wat je bedoeld. Voor mij t 4e feest op rij.
Na zaterdag ook lekker op vakantie en pas decibel t volgende feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Chukkels schreef:
Nah, ben eigenlijk best wel serieus. Na Ground Zero, Freshtival, Defqon en WiSH wordt dit het 5e feest in een maand tijd voor mij en elke keer denk ik van 'God, het kan toch niet net zo goed zijn als de vorige feesten' en elke keer gebeurd het gewoon. Maar eens komt er een feest dat het tegen gaat vallen en ik denk elke keer dat het volgende feest dat feest is. Dus daarom is de zin er van tevoren niet zo. Maar vrijdag komen vast de kriebels wel hoor :P Hoop in ieder geval dat het een beter feest wordt dan het vorige feest van The Matrixx, Emporium.


Niet klagen over Emporium, of ik zal je zaterdag weer een geweldig feest bezorgen!! :evil:

Emporium was een schijtfeest. Het was dat jij er was, anders had ik echt een kutdag gehad xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 16:51 
 

Chukkels schreef:
Nah, ben eigenlijk best wel serieus. Na Ground Zero, Freshtival, Defqon en WiSH wordt dit het 5e feest in een maand tijd voor mij en elke keer denk ik van 'God, het kan toch niet net zo goed zijn als de vorige feesten' en elke keer gebeurd het gewoon. Maar eens komt er een feest dat het tegen gaat vallen en ik denk elke keer dat het volgende feest dat feest is. Dus daarom is de zin er van tevoren niet zo. Maar vrijdag komen vast de kriebels wel hoor :P Hoop in ieder geval dat het een beter feest wordt dan het vorige feest van The Matrixx, Emporium.

Een beter feest word het sowieso maat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 16:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

D-Ruz schreef:
hardaddict schreef:
Tel schreef:
@hardaddict:
Waar kom jij eigenlijk vandaan dan, omdat het maar 45 minuten fietsen is? ^^


Didam, na eigelijk minder dan 45 min fietste 11 km hoezo? -.-

Hee een Diemse, met wie ga je dan? :D


Ik ben aanwezig met gijs en sander, gijs kende je tog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Emporium niet meegenomen, dus zal sowieso niet tegenvallen in vergelijking met Emporium :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2011 17:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Emporium niet meegenomen, dus zal sowieso niet tegenvallen in vergelijking met Emporium :P


Ik vond emporium wel leuk hoor :D
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten