wrote:Na de berichten die ik gehoord heb kan hij op Free Festival nog steeds niet lopenwrote:Laten jullie Nando heel?wrote:Een dag eerder dan verwacht, maar...
Ik heb zin in Droomveld!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Waarderingwrote:Hmm, wat krijg ik ervoor?wrote:Laten jullie Nando heel?wrote:Een dag eerder dan verwacht, maar...
Ik heb zin in Droomveld!
Links (of heel soms rechts) voor is iedereen idd altijd wel te vinden haha. Eerst even tot 3 uur bij heatzone en daarna door naar de raw naar frequencerz. Zie jullie daar wel dan 
Zo nog ff een kaartje kopen en dan lekker raggen zaterdag 
Check je PM eens.wrote:Mocht je dat laatste beslissen, wat hopelijk voor jou niet het geval is, kan ik dat ticket misschien nog wel goed gebruikenMja eerst maar gewoon hopen voor je dat je het kan halen
-
M
Haha, agja ik zie jullie vanzelf wel en waar de groep zich vormtwrote:Als we linksvoor zeggen, wordt het dus rechtsvoorwrote:laten we gewoon links voor Xlerator raw als vaste stamplek doen?
Hmm, wordt een lange dag dit. half 6 opstaan en kwart over 6 al in de auto
Ik wil wel... maar kan het voor mijn portomonnee maar beter niet doen denk ik. Daarnaast zal er ook niet veel animo voor zijn..
Voor de mensen die afvragen waar het terein is
Ik ben ff geweest en het is hiero:

Nee mijn achternaam/normale e-mail is niet vincentgoorman@gmail.com
en voor de mensen die de weg hellemaal kwijt zijn

Ik ben ff geweest en het is hiero:

Nee mijn achternaam/normale e-mail is niet vincentgoorman@gmail.com
en voor de mensen die de weg hellemaal kwijt zijn

Vaak zijn de mensen pas op het feest de weg kwijt, dus die laatste kaart zal dan wel van pas komen
Dan zie je ze helemaal kijken en er niets meer van snappen
Heb er zin in, als het goed is redelijk weer! Kijk een buitje is natuurlijk niet erg, als het vergelijkbaar is met emporium ben ik blij genoeg
Heb er zin in, als het goed is redelijk weer! Kijk een buitje is natuurlijk niet erg, als het vergelijkbaar is met emporium ben ik blij genoeg
Maar dan 4 graden warmerwrote: Heb er zin in, als het goed is redelijk weer! Kijk een buitje is natuurlijk niet erg, als het vergelijkbaar is met emporium ben ik blij genoeg
Ja daarom!
Een buitje vind ik niet erg
Gaat dus helemaal goedkomen 
Een buitje vind ik niet erg
Precies! 28 graden, onbewolkt, windkracht 0 en geen regen is ook niet alleswrote:Ja daarom!
Een buitje vind ik niet ergGaat dus helemaal goedkomen
PM Terugwrote:Check je PM eens.wrote:Mocht je dat laatste beslissen, wat hopelijk voor jou niet het geval is, kan ik dat ticket misschien nog wel goed gebruikenMja eerst maar gewoon hopen voor je dat je het kan halen
Ik pas wel goed op mezelf hoor.wrote:wrote:Na de berichten die ik gehoord heb kan hij op Free Festival nog steeds niet lopenwrote: Laten jullie Nando heel?
Als je nuchter bent, ben ik daar ook niet bang voor hoor 
Nou finally alles geregeld, ik ben ook weer aanwazig hier.
3e week op rij naar een feest. Benieuwd of dit de vorige weer overtreft!
wrote:Nou finally alles geregeld, ik ben ook weer aanwazig hier.![]()
Goeie zaak:D
Rag mezelf alleen aan flarden, maar dat is niet erg.wrote:Als je nuchter bent, ben ik daar ook niet bang voor hoor
Weer aan de drugs?wrote:aanwazig
Ben je dan maandag wel weer heel?wrote:Rag mezelf alleen aan flarden, maar dat is niet erg.wrote:Als je nuchter bent, ben ik daar ook niet bang voor hoor![]()
Meestal duurt de revalidatie tot woensdag, maar ik maak wel een uitzondering.wrote:Ben je dan maandag wel weer heel?wrote:Rag mezelf alleen aan flarden, maar dat is niet erg.wrote:Als je nuchter bent, ben ik daar ook niet bang voor hoor![]()
-
HHardtraxxer
- 180 posts member since 2010
- last seen Mar 2017
Hoppaaa, kaartjes gewonnen via Slam FM: dus aanwezig. Nog toevallig iemand uit Zwolle die twee plekjes vrij heeft in de auto? 
Ik wou net zeggen... Mocht er iemand zijn die alleen is en nog zonder vervoer zit en op de route ligt van Kampen naar Arnhem, let me know, heb nog 1 plekkie vrij in de auto 
Weet iemand trouwens of je hier mag naaktstampen? Aangezien het festival op een nudistenstrand gehouden wordt