Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 17:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Iris93 schreef:
Chukkels schreef:
Een dag eerder dan verwacht, maar...

Ik heb zin in Droomveld! :yay:


Laten jullie Nando heel? xd

Na de berichten die ik gehoord heb kan hij op Free Festival nog steeds niet lopen :P


:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 17:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Iris93 schreef:
Chukkels schreef:
Een dag eerder dan verwacht, maar...

Ik heb zin in Droomveld! :yay:


Laten jullie Nando heel? xd

Hmm, wat krijg ik ervoor? :evil:


Waardering :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 17:13 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Links (of heel soms rechts) voor is iedereen idd altijd wel te vinden haha. Eerst even tot 3 uur bij heatzone en daarna door naar de raw naar frequencerz. Zie jullie daar wel dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 17:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo nog ff een kaartje kopen en dan lekker raggen zaterdag :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Mocht je dat laatste beslissen, wat hopelijk voor jou niet het geval is, kan ik dat ticket misschien nog wel goed gebruiken ;) Mja eerst maar gewoon hopen voor je dat je het kan halen :D

Check je PM eens. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Super veel zin in, lekker met de fiets :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 19:24 
 

Chukkels schreef:
MovingMadness schreef:
laten we gewoon links voor Xlerator raw als vaste stamplek doen? :thumbup:

Als we linksvoor zeggen, wordt het dus rechtsvoor xd

Hmm, wordt een lange dag dit. half 6 opstaan en kwart over 6 al in de auto :x

Haha, agja ik zie jullie vanzelf wel en waar de groep zich vormt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil wel... maar kan het voor mijn portomonnee maar beter niet doen denk ik. Daarnaast zal er ook niet veel animo voor zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor de mensen die afvragen waar het terein is
Ik ben ff geweest en het is hiero:

Afbeelding

Afbeelding

Nee mijn achternaam/normale e-mail is niet [email protected]

en voor de mensen die de weg hellemaal kwijt zijn
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 20:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vaak zijn de mensen pas op het feest de weg kwijt, dus die laatste kaart zal dan wel van pas komen :P Dan zie je ze helemaal kijken en er niets meer van snappen :D

Heb er zin in, als het goed is redelijk weer! Kijk een buitje is natuurlijk niet erg, als het vergelijkbaar is met emporium ben ik blij genoeg :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Heb er zin in, als het goed is redelijk weer! Kijk een buitje is natuurlijk niet erg, als het vergelijkbaar is met emporium ben ik blij genoeg :cool:


Maar dan 4 graden warmer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 21:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja daarom!

Een buitje vind ik niet erg ;) Gaat dus helemaal goedkomen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 21:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
Ja daarom!

Een buitje vind ik niet erg ;) Gaat dus helemaal goedkomen :yay:


Precies! 28 graden, onbewolkt, windkracht 0 en geen regen is ook niet alles
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
El Mare schreef:
Mocht je dat laatste beslissen, wat hopelijk voor jou niet het geval is, kan ik dat ticket misschien nog wel goed gebruiken ;) Mja eerst maar gewoon hopen voor je dat je het kan halen :D

Check je PM eens. :)


PM Terug ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
Mr Lellebel schreef:
Iris93 schreef:
Laten jullie Nando heel? xd

Na de berichten die ik gehoord heb kan hij op Free Festival nog steeds niet lopen :P


:cry:

Ik pas wel goed op mezelf hoor. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 23:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je nuchter bent, ben ik daar ook niet bang voor hoor :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou finally alles geregeld, ik ben ook weer aanwazig hier. :woot:

3e week op rij naar een feest. Benieuwd of dit de vorige weer overtreft! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2011 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Nou finally alles geregeld, ik ben ook weer aanwazig hier. :woot:

3e week op rij naar een feest. Benieuwd of dit de vorige weer overtreft! :D



Goeie zaak:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Als je nuchter bent, ben ik daar ook niet bang voor hoor :kiss:

Rag mezelf alleen aan flarden, maar dat is niet erg. :)

93Wesley93 schreef:
aanwazig

Weer aan de drugs? :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 02:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Chukkels schreef:
Als je nuchter bent, ben ik daar ook niet bang voor hoor :kiss:

Rag mezelf alleen aan flarden, maar dat is niet erg. :)

Ben je dan maandag wel weer heel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
Nando schreef:
Chukkels schreef:
Als je nuchter bent, ben ik daar ook niet bang voor hoor :kiss:

Rag mezelf alleen aan flarden, maar dat is niet erg. :)

Ben je dan maandag wel weer heel?

Meestal duurt de revalidatie tot woensdag, maar ik maak wel een uitzondering. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 15:26 
 
Hardtraxxer

Hoppaaa, kaartjes gewonnen via Slam FM: dus aanwezig. Nog toevallig iemand uit Zwolle die twee plekjes vrij heeft in de auto? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wou net zeggen... Mocht er iemand zijn die alleen is en nog zonder vervoer zit en op de route ligt van Kampen naar Arnhem, let me know, heb nog 1 plekkie vrij in de auto :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand trouwens of je hier mag naaktstampen? Aangezien het festival op een nudistenstrand gehouden wordt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2011 16:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Weet iemand trouwens of je hier mag naaktstampen? Aangezien het festival op een nudistenstrand gehouden wordt xd


Jij wel! :D

Het liefst zien ze iedereen naakt komen, scheelt ze fouilleren :D

Heb wel zin in morgen! :yay:
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten