Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Google geeft aan

daar heb je het al..
Je rijd breda iig niet uit via een weg of iets dergelijks, het is een afrit van een bedrijventerrein in breda
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MEGA veel zin in :woot: :woot:
Tot morgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 11:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alle tickets uitgeprint, nu hopen dat het droog blijft. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2015 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
uitgeprint


laat ze van je telefoon scannen, scheelt een hoop tijd en inkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 11:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yowan schreef:
SAIN7 schreef:
uitgeprint


laat ze van je telefoon scannen, scheelt een hoop tijd en inkt


Had de artwork al via Photoshop op 40% gezet zodat het minder inkt kostte..
Sfeer was wel goed, MWAK was veel te druk en met elk spatje regen rende iedereen naar een tent toe.
Stages vond ik zwaar tegenvallen en de setjes van Digital Punk en E-Force vs. Adaro vond ik echt slecht.

Vooral veel rondjes gelopen en volgend jaar gewoon weer omdat het zo dichtbij is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 11:44 
 
Hardtraxxer

Geluid was iig een hele verbeterinf met vorig jaar. Locatie was ook top. Alleen had het gevoel dat er een paal met een voetgangersbord in me rugzak stond echt vreseslijk irritant lopende mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flink genoten op de Zany stage, Zany & The Beholder en Donkey Rollers setjes van de dag! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 14:31 
 
Hardtraxxer

johnnie schreef:
Geluid was iig een hele verbeterinf met vorig jaar. Locatie was ook top. Alleen had het gevoel dat er een paal met een voetgangersbord in me rugzak stond echt vreseslijk irritant lopende mensen

Ja, hadden wij met onze groep ook last van. Er was (bijna overal) ruimte genoeg, maar toch hadden wij ook last van (zatte?) mensen die tegen ons aan liepen.

Ik vond het verder een erg leuk feestje. Ticketprijzen waren OK, munten waren wat aan de prijzige kant. Zeker als je bedenkt dat water 2 munten was. Gelukkig dopjes meegenomen en we konden refillen op de WC. :D

Leuke setjes gehoord van diverse DJ's. Titan draaide weer lekker, Bass Modulators waren ook weer het einde! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

B-Front draaide ook weer als een baas hoor. Gewoon weer meters kippenvel bij Just A Memory. Verder ook voor het eerst Outbreak - Raw From the Heart gehoord, opzich leuke track maar het woord 'raw' stoort me echt enorm xd.

Bij Degos & Re-Done dan ook de Prefix & Density collab gehoord, godverdomme wat een track is dat ook zeg :worship:

Al met al was het een leuk feest, maar niet meer dan dat. Mede omdat het weer niet mee zat bleken de tenten toch echt te klein en was het soms echt even niet mogelijk om je te bewegen. Het geluid was ook niet top en de bekleding van de stages was toch ook wel erg matig (Vooral de hardstyle mainstage met die mislukte draak :lol:)

Tevens vond ik de sfeer ook niet echt top overal. Het was niet grimmig maar ik heb ook maar weinig echt vrolijke feestende mensen gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 17:09 
 
Hardtraxxer

Ik vond het geluid juist wel erg goed (zeker in de Frequencerz tent). Het ging zelfs zo hard dat ik na drie minuten vooraan te hebben gestaan, toch maar weer ff naar de zijkant liep. Sfeertje was inderdaad niet top bij sommige plekken. Een hoop dagjesvolk, dat is zeker. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 17:12 
 

wanneer zijn ze nou eens van plan om dat anthem te gaan releasen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NoobstaR* schreef:
Ik vond het geluid juist wel erg goed (zeker in de Frequencerz tent).


Op bepaalde plekken was het geluid in de freqz tent wel redelijk.

Nog een vet filmpje van een Drone:

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geweldig feest gehad!

Super fijn dat steeds meer mainstream artiesten steeds vaker wat oudere plaatjes er doorheen gooien.
Een aardig minpuntje: Prima dat je een stage host, maar ga geen andere dj's afremmen. Daardoor minder genoten van de set van Delete, waarbij Delete zich ging aanpassen en alleen maar recente hits ging draaien.

Het weer is gelukkig mee gevallen over heel de dag. Wel grappig om te zien als er een spatje regen valt dat gelijk iedereen naar de tenten rent xd

++ Noisecontrollers
++ Sfeer
+ Bass modulators, Zany vs Luna, Degos & Re-done
+ Het eten

+/- Delete
+/- Het geluid, stond vooral bij de freqz tent echt veelte hard en soms niet zuiver.
+/- Aankleding van het feest

- Digital Punk en Adaro vs E-Force :x Jezus, wat was dat kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2015 22:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Stefann4 schreef:
++ Noisecontrollers
++ Sfeer
+ Bass modulators, Degos & Re-done
+ Het eten

+/- Delete
+/- Het geluid, stond vooral bij de freqz tent echt veelte hard en soms niet zuiver.
+/- Aankleding van het feest

- Digital Punk en Adaro vs E-Force :x Jezus, wat was dat kut.


Helemaal mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 07:23 
 
Hardtraxxer

Prima feestje! De locatie is ook beter dan voorgaande jaren. Jammer dat het zoveel had geregend de afgelopen dagen. Meeste genoten van Frequencerz,NC en Bassmodulators. :love: Zany & beholder was ook genieten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 21:39 
 
Hardtraxx Veteran

Welke track draaide B-Front voor 'What It Feels Like To Fuck On Cocaine' (sorry ben hiervan de naam even kwijt) en welke track draaide hij erna? Klonk als twee nieuwe tracks van hem.

Wat een rare tent was die Zany area trouwens, geluid kwam totaal niet over en ben ook mooi omgedraaid toen Zany & The Beholder Wake Up gingen draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Zany & The Beholder Wake Up gingen draaien.

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Basshunterzz schreef:
Zany & The Beholder Wake Up gingen draaien.

:/

Zoveel vette platen die je kunt draaien met deze combo, en dan draai je dat nummer.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 21:55 
 

waarom tyft iedereen niet eens op met die kutplaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 22:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
waarom tyft iedereen niet eens op met die kutplaat


Misschien ligt het aan mij, maar waarom vind iedereen dit zo een kutplaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 23:40 
 
Hardtraxx Veteran

Omdat iedereen al wakker is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 00:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Omdat iedereen al wakker is.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
waarom tyft iedereen niet eens op met die kutplaat

Tyf zelf op, je mag nog niet eens hier naar binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten