Geweldig feest gehad!
Super fijn dat steeds meer mainstream artiesten steeds vaker wat oudere plaatjes er doorheen gooien.
Een aardig minpuntje: Prima dat je een stage host, maar ga geen andere dj's afremmen. Daardoor minder genoten van de set van Delete, waarbij Delete zich ging aanpassen en alleen maar recente hits ging draaien.
Het weer is gelukkig mee gevallen over heel de dag. Wel grappig om te zien als er een spatje regen valt dat gelijk iedereen naar de tenten rent
++ Noisecontrollers
++ Sfeer
+ Bass modulators, Zany vs Luna, Degos & Re-done
+ Het eten
+/- Delete
+/- Het geluid, stond vooral bij de freqz tent echt veelte hard en soms niet zuiver.
+/- Aankleding van het feest
- Digital Punk en Adaro vs E-Force

Jezus, wat was dat kut.