Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 13:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op sunrise hebben ze ook al zo leuk een stage gehost:

Citaat:
Offshore hosted by: Frequencerz
12:00 - 13:00: Fanatics
13:00 - 14:00: Stereotuners
14:00 - 15:00: Sub Zero Project
15:00 - 16:00: Phuture Noize
16:00 - 17:00: B-Front
17:00 - 18:00: Warface
18:00 - 19:00: Ran-D
19:00 - 20:00: Frequencerz
20:00 - 21:00: The Pitcher
21:00 - 22:00: Outbreak
22:00 - 23:00: E-Force
23:00 - 24:00: Partyraiser


Citaat:
☛Area 3: Members of Hardstyle by: E-Force
11:00 12:00 - Kevin Kaos
12:00 13:00 - Resistance & Raiden
13:00 14:00 - X-Pander
14:00 15:00 - E-Force & Alpha2
15:00 16:00 - Digital Punk
16:00 17:00 - Luna
17:00 18:00 - High Voltage
18:00 19:00 - Chain Reaction
19:00 20:00 - E-Force showcase
20:00 21:00 - Thera & Deetox
21:00 22:00 - E-Force & Radical Redemption
22:00 23:00 - Warface
MC Da Syndrome


Timetable van dreamvillage vorig jaar, e-force deed tenminste wel wat b2b's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 14:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:lol: Ik ga ook een keer een stage hosten denk ik. Tap ik gewoon 5 bier 's ochtends
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
22.00 – 23.00 Jones
23.00 – 00.00 Outbreak
00.00 – 00.30 Frequencerz
00.30 – 01.30 Frequencerz vs. Jack of Sound
01.30 – 02.30 Frequencerz vs. Digital Punk
02.30 – 03.30 Frequencerz vs. E-Force
03.30 – 04.00 B-Freqz live
04.00 – 05.00 Frequencerz vs. Degos & Re-Done
05.00 – 06.00 Frequencerz vs. Warface
06.00 – 07.00 Frequencerz vs. Radical Redemption

Op Thrillogy vond ik ze best OK hosten
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 10:54 
 
Hardtraxxer

Het weer is gelukkig al iets aan het veranderen voor zaterdag.
Nog niet heel best maar toch. Weercijfer was afgelopen maandag nog een 3 en nu al een 6 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch maar een kaartje gekocht. :D
Ligt op 10 minuten rij-afstand en heb me twee jaar geleden daar prima vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stephan_NL schreef:
Het weer is gelukkig al iets aan het veranderen voor zaterdag.
Nog niet heel best maar toch. Weercijfer was afgelopen maandag nog een 3 en nu al een 6 :)


Zoals het er nu voor staat alle regen in de ochtend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 17:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In 2013 heeft het ook geregend en de organisatie heeft toen een soort paal in het midden van het publiek gezet bij de main met een groot rond zeil er overheen. Deze hing vrij hoog zodat je eigenlijk helemaal niet in de gaten had dat je overdekt stond. Dus als het regent heb ik er alle vertrouwen in dat ze het goed gaan oplossen.. in tegenstelling tot andere (grotere) organisaties
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 21:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Floorplan

Afbeelding

Misschien ligt het aan mij, maar om tegen de kluisjes aan te lopen bij de entrance is niet zo handig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 22:04 
 
Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:
Floorplan

Afbeelding

Misschien ligt het aan mij, maar om tegen de kluisjes aan te lopen bij de entrance is niet zo handig.


Uhm, volgens mij is dit op elk feest zo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 22:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
SAIN7 schreef:
Floorplan

Afbeelding

Misschien ligt het aan mij, maar om tegen de kluisjes aan te lopen bij de entrance is niet zo handig.


Uhm, volgens mij is dit op elk feest zo xd


Ja, dicht bij de entrance, alleen weet niet hoe de weg loopt van de entrance enzo, geen weg te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb het speciaal voor jou even duidelijk gemaakt.
De rode streep is dus hoe je loopt!!!!! Je mag er natuurlijk ook een rondje van maken, dat is aan jou.
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 22:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Heb het speciaal voor jou even duidelijk gemaakt.
De rode streep is dus hoe je loopt!!!!! Je mag er natuurlijk ook een rondje van maken, dat is aan jou.
Afbeelding


Ja dat is dus het probleem, met jouw techniek moet ik dus over de kluisjes heen lopen..

Hoop trouwens deze nog te horen op Dream Village, zal wel goed komen:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Joey schreef:
Heb het speciaal voor jou even duidelijk gemaakt.
De rode streep is dus hoe je loopt!!!!! Je mag er natuurlijk ook een rondje van maken, dat is aan jou.
Afbeelding


Ja dat is dus het probleem, met jouw techniek moet ik dus over de kluisjes heen lopen..


Dat zijn partytenten. Daar loop je meestal onder door.
Bij rij 1 laat je je ticket scannen.
Bij rij 2 word je gefouileerd.
De kluisjes zijn bij het icoontje met de sleutel (dit is tevens aangeduid in de legenda)
Is het zo duidelijk voor u?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan gewoon hoor, over de kluisjes lopen. Doe ik ook wel eens.

Afbeelding

Duidelijk nu, ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker bezig sain7 :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 22:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Lekker bezig sain7 :lol: :lol:


Zoals altijd :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 23:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Desondanks ga ik alsnog proberen over de kluisjes heen te lopen. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maak een salto en film het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 23:04 
 
Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:

Ja dat is dus het probleem, met jouw techniek moet ik dus over de kluisjes heen lopen..

Hoop trouwens deze nog te horen op Dream Village, zal wel goed komen:


Nee, dat doet Atmozfears niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koutereind ligt trouwens gewoon in Breda
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 13:18 
 
Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
Koutereind ligt trouwens gewoon in Breda


Of Dorst, al zal het uiteindelijk niet veel uitmaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2015 14:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Koutereind ligt trouwens gewoon in Breda


Google geeft aan: Koutereind, Oosterhout, Nederland.
Okal ligt het tussen Breda en Dongen in.

edit:
Mijn persoonlijke timetable.
Afbeelding

Timetable van Dreamvillage, misschien handig voor op je telefoon.
Afbeelding
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten