Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 11:38 
 

Wat een agressie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wilde nog even vermelden dat Bob een baas is omdat hij z'n set met Cats, Jets and Breaks begon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 13:05 
 

Paultheone schreef:
Cats, Jets and Breaks


:love: :love: Dat die niet vaker gedraaid wordt snap ik echt niet :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 13:15 
 

Dubbel
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 19:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Scantraxx Aftermovie.



Valt wel enorm op dat het podium zo min mogelijk word getoond, ik hoop echt dat ze het stagedesign komend jaar wel degelijk een goed budget geven want een podium zoals dit kan kwa grootte van dit evenement echt niet. 9 area's en dan lijkt het net of ze gewoon wat spullen bij mekaar hebben geraakt en bekeken wat er leuk was om te maken en wat ze konden beunen. :sick:

Trouwens, is het een nieuwe track als 2e (en laatste) in de aftermovie?
Edit is wel redelijk gelukt volgens mij, niet echt fouten maar ook geen bijzondere edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Trouwens, is het een nieuwe track als 2e (en laatste) in de aftermovie?
Edit is wel redelijk gelukt volgens mij, niet echt fouten maar ook geen bijzondere edit.


ik snap niet precies wat je hiermee bedoelt, voor het 2e stukje, maar

Tracklist:
Atmozfears & Devin Wild - Nature's Gasp
Ran-D & Digital Punk - Survivors (E-Force remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2015 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Trouwens, is het een nieuwe track als 2e (en laatste) in de aftermovie?
Edit is wel redelijk gelukt volgens mij, niet echt fouten maar ook geen bijzondere edit.

Dat is gewoon de climax van de E-Force remix van Survivors :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 09:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Valt wel enorm op dat het podium zo min mogelijk word getoond, ik hoop echt dat ze het stagedesign komend jaar wel degelijk een goed budget geven want een podium zoals dit kan kwa grootte van dit evenement echt niet. 9 area's en dan lijkt het net of ze gewoon wat spullen bij mekaar hebben geraakt en bekeken wat er leuk was om te maken en wat ze konden beunen. :sick:

Heb je hem weer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2015 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het zag er allemaal best karig uit hoor
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten