Momentje.

Is sowieso één van de meest geboekte dj's binnen de landsgrenzenwrote:meneertje warface doet goede zaken
Ja ben dol, genoeg geweest voor vandaag.wrote:Pak dan ook even Syndicate mee...
hoe vaak zie jij Brennan Heart Vs. Adaro? Het is misschien niet in positieve zin, maar uniek is het zekerwrote:Qlimax een verrassende line-up?
Die losse zaterdagkaart prijs gaat ook helemaal nergens over bij Decibel.wrote:Nouja, alsnog opvallend dat Decibel iig nog niet uitverkocht is...
Welke bus?wrote:Ik betaal voor een combi ticket €108 pp.... Echt de laatste keer dit jaar dat ik Dominator ga. Maar gezien het feit dat het uitverkocht raakt ga ik er niet vanuit dat het de komende jaren goedkoper wordt.
Dus mij niet meer gezien.
Bus van Maurice onland, met mannetje of 40 uit Haaksbergenwrote:Welke bus?wrote:Ik betaal voor een combi ticket €108 pp.... Echt de laatste keer dit jaar dat ik Dominator ga. Maar gezien het feit dat het uitverkocht raakt ga ik er niet vanuit dat het de komende jaren goedkoper wordt.
Ah oke nicewrote:Bus van Maurice onland, met mannetje of 40 uit Haaksbergenwrote:Welke bus?wrote:Ik betaal voor een combi ticket €108 pp.... Echt de laatste keer dit jaar dat ik Dominator ga. Maar gezien het feit dat het uitverkocht raakt ga ik er niet vanuit dat het de komende jaren goedkoper wordt.