B-Front
Artifact
Delete
Jack of Sound LIVE
Ben ik tevreden mee wat de raw betreft
Artifact
Delete
Jack of Sound LIVE
Ben ik tevreden mee wat de raw betreft
Omdat ik weet hoe zeer iedereen op Hardtraxx dit kan waarderen. 4 namen per stage die ik wel wil zien vind ik toch een beetje weinig lijken... Vorig jaar wel naar m'n zin gehad maar dit jaar is 't toch echt een twijfelgeval.wrote:Methods of Mutilation
Angerfist Live
Tha Playah
Noize Supressor Live
Nosferatu
Sands of Slaughter:
B-Front
Jack of Sound Live
Delete
Artifact
Sector 79
Day-Mar
Negative A
The Outside Agency
I:Gor
Counterfeit
Dome Of Demolition
Re-Style
Catscan
Khaoz Engine
Nitrogenetics
Javi Boss
Gallic Genetic
The Braindillerz
Le Bask
Johnny Napalm
Marcus Decks
The havoc
The Hard Way
Trasher
Dolphin
Satan
Mweh.. kan mij wel vermaken hiermee.... verbaas mij erover dat hier geen N-Vitral staat, die komt 2 weken daarvoor met zijn album. En Destructive Tendecies... alweer live, was vorig jaar "weinig" aan... en waarom geen Ophidian of Sei2ure & Synapse Livewrote:Methods of Mutilation
Scarphase Live
Sounds of Slaughter:
Adaro
Crypsis
B-Front
Jack of Sound Live
Delete
Sector 79
Partyraiser
Unexist
Day-Mar
Bloodcage
Negative A
Tieum
I:Gor
Archaic Anger
Paul Elstak
Dana
Millenium Mayhem
Pavo
Flamman & Abraxas
Mc Syco
Gallic Genetic
The Sickest Squad
The havoc
Drokz
The Hard Way
Sounds of Slaughter:wrote:Kan iemand even de line up met vorig jaar en jaar daarvoor vergelijken hoeveel gelijke namen er staan (algemeen feest en area gericht) en hoeveel nieuwe namen?
Heb er zelf geen tijd voor maar dan zien we wel meteen hoe origineel dominator is
Zit ook bij die Agency tegenwoordigwrote: Jack of Sound Live --> Hmm.. is nieuw live, leuke toevoeging![]()
Ditwrote: Tevens is dit ook de Supremacy lineup trouwens.

En nu een van de hardstylewrote:Ff bezig geweestAlle artiesten die de afgelopen 3 jaar op de mainstage van MOH en Dominator hebben gestaan. Zwarte vakken zijn mainstages, een geel van betekent dat de artiest op een andere stage stond.
wrote:En nu een van de hardstyle