jezus
rawstage op een hardcore festival... uuhm hiervoor alleen zou ik het alleen al doen
rawstage op een hardcore festival... uuhm hiervoor alleen zou ik het alleen al doen
Zullen we samen gaan kerelwrote:Dat sowieso, al die rondjesloperswrote:haha ik denk dat wanneer ik alleen ga...dat ik nog genoeg mensen tegen kom waar ik mee kan knallen
Hmm twijfel twijfel ook hier... ik wil wel maar de rest niet omdat we al wat feestjes hebbenJA EN!
Dat wordt gewoon hardtraxx-kern naar Dominatorwrote:Zullen we samen gaan kerelwrote:Dat sowieso, al die rondjesloperswrote:haha ik denk dat wanneer ik alleen ga...dat ik nog genoeg mensen tegen kom waar ik mee kan knallen
Hmm twijfel twijfel ook hier... ik wil wel maar de rest niet omdat we al wat feestjes hebbenJA EN!
?
Ik gok even streng als alle ander evenementen, geen dus. :')wrote:Ik wil gaan, maar is er eigenlijk strenge controle? Ben namelijk nog te jong
Uitspraak van BoSwEg op zondag 6 juni 2010 om 12:26:
de ANTHEM is van crypsis - the highway
wrote:Je gelooft toch niet dat er een hardstyle-anthem voor een hardcorefeest komt...
Niet dat ik naar Dominator ga maar het is niet te hopen.wrote:wrote:Je gelooft toch niet dat er een hardstyle-anthem voor een hardcorefeest komt...
absolutlywrote:Ich bin dabei, weer met Tel en men zus waarschijnlijk