DjThera schreef:
Kiloknaller schreef:
No offense
Altijd mooi die no offense
No offense maar je muziek zuigt

Anyway, Sanjay is druk bezig zn studio te upgraden/uit te breiden, dus qua tracks komt t wel goed hoor, heeft alleen wat tijd nodig, zeker nu ie ook nog bezig is met zn universitaire studie
Snap niet dat je het zo interpreteert maar oké! En ik zeg nergens dat de muziek van JP zuigt.. Is ook niet gepast als er nog nagenoeg niks uit is gebracht toch? We gaan het dan vanzelf wel zien in de toekomst
AniThing schreef:
als JP nog niet veel eigen tracks heeft kan die toch nog gewoon gesupport worden dmv zijn draaikunsten

Dat snap ik ook wel

Dus als je goed kunt draaien, een goeie gast bent, basis kunt producen is al genoeg om bij een label te kunnen tekenen? Dan neigt het (voor nu) toch naar gunfactor i.p.v. productieskills en kwalitatief goeie tracks? Niet dat dat erg is maar dat vroeg ik me dus gewoon af! De no offense was deze keer gemeend alleen is dat soms moeilijk geloven op dit forum volgens mij
