Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 13:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Afbeelding

Line up:
Dj Thera
Delete
Jason Payne
Heatzone
Dj Ziva

Geen voorverkoop
Deurverkoop: 6,-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 17:06 
 

DjThera schreef:
Jason Payne


Ik snap dat dit waarschijnlijk qua promotie van de artiest gezien, de reden is dat hij telkens wordt gekozen om bijv. vlieguren te maken (ook vs. met jou) maar ik vraag me echt af waarom er niet iemand anders van het label gekozen wordt.. Heb persoonlijk (nog) niks met JP :x Reden is gewoon dat er nagenoeg nog niks uit zijn studio is gekomen! Ben wel benieuwd wat de reden/jouw mening hiervan/hierover is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 17:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik support Sanjay sowieso al lang en we vinden hem gewoon echt n goed talent, geweldige gast en hele gave DJ waar ik ook heel graag samen mee draai. Dat een paar mensen hier op htraxx er (nog?) niets mee hebben, dat is dan aan hen. We tekenen geen artiesten op basis van deze website he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 18:33 
 

DjThera schreef:
Ik support Sanjay sowieso al lang en we vinden hem gewoon echt n goed talent, geweldige gast en hele gave DJ waar ik ook heel graag samen mee draai. Dat een paar mensen hier op htraxx er (nog?) niets mee hebben, dat is dan aan hen. We tekenen geen artiesten op basis van deze website he xd


Staat hier toch totaal los van? Support is goed maar op basis waarvan wordt hij dan gesupport als ik kijk naar eigen tracks. Want uiteindelijk gaat het hier nog steeds om toch? Al is dat tegenwoordig helaas allang niet meer zo... En uiteraard teken je geen artiesten op basis van deze website maar ben gewoon benieuwd op basis waar dan wel van aangezien het qua tracks al een geruime tijd stil is rondom JP.

No offense richting jou of JP maar vroeg het me af wat jouw mening hierbij was! Thanks voor de reactie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 19:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
No offense


Altijd mooi die no offense :lol:

No offense maar je muziek zuigt xd

Anyway, Sanjay is druk bezig zn studio te upgraden/uit te breiden, dus qua tracks komt t wel goed hoor, heeft alleen wat tijd nodig, zeker nu ie ook nog bezig is met zn universitaire studie
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
DjThera schreef:
Ik support Sanjay sowieso al lang en we vinden hem gewoon echt n goed talent, geweldige gast en hele gave DJ waar ik ook heel graag samen mee draai. Dat een paar mensen hier op htraxx er (nog?) niets mee hebben, dat is dan aan hen. We tekenen geen artiesten op basis van deze website he xd


Staat hier toch totaal los van? Support is goed maar op basis waarvan wordt hij dan gesupport als ik kijk naar eigen tracks. Want uiteindelijk gaat het hier nog steeds om toch? Al is dat tegenwoordig helaas allang niet meer zo... En uiteraard teken je geen artiesten op basis van deze website maar ben gewoon benieuwd op basis waar dan wel van aangezien het qua tracks al een geruime tijd stil is rondom JP.

No offense richting jou of JP maar vroeg het me af wat jouw mening hierbij was! Thanks voor de reactie :thumbup:


als JP nog niet veel eigen tracks heeft kan die toch nog gewoon gesupport worden dmv zijn draaikunsten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ik support Sanjay sowieso al lang en we vinden hem gewoon echt n goed talent, geweldige gast en hele gave DJ waar ik ook heel graag samen mee draai. Dat een paar mensen hier op htraxx er (nog?) niets mee hebben, dat is dan aan hen. We tekenen geen artiesten op basis van deze website he xd


Leuk om te zien, aangezien jij wel een hele andere manier van draaien hebt dan Jp? Vooral qua platenkeuze dan, maar misschien draaide JP ook wel op safe (qua platenkeuze) toen ik hem zag, was volgens mij zijn eerste officiële optreden als lid van Theracords. In ieder geval... Hij draaide toen heel wat 'Raw' hitjes meen ik me te herinneren, terwijl jij dit naar mijn mening vooral wil mijden? Althans je doet het minder vaak, weet niet of dit een bewuste keuze is allicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 22:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik vind t vooral leuk om een mengeling te draaien, af en toe wat bekends tussendoor, maar vooral ook veel verrassend mixwerk :) En dat doet Sanjay ook, uiteraard heb je natuurlijk nooit exact dezelfde smaak, maar dat maakt t juist leuk met samen draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 22:12 
 
Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Kiloknaller schreef:
No offense


Altijd mooi die no offense :lol:

No offense maar je muziek zuigt xd

Anyway, Sanjay is druk bezig zn studio te upgraden/uit te breiden, dus qua tracks komt t wel goed hoor, heeft alleen wat tijd nodig, zeker nu ie ook nog bezig is met zn universitaire studie


Laatst kwam in een interview, volgens mij bij die hardstyle top 2000, voorbij dat hij ook nog op zoek is naar een eigen stijltje, iets wat hem uniek maakt. Hoe staat het daar nu mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 10:36 
 

DjThera schreef:
Kiloknaller schreef:
No offense


Altijd mooi die no offense :lol:

No offense maar je muziek zuigt xd

Anyway, Sanjay is druk bezig zn studio te upgraden/uit te breiden, dus qua tracks komt t wel goed hoor, heeft alleen wat tijd nodig, zeker nu ie ook nog bezig is met zn universitaire studie


Snap niet dat je het zo interpreteert maar oké! En ik zeg nergens dat de muziek van JP zuigt.. Is ook niet gepast als er nog nagenoeg niks uit is gebracht toch? We gaan het dan vanzelf wel zien in de toekomst :thumbup:

AniThing schreef:
als JP nog niet veel eigen tracks heeft kan die toch nog gewoon gesupport worden dmv zijn draaikunsten xd


Dat snap ik ook wel xd Dus als je goed kunt draaien, een goeie gast bent, basis kunt producen is al genoeg om bij een label te kunnen tekenen? Dan neigt het (voor nu) toch naar gunfactor i.p.v. productieskills en kwalitatief goeie tracks? Niet dat dat erg is maar dat vroeg ik me dus gewoon af! De no offense was deze keer gemeend alleen is dat soms moeilijk geloven op dit forum volgens mij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

er was een tijd dat je geboekt werd d.m.v. plaatjes draaien en niet omdat je nummers kon maken

draaien heeft namelijk niks met produceren te maken, daarom vraag k me af waarom mensen bijna altijd denken dat je pas ergens mag draaien als je eigen tracks maakt.

natuurlijk is het tegenwoordig allemaal anders maar dan nog...waarom zou iemand die gewoon goed is in het mixen van plaatjes niet bij een label mogen en niet op party's mogen draaien?.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 13:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:

Snap niet dat je het zo interpreteert maar oké! En ik zeg nergens dat de muziek van JP zuigt.. Is ook niet gepast als er nog nagenoeg niks uit is gebracht toch? We gaan het dan vanzelf wel zien in de toekomst :thumbup:


Ging mij er meer om dat iemand altijd No Offense zegt om vervolgens altijd iets te posten wat wel offensive is (algemeen bedoeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2015 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
er was een tijd dat je geboekt werd d.m.v. plaatjes draaien en niet omdat je nummers kon maken

draaien heeft namelijk niks met produceren te maken, daarom vraag k me af waarom mensen bijna altijd denken dat je pas ergens mag draaien als je eigen tracks maakt.

natuurlijk is het tegenwoordig allemaal anders maar dan nog...waarom zou iemand die gewoon goed is in het mixen van plaatjes niet bij een label mogen en niet op party's mogen draaien?.


Omdat een label voor produceren is en een bookingsagent voor optredens :) Verder ben ik het met Ani eens!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 18:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Omdat het kan, aanwezig met nog 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Omdat het kan, aanwezig met nog 2


Met wie ga je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nog 2, staat er toch
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 19:20 
 
Hardtraxx Newbie

Delt-A schreef:
rakkietakkie schreef:
Omdat het kan, aanwezig met nog 2


Met wie ga je?

:thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:

speciaal een account aangemaakt voor deze grap?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol: :lol:
10/10 die vond ik mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 19:25 
 

Hahahahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Briljant xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 20:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahahaha Jezus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver geweldig :lol: :lol:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten