Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 22:09 

Hardtraxx Veteran

Op dit forum wordt altijd geklaagd dat je alleen met het draaien van vette setjes niet ver komt in de hardstyle wereld, nu is er een dj die vooral heel erg vette sets draait en mede daardoor een kans krijgt op Theracords, en dan is het ook weer niet goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 22:50 

Hardtraxx Elite

Slecht garp. Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2015 11:09 

Hardtraxx Veteran

zo slecht, maar ik moet wel lachen :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2015 11:20 

Hardtraxx Elite

Prima feestje... leuk zaaltje met apart sfeertje. Delete draaide denk voor menig persoon veels te hard op dat moment. Thera was zeer fij. En Jason Payne.. uhh ja.. ik kende denk 1 nummer..

Maar een prima afsluiter qua hardcore.. muppetcore tot oh my sun
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2015 14:02 

Hardtraxx Veteran

Vond Delete wel prima draaien, het feest duurde maar tot 02:00 dus dan mag er van mij al wel vroeg hard gedraaid worden. Wel een aantal 16 jarigen uit de buurt aanwezig (of nog jonger?), maar niet storend ofzo.

Lekkere classics bij Ziva, Heatzone viel me eerlijk gezegd een beetje tegen, Iqon Anthem was wel leuk om te horen, die hoor je eigenlijk nooit. Verder veel tracks die ik persoonlijk matig vind en tracks die ik niet kende, en had stiekem op Condimentum gehoopt. Delete een erg vette set, Thera idem. Bij Jason Payne kende ik maar 1 of 2 tracks helaas, bij het Hardcore gedeelte wat meer.

Het CO² kanon was het grootste minpunt van de avond, gaat 3 keer zo hard als de muziek, doet pijn aan je oren, en vervolgens duurde het weer een aantal minuten voor de muziek in verhouding weer hard over kwam, want ook al was het geluid goed en hard genoeg, het viel in het niet bij het lawaai van dat CO² kanon. Ohja en pijn in m'n ogen van de sigarettenrook.

Verder chill dat ze muntjes hadden, en voor maar €2,-. En enorm veel Theracords stickers xd Mooi avondje gehad dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2015 17:05 

Hardtraxx Elite

Inderdaad, de muntprijs was erg chill...
Biertje voor 2,- zie je nergens meer...
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten