Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Theracords Celebrates

Afbeelding


Een klein, intiem, gezellig verjaardagsfeestje thuis, dat zijn toch de beste! Kan ’t nog beter? Natuurlijk! Zo’n zelfde feest mét hardstyle!

Op 28 december 2013 keert Dj Thera terug in ‘The Apollo’, Helden. De club waar Pieter vroeger ging stappen met chauffeur Ben verwelkomt hem voor de 3e keer met zijn eigen evenement: Dj Thera Celebrates!

Net als bij voorgaande edities zal Dj Thera met meerdere artiesten samen draaien, zodat er voor ieder wat wils is. Heatzone zal de taart aansnijden, gevolgd door het party-team Prefix & Density. Dit keer hebben we gekozen om Dj Thera niet als enig uitbundig, prettig gestoord persoon on stage te zetten, vandaar dat Audiofreq hem zal vergezellen als 3e act! Wij zijn zelf erg benieuwd hoe deze twee energieke figuren samen achter de draaitafel te keer gaan, we hopen jullie ook! Zij die het aandurven tot ’t eind te blijven zullen door Dj Thera van een eindshow worden voorzien. Omdat Dj Thera deze avond mogelijk zijn stem verliest hebben we gekozen om MC Livid de avond aan elkaar te laten praten.

Alle toeters en bellen bij elkaar (de volledige line-up):
Heatzone
Heatzone vs. Thera
Prefix & Density
Prefix & Density vs. Thera
Audiofreq
Audiofreq vs. Thera
Thera
MC Livid

Tickets zijn verkrijgbaar aan de deur. Wij verwachten niet dat dit verjaardagsfeestje commercieel uitgebuit gaat worden, maar wel dat het beren-gezellig wordt. Voorgaande edities waren goed gevuld en niet té druk, precies zoals ’t hoort op een geslaagd feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2013 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook hier aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 15:56 
 
Hardtraxxer

hi

(dit was ooit een lange post)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alles toegevoegd in OP :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Dit keer hebben we gekozen om Dj Thera niet als enig uitbundig, prettig gestoord persoon on stage te zetten, vandaar dat Audiofreq hem zal vergezellen als 3e act! Wij zijn zelf erg benieuwd hoe deze twee energieke figuren samen achter de draaitafel te keer gaan, we hopen jullie ook!

Dit lijkt me episch.

Citaat:
Omdat Dj Thera deze avond mogelijk zijn stem verliest hebben we gekozen om MC Livid de avond aan elkaar te laten praten.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

Thera vs Audiofreq, dat wil ik eigenlijk wel meemaken... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2013 19:17 
 
Hardtraxxer

Vorig jaar was dit mijn eerste 'Theracords' evenement en het was toen echt bijzonder gezellig.
't is ff rijden maar ja dan heb je ook wat :P

Audiofreq & Thera proberen we al 't hele jaar te programmeren en 't is eindelijk gelukt! Hoera :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog mensen van hier aanwezig? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 15:45 
 
Hardtraxx Addict

Ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 17:18 
 
Hardtraxx Addict

Thera Vs. Audiofreq :drool: :woot: . Hopelijk gaan ze dat vaker doen, lijkt me echt een bazen set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2013 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable:

22:00 - 23:00: Heatzone
23:00 - 23:30: Heatzone vs Thera
23:30 - 00:30: Prefix & Density
00:30 - 01:00: Prefix & Density vs Thera
01:00 - 02:00: Audiofreq
02:00 - 02:30: Audiofreq vs Thera
02:30 - Sluit (04:00): Thera

Tot morgen! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 10:45 
 
Hardtraxx Addict

Vanavond!! :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 14:26 
 
Hardtraxxer

Tot vanavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2013 18:09 
 

Duitse schreef:
Tot vanavond!

heute abend! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 16:21 
 
Hardtraxxer

Het was echt weer super gezellig mensen :) Zeker zo vet als vorig jaar!

Edit: Even geduld nog met de bovenste video. Hij moet nog even draaien :)

Stukje Audiofreq:


Stukje Dj Thera & Audiofreq
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk feestje :D Tof om Thera en Audiofreq samen te zien draaien, was een mooi gezicht. Verder wel jammer dat Thera al vrij vroeg begon met Hardcore draaien, maar ik was toch al kapot, dus op een gegeven moment maar naar huis gegaan. Verder draaiden Prefix & Density ook heel lekker (met o.a. Dream Village Anthem, Masters, nieuw Collab met S&I) en Heatzone ook (Zany & NC Edit van Pounding Senses :loving: )

+ De setjes, alleen Audiofreq was heel ff een inkakkertje maar dat komt denk ik omdat hij zo vroeg stond :P
+ Muntprijs van 1,90
+ De gezelligheid
+ Drukte, zaal zat goed vol maar genoeg stampruimte, zoals het hoort eigenlijk :)

- De Lichtshows e.d., oh en dat CO2 apparaat ofzo, jezus xd
- Sommige mensen....

Verder helemaal top :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een leuk feestje, alleen volgens mij was er niet veel volk die voor Thera(cords) kwamen of überhaupt wisten wat TC is. Veel uitgaansvolk met een aantal gasten die er duidelijk alleen waren om ruzie te zoeken. Eerst waren ze Sander aan het kutten, toen een andere gozer (Die terug duwde en toen kreeg te horen dat ze hem buiten zouden opwachten :')) en toen mij. Ik moest niet zo'n grote bek hebben en ik was niks, toen ik vroeg of ze er alleen waren om ruzie te maken :lol:

Op dat na, een leuk feest gehad.

Heatzone was wel leuk, alleen het geluid stond zwaar zacht. Toen de MC begon, stond het geluid van hem nog harder dan de muziek. Toen Thera erbij kwam, ging het ineens een stuk harder. Bij P&D was het pas fatsoenlijk. Verder draaiden Thera en P&D dik en Audiofreq draaide veel album materiaal. Ook haperde 1 van zijn USB sticks, omdat Thera zijn USB in de CDJ deed. Toch vond ik Audiofreq beter dan verwacht. Ook nog een aantal TNT platen als Countdown enzo.

Ook nog met Duitse en Maximumraver gepraat. Was gezellig :D

Stroboscoop was wel overkill. Soms zwaar lang aan waar je pijne ogen van kreeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2013 23:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thera en audiofreq tegelijk samen op een stage...
Dat moest een feestje geweest zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2013 04:22 
 
Hardtraxx Addict

Ja! :worship: was een heerlijk feest, veel lekkere tracks gehoord, heel gezellig met de mensen hier in de thread :thumbsup: en daarbuiten ook haha :P en eindelijk R3zonance - Weapon (The R3bels & Zatox Mix) in een zaal gehoord :loving:

Wel matig van die ruzie zoekers ja :/ zulke mensen moeten ze gewoon direct eruit schoppen
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten