Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 20:59 
 

We zullen eens even kijken wie we gaan laten winnen. Ik denk dat ik gewoon de namen op een dartbord plak en met mn linkerhand ga gooien. Yolo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 21:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
We zullen eens even kijken wie we gaan laten winnen. Ik denk dat ik gewoon de namen op een dartbord plak en met mn linkerhand ga gooien. Yolo.

Als ik met links gooi, weet ik het bord niet eens te raken geloof ik, dus succes ( ook met jureren) xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

hardstyle/firetrap-delusion-dj-contest-finale-t39818.html

Paar stemmetjes zouden niet verkeerd zijn :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 17:54 
 
Organisator

FINALISTEN DELUSION DJ CONTEST BEKEND!!

De uitslag van de halve finale van de DJ Contest voor het feest Delusion is bekend. De volgende vijf DJ’s/Acts gaan door naar de finale:

* DJ Delt-A
* Firetrap
* Soundcreators
* Bassnoize
* Authentic

Wie van de vijf bovenstaande finalisten staat op 25 januari a.s. in het Paard van Troje te Den Haag? O.a. jij gaat op die vraag antwoord geven.

De bovenstaande vijf finalisten hebben deze finale bereikt d.m.v. het insturen van een demo. De demo’s zijn hieronder te vinden. Beluister ze goed en kies jouw favoriet.

Delt-A: https://soundcloud.com/delusion-ii-dj-c ... t-delusion
Firetrap: https://soundcloud.com/delusion-2-dj-co ... t-delusion
Soundcreators: https://soundcloud.com/delusion-ii-dj-c ... dj-contest
Bassnoize: https://soundcloud.com/delusion-ii-dj-c ... t-delusion
Authentic: https://soundcloud.com/delusion-2-dj-co ... t-delusion

STEMMEN
Jullie als publiek kunnen op jullie favoriete finalist stemmen.

Volg de stappen:
1. Like BML Events (www.facebook.com/bmlevents)
2. Stuur je eigen naam en de naam van de DJ op wie je wilt stemmen via een privébericht naar de facebook van BML Events.
3. Stemmen kan tot vrijdagavond 8 november 21:00 uur.
4. (optie, niet verplicht) Als jij op een creatieve manier uit kan leggen waarom jij stemt op één van de finalisten maak je direct kans op een gastenlijstplaats voor Delusion.

Je kan maximaal 1 stem uitbrengen. Je stem telt alleen mee als je stap 1 en 2 hebt gevolgd.

JURY
Naast de stemmen die de finalisten van jullie krijgen zal een kritische jury zich over de demo’s buigen. De jury bestaat uit de volgende leden:
* 3 afgevaardigden van BML Events
* Tommy Calderon (DJ Trilok)
* Donny Kardienaal (50% Vantage Point)
* Kevin Sonneveld (High Definition)
* Job van der Linden (DJ Nazale)
* Valentijn Smulders (Spectre -- Winnaar Delusion 1 Contest)

UITSLAG
De uitslag wordt op zaterdag 9 november bekend gemaakt. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

OVERIGE DEELNEMERS
Deelnemers die niet bij de finalisten horen; bedankt voor jullie inzending. Een aantal van jullie zaten erg dicht tegen deze finale aan en dat er talent in veel van jullie schuilt is geen vraag maar een weet. Keep up the good work!

See ya all @ Delusion: https://www.facebook.com/events/564698486900894/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 18:08 
 
Hardtraxx Veteran

Succes finalisten! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 18:10 
 
Hardtraxx Elite

chicken schreef:
Succes finalisten! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal alle hardtraxx mixjes even luisteren en dan 1 een stem geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2013 19:55 
 
Organisator

Vocals
De vocals die je zal horen op Delusion, en in het anthem, worden opnieuw gemaakt door niemand minder dan M Lewis Sauerwein. Ook bij Delusion 1 (15-06-13) was de Amerikaan verantwoordelijk voor de vocals.

Wacht niet langer als je op zoek bent naar vocals voor je DJ act.
Check http://www.montysvoice.com/

DJ Contest
De stemmen gaan erg hard! Je hebt nog 3 dagen om je stem uit te brengen op jouw favoriet!!!!

www.facebook.com/bmlevents
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 13:10 
 
Organisator

Winnaar DJ Contest Delusion bekend: Authentic
Authentic is de grote winnaar van de Delusion DJ Contest. De act wist Delt-A, Bassnoize, Firetrap en de Soundcreators achter zich te houden in de strijd om die felbegeerde prijs: draaien op het feest Delusion!

Er werden door jullie honderden stemmen uitgebracht en tot op de laatste minuut bleef het spannend. Ook de jury had het lastig en was niet unaniem. Authentic, bestaande uit Koen van Rijn en Vik Koutsaftis, trok uiteindelijk aan het langste eind en zal het feest Delusion openen met een set van vijf kwartier. Alle rede dus om er vanaf het begin bij te zijn!

Om de overige vier finalisten niet met lege handen te laten staan biedt BML Events jullie gastenlijstplaatsen aan. Ook de meest creatieve stemmers onder jullie zouden een gastenlijstplaats krijgen voor het feest. Wij hebben twee winnaars uitgezocht. 1. Jonah van den Biggelaar (stem op Authentic) en 2. Rob Janssen (stem op Delt-A), gefeliciteerd! Er wordt spoedig contact met jullie opgenomen.

Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

De kaartverkoop voor Delusion is in volle gang. Koop je tickets via de website van het Paard van Troje, Paylogic of Primera.

Delusion – Mental Illness vindt op 25 januari 2014 plaats in het Paard van Troje te Den Haag! Met Deetox, E-Force, Degos & Re-Done, Marlicious, DJ Trilok, Spectre, DJ Nazale, Vantage Point, D-Mind, MC D-Lyric en natuurlijk Authentic in de line-up zal dit een feest worden om nooit te vergeten. Mis het niet!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 13:21 
 
Hardtraxx Veteran

Gefeliciteerd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 13:28 
 
Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Gefeliciteerd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2013 13:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker Vik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2013 19:54 
 
Hardtraxxer

Jij bent goed bezig moelie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 11:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Lekker Vik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 01:15 
 
Organisator

Delusion 1 (15-06-13) (Thanks to Extreem-Party & Jur Visser)

Paard van Troje
Afbeelding

Exitium en Zenda waren verantwoordelijk voor de opening
Afbeelding

Spectre nam het stokje creatief en energiek over
Afbeelding

Ook The Znayzer gaaf het publiek er flink van langs
Afbeelding

Vantage Point maakte er samen met MC D-Lyric een groot feest van
Afbeelding

Deze man maakte zijn naam waar: it was Radical!
Afbeelding

Ook de special act Westland Allstars was een groot succes
Afbeelding

De Hardcore afsluiting van Maxtreme & N-ergetic was er eentje om in te lijsten
Afbeelding


a.s. 25 Januari gaan we het overtreffen...
Afbeelding

...samen met jullie!!!
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 13:17 
 
Organisator

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 18:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vik schreef:
:D

Veel zin hierin! Delusion 1 was vet, dus erg nice dat we er nu zelf ook staan. :cool:


Gaat wel een behoorlijk gezellige fissa worden denk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 00:22 
 
Organisator

BLIK OP DELUSION

Nu het succesvole Beukgevaar voor BML Events achter de rug is zijn alle ogen gericht op Delusion. Op 25 januari 2014 zal het Paard van Troje voor de tweede keer te maken krijgen met snerpende screeches, beukende kicks en energieke sets. BML Events blikt in een serie ‘BLIK OP DELUSION’ vooruit met de artiesten die op Delusion draaien. In deze eerste serie: Spectre, DJ Nazale en Authentic.

Even voorstellen...
DJ Nazale: "Mijn naam is Job van der Linden, 24 jaartjes oud inmiddels. Ik woon nu ondertussen alweer 4 jaartjes als student in Tilburg. Sinds die 4 jaar bevindt ik me met enige regelmaat achter de zogenaamde wheels of steel! Ik heb zelf een uiteenlopende smaak die zich naar mijn mening kenmerkt door drive en originaliteit. Ditzelfde concept probeer ik ook in mijn DJ-sets te stoppen! Naast hardstyle luister ik ook graag naar wat electro, techno en ook zelfs wat rock."
Spectre: ''Mijn naam is Valentijn Smulders en als DJ ga ik door het leven als Spectre. Sommigen kennen mij al van Delusion 1, waarvan ik de DJ contest heb gewonnen en daarmee een plekje heb veroverd op de eerste line-up. In het dagelijks leven ben ik student Fiscale Economie in Tilburg en ik verwacht aankomende zomer af te studeren. Ik draai sinds ongeveer 5 jaar hardstyle, wat is begonnen als hobby maar inmiddels is uitgegroeid tot mijn grootste passie. Daarbij wint de harde kant van de hardstyle het de laatste tijd van de vrolijke kant.''
Authentic: ''Wij zijn Koen van Rijn en Vik Koutsaftis, 2 goede vrienden uit het kleine Brabantse dorpje Hilvarenbeek. We zijn beiden al een lange tijd enorme liefhebbers van Hardstyle en gaan ook al een aardige tijd naar de bijbehoordende feesten toe. Koen is een aantal jaren geleden begonnen met produceren onder de naam Hardroller, maar dat heeft hij verder nooit echt professioneel aangepakt. Op den duur kwamen we in contact met de jongens van PRDX wie ons plus nog een andere vriend van ons in 2010/2011 hebben leren draaien. Dat viel zo goed in de smaak dat Vik eind 2011 maar eigen gear heeft gekocht waar . In 2012 vond Koen het tijd om zijn eigen gemaakte tracks ook te gaan draaien, maar dat wilde hij niet alleen doen, dus heeft hij Vik toen gevraagd om samen een project te starten waaruit Authentic toen geboren is.''

DJ Nazale en Authentic waren als bezoeker op Delusion 1 (15-06-13) en Spectre was er als artiest. Hoe hebben jullie het feest ervaren?
DJ Nazale: ''Ik was van te voren erg benieuwd hoe het zou zijn. Ik was nog nooit in het Paard van Troje geweest! Toen ik eenmaal binnenkwam zag ik al dat het een erg vette tent was. Ik kwam sowieso al kijken bij Spectre, waar het gas er al aardig op ging. Het geluid was stevig en zuiver, net als de sets. Ik was jaloers op de DJ’s, ik had er ook graag zelf gestaan!''
Spectre: ''Fantastisch natuurlijk! Het was voor het eerst dat ik mocht draaien op een dergelijk groot feest en het ging super. Na afloop van mijn set heb ik veel positieve feedback gekregen en ben ik meteen gevraagd voor de aankomende tweede editie. Deze keer zal ik mijn vriend en huisgenoot Job aka DJ Nazale meenemen om samen te knallen in het Paard van Troje.''
Authentic: ''Helaas waren we niet allebei aanwezig bij Delusion 1, maar ik (Vik) moet zeggen dat ik met name het geluid erg goed vond! Ik werd er positief door verrast toen ik de zaal binnenliep. Verder had ik het grootste deel van de line up nog nooit zien/horen draaien, dus ik heb me vooral laten verrassen die avond. Ik heb erg leuke sets gehoord! Er mag wel gezegd worden dat Spectre het echt enorm goed deed op zijn eerste boeking ever! En natuurlijk nogmaals bedankt voor het draaien van onze platen Divine en Universe.''

Hoe leven jullie toe naar Delusion 2 als artiesten? Zit er een stevige voorbereiding aan verbonden of laat je het ‘moment suprême’ bepalen?
DJ Nazale: ''Dit is een beetje dubbel voor mij. Meestal blader ik van te voren de cd-map door om te kijken wat voor leuks ik zie. Vaak kom ik dan wel op een aantal nummertjes uit die ik wil gaan draaien. Verder laat ik redelijk open wat ik wil gaan draaien op het feest. Je moet altijd wel ruimte hebben om in te kunnen spelen op het publiek! Wel weet ik van te voren wat de stijl van de set wordt. Wordt het hard, opbouwend of euforisch. Laat hier geen misverstand over verstaan: Delusion 2 wordt hard!''
Spectre: ''Ik kijk er enorm naar uit. Natuurlijk zoek ik van te voren wat platen uit die ik sowieso wil draaien, maar zoals het hoort komt er ook een stuk improvisatie bij.''
Authentic: ''Wij gaan natuurlijk voor Delusion de studio in om een nieuwe track proberen te maken. Ook edits zullen zeker niet ontbreken in onze set! Verder zorgen we dat we genoeg dikke platen bij hebben en laten we het moment bepalen wat we draaien. Vinden wij toch zeker wel de tofste manier om op te treden!''

Hebben jullie een bijgeloof zoals het altijd optreden met een geluks-boxershort of het slaan van een kruisje voor het optreden?
DJ Nazale: ''Hier kan ik heel kort in zijn: Helemaal niks!''
Spectre: ''Hmm... nee niet echt. Ik denk dat ik gewoon een paar biertjes drink en dan komt de rest vanzelf wel!''
Authentic: ''We drinken eigenlijk altijd samen wel even een biertje voorafgaand aan een optreden, maar dat is meer omdat we het echt lekker vinden dan dat het een bijgeloof is, haha!''

Buiten jullie sets om draaien ook DJ Trilok & Marlicious, Vantage Point & D-Mind, E-Force, Deetox en Degos & Re-Done op Delusion. Wat vindt je van jullie collega-delusionisten?
DJ Nazale: ''Dit lijkt me vrij duidelijk. Erg vet! De grootste namen E-Force, Deetox & Degos & Re-Done hebben zich al zo vaak bewezen door live een erg dikke set weg te zetten. Daarnaast ben ik ook een groot fan van een aantal producties van ze. Persoonlijk ben ik ook erg benieuwd naar Trilok & Marlicious, ik heb ze beide nog nooit mogen aanschouwen. Vantage Point was vorige editie ook aanwezig en kreeg het publiek goed mee. Ik heb er vertrouwen in dat het samen met D-Mind ook geen probleem wordt voor deze mannen!''
Spectre: ''Natuurlijk noem ik nu als eerste mijn maatjes Vik en Koen oftewel Authentic. Het zijn goede vrienden van me en toen zij als winnaar van de DJ contest werden uitgeroepen was ik erg blij voor ze. Het is fantastisch om samen met je vrienden op een feest als dit te mogen draaien. Daarnaast is E-Force een van mijn favoriete DJ/producers. Ik ben dan ook super trots om op Delusion uitgerekend van hem het stokje te mogen overnemen. Ik twijfel er ook niet aan dat Deetox en Degos & Re-Done de avond vlammend zullen afsluiten.''
Authentic: ''We moeten zeggen dat het een enorm dikke line up is! Wij hebben toch wel het meeste zin in E-Force en Specte & Nazale, maar we twijfelen er niet aan dat de rest van de DJ’s een dikke set weg gaan zetten tijdens Delusion!''

Heb je nog een boodschap aan alle mensen die deze vooruitblik lezen?
DJ Nazale: ''Zorg dat je erbij bent, van begin tot eind! Je zal er geen spijt van krijgen!''
Spectre: ''Ja, koop een kaartje en zorg dat je erbij bent. Van ons kun je in ieder geval pompende beats, vet mixwerk en verrassende platen verwachten!''
Authentic: ''Wees vanaf het begin aanwezig op Delusion om van onze eigen tracks in combinatie met de oudere tracks te genieten. Dit in combinatie met dat heerlijke geluidssysteem en de rest van de line up moet wel een top avond worden. Je zult er geen spijt van krijgen!''
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2013 11:17 
 
Hardtraxx Veteran

proberen bij te zijn :thumbsup: zin in die oude plaatjes ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2013 23:25 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk om dat 'interview' te lezen. Krijg ook wel zin in dit feestje! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2013 13:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wordt weer een gezellig feessie :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 21:42 
 
Organisator

Winactie @ https://www.facebook.com/events/5646984 ... 414605734/ :)

Nog ruim 3 weken te gaan en dan is het eindelijk zover. Na maanden van voorbereiding zullen we het Paard van Troje flink op zijn grondvesten laten trillen.

De namen zoals ze op de flyer staan zijn onderverdeeld in zes acts. Veel collabs op Delusion; alleen E-Force en Authentic staan als solo-act. Hiernaast zullen Vantage Point en D-Mind samen draaien en zoals jullie weten zullen zij ook verantwoordelijk zijn voor het eerste echte Delusion anthem.

De afvaardiging van Theracords zal ook als een eenheid verschijnen. Degos & Re-Done en Deetox zullen gezamenlijk een hoofdrol vertolken. Vanuit het Brabantse land is de collab tussen Spectre & DJ Nazale afkomstig. De twee talenten zullen Den Haag verrassen.

De meest opvallende act op Delusion bevat DJ Trilok die samen met Marlicious het podium zal betreden. Zij zullen een Freestyle/Pussylounge set weggeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 22:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaaaaa!!!! Ik kan niet wachten! Dit weekend gaan wij de laatste hand leggen aan de anthem samen met onze maat D-Mind!!

Vantage Point & D-Mind - Mental Illnes (Official Delusion Anthem)

Zorg dat je erbij bent!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2014 23:19 
 
Hardtraxx Veteran

Wel Illness toch?? :P :P

Al veranderd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2014 15:14 
 
Organisator

BLIK OP DELUSION (PART II)

Welkom bij het tweede deel van BLIK OP DELUSION. In het eerste deel maakten we kennis met Delusionisten DJ Nazale, Spectre en Authentic. Deze keer ging BML Events langs bij DJ Trilok en Marlicious in Den Helder. Hoe leven zij toe naar Delusion?!

Even voorstellen...
DJ Trilok: Mijn echte naam is Tommy en kom uit Den Helder. Ik draai nu ongeveer 17 jaar waarvan 10 professioneel. Dit heb ik 8 van de 10 jaar gedaan samen met mijn goede vriend Chiren onder de aliassen Trilok & Chiren en DHHD. Samen met Luna zijn we onder andere verantwoordelijk voor de eerste release op Q-Dance Records en andere tracks zoals RUSH-Funky Shit- DHHD The Anthem en nog een paar releases.
Marlicious: 25 jaar, begonnen op mijn 15de onder de naam Marlice met vooral de hardere stijlen (hardcore, oldschool, early rave en house). Later ben ik mij meer gaan focussen op house/electro en freestyle, waar ik nog steeds druk mee bezig ben. Freestyle heeft zich sterk ontwikkeld en ik pas daar mooi tussen vanwege mijn liefde voor de verschillende stromingen in de muziek.

Jullie zullen op Delusion een Freestyle set draaien. Wat is jullie ervaring met deze stroming?
DJ Trilok: Zelf vind ik dit erg vet omdat je lekker kan en mag doen wat je wilt... Oude tracks worden in een nieuw jasje gestopt en als je een originele 'gouwe ouwe" erin knalt dan staat niemand raar te kijken want het is toch een freestyle set!
Marlicious: Ik ben er dol op. Het trekt een heel breed publiek aan door de vele soorten muziekstijlen en andere invloeden die ik ook verwerk in mijn sets. Mijn favoriete optredens waren de Pussylounge boekingen uit 2012, met Decibel in het bijzonder. Krijg vaak de vraag ‘een Pussylounge setje’ elders te draaien, alles kan en alles mag.. helemaal mijn ding!

Hoe leven jullie toe naar Delusion 2 als artiesten? Zit er een stevige voorbereiding aan verbonden of laat je het ‘moment suprême’ bepalen?
DJ Trilok: We gaan het publiek wel verrassen met een paar nieuwe bootlegs en spreken wel af welke richting we ongeveer opgaan maarja... Het blijft freestyle dus niet teveel afspreken !
Marlicious: Ik denk dat Tommy en ik beide genoeg ervaring hebben om op elkaar in te spelen deze avond. Vooraf nog wat edits/bootlegs knutselen en gaaaaaaaan.

Hebben jullie een bijgeloof voordat jullie optreden?
Marlicious: Ik lust graag een glaasje Moet & Chandon van te voren…telt die ook? Wat zeg jij Tommy?
DJ Trilok: Eeeeeuuhh, ik zet meestal de plaat uit van de vorige dj voor het optreden.....

Wat verwachten jullie van Delusion in het Paard van Troje?
DJ Trilok: Dik feest op een dikke locatie met sowieso een top line- up!
Marlicious: Ik verwacht dat het druk en zweterig wordt; een grote dolle boel!
#pantsdown #topsoff #crazynesssss

Afbeelding Afbeelding
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten