Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 15:31 
 
Hardtraxx Veteran

Oeh toch wel jammer dat ik dat gemist heb al kijk ik naar die lijst. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 16:23 
 
Hardtraxx Elite

Wat was dit ziek zeg! Het geluid was ook echt super! :drool: kwam bij Authentic binnen gelijk met Atlantic Wave - The Creation (2007 Mix) beter binnenkomen kan niet! verder heerlijke set met een dikke +1 voor You Try To Play Me :loving: DJ Trilok vs. Marlicious vond ik een beetje tegen vallen met de freestyle niet helemaal mij ding.. Vantage Point vs. D-Mind even naar beneden gegaan even rustig gezzeten ^^ E-Force was echt dik heerlijke drive in zijn set! Spectre vs. DJ Nazale dit was ook echt een hele zieke set jongens!! Rotten From The Inside, Surge Of Power, Proud To Be Loud, LMPSJNK en Cocaine MF (Al Pacino Remix) gingen echt super! wat een dikke platen. en aflsuiten met Hardstyle Matters :drool: Deetox vs. Degos & Re-Done was :worship: :yay: :drool: :loving: :woot: wat ging het hard zeg Formula, Welcome en Ghetto gingen zo ontiegelijk hard zeg! :loving: Echt een top avond gehad daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 18:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Best een leuk feestje al snapte ik dat freestyle gebeuren ook niet. Volgende keer een van die acts uit de regio met een half uurtje (mainstream)hardcore af laten sluiten. Trek je ook zo nog 50 man extra mee.

Jammer genoeg Authentic gemist maar heb genoten van Spectre/Nazale; had jullie nog nooit gezien maar 't was echt vet! Act werkte ook zeer goed op de zaal, werd veel bewogen terwijl er best divers volk stond. Tempo zat er ook goed in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor de toffe reacties. We waren zelf ook prima tevreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 20:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was aanwezig vanaf 12 uur en heb me prima vermaakt tot het laatste nummer wat die avond gedraaid werd.

Sfeer was top, geluid was top, heb genoten van elke set die avond. ben benieuwd naar delusion Part 3 :P

Hulde voor de DJ's !!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

--
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 21:41 
 
Hardtraxx Veteran

Vet! :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 22:04 
 
Hardtraxx Elite

Zeker vet gemaakt! :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten