Dit jaar voor het eerst een heel weekend heen naar Defqon.1. Nog even wachten op 14 april voor de personalisatie. Heeft iemand nog een goede aanrader voor een 2-persoons tent?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
-
FHardtraxx Newbie
- 12 posts member since 2018
- last seen Nov 2019
Paraplutent nemen. Heel makkelijk op te zetten en compact om mee te nemen 
De mensen die het leuk vinden om "JEROEN" te schreeuwen zijn zeker ook altijd die ellendelingen die "KETAAA" roepen?
Ik dacht: ik maak hem zelf alvast maar. 
-
SHardtraxx Newbie
- 47 posts member since 2014
- last seen Jul 2025
Dit is toch echt wel de meest waardeloze shit ooit...wrote:KETAAAAAA
Die mensen horen echt een nekschot te krijgen
wat ben jij een gewelddadig persoonwrote:Dit is toch echt wel de meest waardeloze shit ooit...wrote:KETAAAAAA
Nee Jeroen is gewoon leuk. Als je keta schreeuwt ben je gewoon een tering junkwrote:De mensen die het leuk vinden om "JEROEN" te schreeuwen zijn zeker ook altijd die ellendelingen die "KETAAA" roepen?
Kan ik iemand blij maken met een pre-sale code?
Doe normaal man.wrote:Dit is toch echt wel de meest waardeloze shit ooit...wrote:KETAAAAAA
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
Tsja rijen bij de douches hou je als je sochtends of savonfs na afloop gaat douchen.wrote:Voor dat 10tje extra voor een weekend mag er ook wel wat extra's komen op de camping. Rijen voor de douches,muntje betalen voor de rouche en wachten voor wc's was nou niet echt je van het vorig jaar. 24 uurstent terug zou ook vet zijn, maar dat zal op een vergunning aankomen denk ik.
Rijen voor de wc niet mee gemaakt
Gewoon niet douchen. Problem solved
Hoe maak je je za(a)kje dan schoon ??wrote:Gewoon niet douchen. Problem solved
Dat moet je maar aan onze Amerikaanse buurman van vorig jaar vragen... Die zijn zak werd 's nachts vakkundig onderhouden door zijn vriendin. Godverdomme wat een herrie kwam er uit die tent...wrote:Hoe maak je je za(a)kje dan schoon ??wrote:Gewoon niet douchen. Problem solved![]()
Tim en ik hebben ons kostelijk vermaakt met die herrie. Live commentaar erbij geven en een keer goed schreeuwen of hij goed over d'r heen geblubberd heeft. Mooie momenten van dat weekend.wrote:Dat moet je maar aan onze Amerikaanse buurman van vorig jaar vragen... Die zijn zak werd 's nachts vakkundig onderhouden door zijn vriendin. Godverdomme wat een herrie kwam er uit die tent...wrote:Hoe maak je je za(a)kje dan schoon ??wrote:Gewoon niet douchen. Problem solved![]()
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Inmiddels ticket in de pocket. Als het ook maar de helft legendarischer is dan vorig jaar is het al prima.
Hardtraxx After??
Hardtraxx After??
Hoorde dat Indy hier wel voor in was!wrote:Hardtraxx After??
Stefan_Helmond & Urban Designer ook. Dj Rawraver ft Urban Designer met live Duitse nazi mars-tekstenwrote:Hoorde dat Indy hier wel voor in was!wrote:Hardtraxx After??
Gelukkig is hier nog beeldmateriaal vanwrote:Hoorde dat Indy hier wel voor in was!wrote:Hardtraxx After??
Kijkende naar de vorige jaren zal die eind deze week online komen ja.
Aanwezig met snelle bril en mondharmonicawrote:Hoorde dat Indy hier wel voor in was!wrote:Hardtraxx After??
Waarschijnlijk ook aanwezig met Fuzzylogic! oh wacht...wrote:Hoorde dat Indy hier wel voor in was!wrote:Hardtraxx After??