Is aangegeven dat er een beperkt aantal kaarten worden verkocht in de pre-sale. Lijkt me dus dat er bij de officiële verkoop weer kaarten beschikbaar zijn.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
-
JHardtraxx Newbie
- 30 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
"Alle zaterdag zijn al in de pre-sale uitverkocht. Zondag en Weekend zijn nog wel verkrijgbaar! Dit jaar hadden we een uitgebreide pre-sale waar iedereen de kans had om zich voor te registreren gedurende anderhalve week. Hierdoor is er, door het grote aantal registraties, voor gekozen om alle tickets beschikbaar te stellen." (Q-dance op Facebook)
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
Kan ook pas vanaf 14 april. Mensen krijgen eerder geen kaarten ivm het op naam zettenwrote:Oh lekker dan![]()
Suuuuuuure. Dan Ticketswap maar even in de gaten houden de komende tijdNo worries, we will make sure everyone gets their code and link before the start of the sale.
Waar heb je die info vandaan Miwer?wrote:Kan ook pas vanaf 14 april. Mensen krijgen eerder geen kaarten ivm het op naam zettenwrote:Oh lekker dan![]()
Suuuuuuure. Dan Ticketswap maar even in de gaten houden de komende tijdNo worries, we will make sure everyone gets their code and link before the start of the sale.
Ik wou een weekenticket halen, maar ik heb geen presale code in mijn mail gehad, wel op tijd ingeschreven en dergelijke. Snap niet wat er mis is gegaan. Iemand een idee hoe dat dan werkt? Of heeft iemand nog een code over?
edit: stond in de URL, danku comments!
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
Nog steeds geen idee wie Miwer is, maar die info staat gewoon op de site.wrote: Waar heb je die info vandaan Miwer?
Het zou van zelf ingevuld moeten worden, maar bij veel mensen gebeurde dat nietwrote:Ik wou een weekenticket halen, maar ik heb geen presale code in mijn mail gehad, wel op tijd ingeschreven en dergelijke. Snap niet wat er mis is gegaan. Iemand een idee hoe dat dan werkt? Of heeft iemand nog een code over?
Ik weet uit ervaring dat ze vorig jaar niet naar elk e-mailadres een pre-sale code gestuurd hebben.
Want had me toen ingeschreven met 4 mailadressen en kreeg 'maar' 2 codes toegestuurd.
Weet echter niet of het dit jaar ook zo gegaan is aangezien ik dit jaar wel onmiddellijk een mailtje gekregen heb...
Want had me toen ingeschreven met 4 mailadressen en kreeg 'maar' 2 codes toegestuurd.
Weet echter niet of het dit jaar ook zo gegaan is aangezien ik dit jaar wel onmiddellijk een mailtje gekregen heb...
Deze manwrote:Nog steeds geen idee wie Miwer is,wrote: Waar heb je die info vandaan Miwer?
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 21 days ago
Het Feest/stage opbouw topic. (page 177)wrote:Nog steeds geen idee wie Miwer is, maar die info staat gewoon op de site.wrote: Waar heb je die info vandaan Miwer?
Zucht.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 4 hours ago
Ik heb ook geen link gehad, gelukkig een aantal in de groep wel, dus dat is in ieder geval geregeld. Wel mega slordigwrote:Oh lekker dan![]()
-
JHardtraxxer
- 167 posts member since 2017
- last seen Aug 2024
Miwer zit wel op partyflock.
Had je wel een bevestigingsmail ontvangen na registratie?wrote:Oh lekker dan![]()
Ik kreeg hem met de aankondiging van de pre-sale op 2 maart zelf, misschien daar in je spam zoeken?wrote:Ik heb ook geen link gehad, gelukkig een aantal in de groep wel, dus dat is in ieder geval geregeld. Wel mega slordigwrote:Oh lekker dan![]()
wrote:Heeft denk ik met Cookie instellingen of addons te makenwrote:Ik wou een weekenticket halen, maar ik heb geen presale code in mijn mail gehad, wel op tijd ingeschreven en dergelijke. Snap niet wat er mis is gegaan. Iemand een idee hoe dat dan werkt? Of heeft iemand nog een code over?
edit: stond in de URL, danku comments!. Ach, is ook niet erg, vooral blij dat dit gelukt is!
Het zou van zelf ingevuld moeten worden, maar bij veel mensen gebeurde dat niet
Reguliere kaartverkoop is 24 maart om 13:00. Zaterdag is inderdaad al helemaal uitverkocht. (Q-dance FB)
Top, anderen even aansporen op te letten dus.
Ik sla toch een jaartje over. Hoe vet ik het festival ook vind, het bespaart wel lekker veel geld 
En serotoninewrote:Ik sla toch een jaartje over. Hoe vet ik het festival ook vind, het bespaart wel lekker veel geld
wrote:En serotoninewrote:Ik sla toch een jaartje over. Hoe vet ik het festival ook vind, het bespaart wel lekker veel geld
Deze afwezigheid is mede mogelijk gemaakt door het "maak-vandaag-roy-minder-vaag" fonds.
Thuis kan ook gewoon drugs gebruikt worden. Q-Dance radio opzetten en gaan met die banaan.wrote:En serotoninewrote:Ik sla toch een jaartje over. Hoe vet ik het festival ook vind, het bespaart wel lekker veel geld
Dan kunt ge een hakje placeren in uw kamer allez zeg
View on Facebookwrote:Dan kunt ge een hakje placeren in uw kamer allez zeg
EDIT: facebookvideo werkt hier weer niet