Daar sta ik ook. Is voor friendscamp arrangementen van o.a Party-vervoer, plekken daar zijn al gereserveerd.wrote:Op het floorplan staat op een deel van veld 2 en 3 "bus camping"wrote:Q-dance:Ben toch benieuwd hoe ze dit aan gaan pakken. Kom zelf optijd met de auto en hoop toch niet dat ze ons direct doorverwijzen naar camping 5 of 6 bij het open gaan van het terrein.Weekend Warriors traveling by bus or public transport automatically get access to a spot at Camping Field 1 - 4
Zal je wel alleen op mogen met een bandje van die ingang ofzo
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Je wordt niet "doorverwezen". Wel komen de mensen met bussen bij een andere ingang terecht, aan de andere kant van de brug. Je kunt er zelf gerust voor kiezen om met je spul de brug over te lopen als je met de auto bent, in ieder geval tot er op de borden staat dat die velden vol zijn (wat overigens slecht indicaties zijn).wrote:Q-dance:Ben toch benieuwd hoe ze dit aan gaan pakken. Kom zelf optijd met de auto en hoop toch niet dat ze ons direct doorverwijzen naar camping 5 of 6 bij het open gaan van het terrein.Weekend Warriors traveling by bus or public transport automatically get access to a spot at Camping Field 1 - 4
Ter verduidelijking, dit zijn slechts secties op die velden, niet dat het complete veld daarvoor gereserveerd is.wrote:Daar sta ik ook. Is voor friendscamp arrangementen van o.a Party-vervoer, plekken daar zijn al gereserveerd.
Ja klopt, doelde ik ook op. Misschien wat onduidelijk geformuleerdwrote:Ter verduidelijking, dit zijn slechts secties op die velden, niet dat het complete veld daarvoor gereserveerd is.wrote:Daar sta ik ook. Is voor friendscamp arrangementen van o.a Party-vervoer, plekken daar zijn al gereserveerd.
-
DHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2017
- last seen Mar 2022
ze hebben tweekacore en peacock in concert omgedraaid.
peacock in concert is nu van 18:45 tot 19:15
tweekacore is nu van 19:15 tot 20:00
wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
wrote:wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Je mag maximaal 3 citaten in een andere citaat hebben.
-
MHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
wrote:Je mag maximaal 3 citaten in een andere citaat hebben.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Best wel goesting
-
CHardtraxxer
- 81 posts member since 2015
- last seen Nov 2020
Zojuist klaar met wat ik voor m'n studie moest doen. Dacht dat de hype al enorm was, nu is-ie nog groter 
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 19 hours ago
Begin al wel een klein beetje zin te krijgen
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Is de timetable nog ergens in 1 groot overzicht plaatje te vinden?
Dat geswipe vind ik maar niks.
https://timetabler.nl/wrote:Is de timetable nog ergens in 1 groot overzicht plaatje te vinden?
Zoiets? Anders die gelekte die tientallen paginas terug staat.
Iemand ervaring met het priority parkeren, en of het daadwerkelijk uitmaakt. Het betreft de zondag
O gunstig. Kan ik ook naar 2-Sidez. Waar haal je die info vandaan?wrote:ze hebben tweekacore en peacock in concert omgedraaid.
Zowel Q als Da Tweekaz hebben dit via FB aangekondigd vandaag !wrote:O gunstig. Kan ik ook naar 2-Sidez. Waar haal je die info vandaan?wrote:ze hebben tweekacore en peacock in concert omgedraaid.
Qdance facebookwrote:O gunstig. Kan ik ook naar 2-Sidez. Waar haal je die info vandaan?wrote:ze hebben tweekacore en peacock in concert omgedraaid.
Pffff, hier nog aan het werk tot 6 uur 's morgens. Hopelijk toch zo'n 4 uurtjes slaap meepikken aangezien we rond de middag vertrekken. Alle spullen zitten al klaar in mijn auto (op mijn bier na dan).
ZEI IEMAND DAT IK ER GODVERDOMME VEEL ZIN IN HEB GODVERDOMME????!!!!
ZEI IEMAND DAT IK ER GODVERDOMME VEEL ZIN IN HEB GODVERDOMME????!!!!