Ga je niet meer? :Owrote:Als iemand nog een weekendticket zoekt tegen de originele prijs, stuur maar een pm
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Een paar jaar geleden heeft Qdance ook een livestream gehad vanaf de camping en het festival, ik meen dat dat in 2014 was. Is dat nog ergens terug te kijken dat iemand weet?
Nog 2 dagen niksen op het werk.. Kan deze week toch niet productief zijnwrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME!!
Hij werkt zondag in hetzelfde team als ik, crew-accreditatie dus waarmee je het hele weekend naar binnen mag.wrote:Ga je niet meer? :Owrote:Als iemand nog een weekendticket zoekt tegen de originele prijs, stuur maar een pm
Dat dus. Het is toetsweek hier, dus alleen beetje surveilleren en nakijken. Dat laatste is nog wel veel werk, maar gewoon wat warm-up mixjes aanzetten en knallen. Toets toch alleen maar meerkeuze vragen gemaakt, zodat ik het snel kan nakijkenwrote:Nog 2 dagen niksen op het werk.. Kan deze week toch niet productief zijnwrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME!!
Maar eehm, doen we nog een biertje met hardtraxx ergens dit weekend of is dat te cheezy tegenwoordig?
Ik denk dat dat prima mogelijk is, alleen zal je de meeste wel bij dezelfde soort artiesten zien dit weekend denk ikwrote:Maar eehm, doen we nog een biertje met hardtraxx ergens dit weekend of is dat te cheezy tegenwoordig?
Voor mij nog lastig om te weten wie de gezichten zijn achter het accountwrote:Ik denk dat dat prima mogelijk is, alleen zal je de meeste wel bij dezelfde soort artiesten zien dit weekend denk ikwrote:Maar eehm, doen we nog een biertje met hardtraxx ergens dit weekend of is dat te cheezy tegenwoordig?
Lijkt mij ook erg gezellig. Nog meer hardtraxxers ontmoeten. Feest!
Waar doen we de meeting? 2-Sidez?
Ik stem ook voor 2-sidezwrote:Lijkt mij ook erg gezellig. Nog meer hardtraxxers ontmoeten. Feest!
Whatsapp groepje een optie? Gemakkelijk meeten. 
Ook aanwezig!
De sfeer & gezelligheid van 2-Sidez @ Intents nog eens overdoen.
De sfeer & gezelligheid van 2-Sidez @ Intents nog eens overdoen.
Ik ben sws wel voor een grote hardtraxx WhatsApp groepwrote:Whatsapp groepje een optie? Gemakkelijk meeten.
Ik stem voor!wrote:Ik ben sws wel voor een grote hardtraxx WhatsApp groepwrote:Whatsapp groepje een optie? Gemakkelijk meeten.. Kan wel even een topic aanmaken zo. Er bestaan er al verscheidene maar niet eentje waar iedereen welkom is of actief is. Wil graag zo’n eerste aanmaken
wrote:Ik stem voor!wrote:Ik ben sws wel voor een grote hardtraxx WhatsApp groepwrote:Whatsapp groepje een optie? Gemakkelijk meeten.. Kan wel even een topic aanmaken zo. Er bestaan er al verscheidene maar niet eentje waar iedereen welkom is of actief is. Wil graag zo’n eerste aanmaken
Liever een Telegramgroepje. Niet iedereen hoeft m'n nummer te hebben.wrote:Whatsapp groepje een optie? Gemakkelijk meeten.
Is Main Concern op zaterdag geen optie? 2-Sidez is maar een half uur en tijdens MC staan er, vind ik, toch weinig andere interessante acts.
Ook prima. Ben toch bij Main Concern aanwezig. Kunnen we daarna met ons allen naar Mind Dimension?wrote:Is Main Concern op zaterdag geen optie? 2-Sidez is maar een half uur en tijdens MC staan er, vind ik, toch weinig andere interessante acts.
wrote:Is Main Concern op zaterdag geen optie? 2-Sidez is maar een half uur en tijdens MC staan er, vind ik, toch weinig andere interessante acts.
De grote hardtraxx WhatsApp groep
Hier is het topic voor de WhatsApp groep. Ik heb een poll gemaakt voor WhatsApp of telegram (je kan op beide stemmen)
Morgen 20:00 is de deadline voor het stemmen
Hier is het topic voor de WhatsApp groep. Ik heb een poll gemaakt voor WhatsApp of telegram (je kan op beide stemmen)
Morgen 20:00 is de deadline voor het stemmen
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Precies dit. 2Sidez gaat hem denk ik niet worden vanwege The Purge voor vele denk ik.wrote:Is Main Concern op zaterdag geen optie? 2-Sidez is maar een half uur en tijdens MC staan er, vind ik, toch weinig andere interessante acts.
Edit: Alhoewel tijdens Main Concern ben ik meer bezig met de muziek dan gezellig buurten
Niet ergens op de camping een mogelijkheid? Of ja, niet iedereen gaat een weekend natuurlijk...
Maar is dat ook niet het doel? Met 30 man volledig badr hari gaan?wrote:Precies dit. 2Sidez gaat hem denk ik niet worden vanwege The Purge voor vele denk ik.wrote:Is Main Concern op zaterdag geen optie? 2-Sidez is maar een half uur en tijdens MC staan er, vind ik, toch weinig andere interessante acts.
Edit: Alhoewel tijdens Main Concern ben ik meer bezig met de muziek dan gezellig buurten![]()
Niet ergens op de camping een mogelijkheid? Of ja, niet iedereen gaat een weekend natuurlijk...