Alleen al dikke pluspunten dat Phuture Noize tijdens Brennan Heart staat 
Main Concern —> Mind Dimension wel fijne aansluiting. Ziet er verder ook prima uit
Pff ja echt zowrote:Ik had van tevoren dus echt zoiets van 'dit is een van de dikste line-ups die ik gezien heb', vervolgens staat alles wat ik wil zien tegelijk
Dit inderdaadwrote:Ik had van tevoren dus echt zoiets van 'dit is een van de dikste line-ups die ik gezien heb', vervolgens staat alles wat ik wil zien tegelijk
Jij bent ervaren genoeg om beter te weten, in die drukte loop je niet zo snel Blue => Red => Blue => Redwrote:19:45 – 20:30: Phuture Noize
20:30 – 21:00: Toch maar ff BH denk ik
21:00 – 22:00: Coone of Delete VIP
22:00 - 23:00: Project One (Red)
Protip: die uren op de Gold gaan sowieso allen top worden, Classics Machine is eigenlijk een must en ook 2-Sidez is de moeite meer dan waardwrote:Verder op zaterdag na 5en is het een beetje matig allemaal.
True, het wordt dus ook het een of het ander, niet het heen en weer geloop. Heb eigenlijk met alle 3 weinig dus boeit ook niet zo veelwrote:Jij bent ervaren genoeg om beter te weten, in die drukte loop je niet zo snel Blue => Red => Blue => Redwrote:19:45 – 20:30: Phuture Noize
20:30 – 21:00: Toch maar ff BH denk ik
21:00 – 22:00: Coone of Delete VIP
22:00 - 23:00: Project One (Red)mis je sowieso helft van alle shit
Jij bent ervaren genoeg om beter te weten, hij heeft het over zaterdag en jij over zondag.wrote:Protip: die uren op de Gold gaan sowieso allen top worden, Classics Machine is eigenlijk een must en ook 2-Sidez is de moeite meer dan waardwrote:Verder op zaterdag na 5en is het een beetje matig allemaal.
Zijn er werkelijk mensen die zó veel tijd en moeite verneuken om een paar mensen op een forumpje te trollen? Dan moet je wel heel zielig en levenloos zijn.wrote:Ik mag hopen dat deze tt fake is.. zoveel overlap wat ik wil zien en dan op momenten niks wat interessant is. Sowieso wazige TT qus indeling op sommige stages.
Je had zo'n gast Paul Towers toen in VWAB topic met die Angerfist trollwrote:Zijn er werkelijk mensen die zó veel tijd en moeite verneuken om een paar mensen op een forumpje te trollen? Dan moet je wel heel zielig en levenloos zijn.
Crapwrote:Jij bent ervaren genoeg om beter te weten, hij heeft het over zaterdag en jij over zondag.wrote:Protip: die uren op de Gold gaan sowieso allen top worden, Classics Machine is eigenlijk een must en ook 2-Sidez is de moeite meer dan waardwrote:Verder op zaterdag na 5en is het een beetje matig allemaal.
Yup, helaas is dit weer het geval.wrote:Ik had van tevoren dus echt zoiets van 'dit is een van de dikste line-ups die ik gezien heb', vervolgens staat alles wat ik wil zien tegelijk