Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 12:50 

Hardtraxx Veteran

Beetje stom inderdaad. Ik zie op facebook een post van die gasten die op festivals van die draaischijven neerzetten. (Zoals ook op Harmony bijv.) Maar een "officiële" post vanuit Q met campingactiviteiten/informatie over de gathering (silent disco!!!) blijft vooralsnog uit. :( Volgens mij wisten we vorig jaar al wel wat meer dan nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 12:54 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
:slow:
Zul je zien dat de timetable ook pas over een week komt. Dat draagt natuurlijk alleen maar extra bij aan de hype. De vriendin van Urban zal er gek van worden..

Maak ik wel weer goed met d'r ;) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 13:40 

Hardtraxx Veteran

Jezus wat ben ik hyped voor m'n eerste weekend Defqon, kijk meeste uit naar the Gathering, dat leek me al jaren een vet momentje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 13:43 

Hardtraxx Veteran

The gathering is inderdaad het moment van het weekend! Word weer genieten.. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 13:47 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Jezus wat ben ik hyped voor m'n eerste weekend Defqon, kijk meeste uit naar the Gathering, dat leek me al jaren een vet momentje.

Is echt super! Geweldige sfeer altijd omdat iedereen er superveel zin in heeft. Kippenvel als je de Blue inloopt en denkt :' Het vetste weekend van het jaar is weer begonnen na al het gehype :D!'
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 13:48 

Hardtraxx Veteran

Om vervolgens de ruggengraat weer weg te smijten en het voornemen van 'op vrijdag doen we rustig aan, moeten hele weekend nog' weer in de kast te zetten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 13:50 

Hardtraxx Veteran

Ach, door de jaren heen ben ik door schade en schande wel wat wijzer geworden. De laatste jaren gaat het wel redelijk goed om me op vrijdag in te houden. De eerste jaren ging dat wat minder :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 13:50 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Ach, door de jaren heen ben ik door schade en schande wel wat wijzer geworden. De laatste jaren gaat het wel redelijk goed om me op vrijdag in te houden. De eerste jaren ging dat wat minder :lol:

Lukte Hekzitter en mij ook aardig totdat we bij de tent terugkwamen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 13:57 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Remi schreef:

Bij ons dus ook, eenmaal bij het huisje was het einde zoek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 14:03 

Hardtraxx Veteran

De 2x dat ik een weekend was kreeg ik vrij weinig mee van de pre party. Voor het begon had ik meestal al bijna 2 sixpacks bier naar binnen gewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 14:05 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Remi schreef:

Kan dit ontkennen noch bevestigen. Dit jaar zijn we verstandiger geworden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 14:08 

Hardtraxx Veteran

Wat ben ik hyped voor dit weekend na het zien van de eerste opbouwfoto en het feit dat we nog maar 12 dagen moeten wachten! Hopen dat ze snel met een TT komen of dat die gelekt wordt :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 14:09 

Hardtraxx Veteran

We zijn in ieder geval een jaar ouder geworden, verstandiger.... Tja we zullen zien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 14:19 

Hardtraxx Addict

Indy schreef:
Wat ben ik hyped voor dit weekend na het zien van de eerste opbouwfoto en het feit dat we nog maar 12 dagen moeten wachten! Hopen dat ze snel met een TT komen of dat die gelekt wordt :whistle:

Dat podium lijkt huge te gaan worden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 14:24 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Om vervolgens de ruggengraat weer weg te smijten en het voornemen van 'op vrijdag doen we rustig aan, moeten hele weekend nog' weer in de kast te zetten xd

Wij gaan 's middags al op een kratje voor de huisjes zitten en kijken hoe ver we komen toch?

urbandesigner schreef:
Is echt super! Geweldige sfeer altijd omdat iedereen er superveel zin in heeft. Kippenvel als je de Blue inloopt en denkt :' Het vetste weekend van het jaar is weer begonnen na al het gehype :D!'

Ja dit klinkt top, precies wat ik er ook voor idee bij heb. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 14:32 

Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
We zijn in ieder geval een jaar ouder geworden, verstandiger.... Tja we zullen zien :lol:

Verstandiger :/ :/
Ben benieuwd wat voor feest artikelen je nu weer in petto hebt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 14:35 

Hardtraxx Veteran

Partypoppers zijn maar €0,68 bij de Action. Dus daar gaat sowieso een lading van mee :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 14:44 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
THArdstyler schreef:

Wij gaan 's middags al op een kratje voor de huisjes zitten en kijken hoe ver we komen toch?

Ik kijk wel ergens anders naar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 14:44 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:

Hahaha het struikelgevaar ligt altijd zo verraderlijk hoog op de vrijdag. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 14:50 

Hardtraxx Veteran

Nvm
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 14:56 

Hardtraxx Addict

Ga m'n weekendticket verkopen. Eigen groepje ging al niet en overwogen om met andere gasten mee te gaan waardoor het toch niet echt eigen is, maar nu na Pussylounge echt compleet klaar ermee :/

edit: misschien wat onduidelijk van me, maar het ticket wordt al bewaard voor een bekende van me. Excuus :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 15:00 

Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Rickzel schreef:
THArdstyler schreef:

Ik kijk wel ergens anders naar ;)

Doel je nou op het feit dat je met 'Miss World' Nederland naar Defqon gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 15:00 

Hardtraxx Veteran

JeroenB93 schreef:
maar nu na Pussylounge echt compleet klaar ermee :/

Ik wil heel graag een dinsdag-grap maken maar ik hou het nu even voor me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 15:02 

Hardtraxx Addict

Alm1ghty schreef:
JeroenB93 schreef:

En dan is het nog niet eens dinsdag :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2018 15:05 

Hardtraxx Veteran

JeroenB93 schreef:
Alm1ghty schreef:
JeroenB93 schreef:

En dan is het nog niet eens dinsdag :x

Ja, daarom dus.
Vorige  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten