Ja volgens mij wel bij onze tent man haha, aankomende defqon ga ik vaker met jullie chillen xx
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Ik lag met twee Zweedse chicks in m'n tent maar op een gegeven moment zijn ze maar weg gegaan omdat alles uit de hand liep
.
Hahaha ohja dat was mooi ja. Als ik hun was was ik ook weg gegaan jawrote:Ik lag met twee Zweedse chicks in m'n tent maar op een gegeven moment zijn ze maar weg gegaan omdat alles uit de hand liep.
Weet je zeker dat het daarmee te maken had? Lag het niet gewoon aan jezelf? Altijd makkelijk he, met een vingertje wijzen naar anderen en niet de schuld bij jezelf zoeken. 
Hindabuildingwrote:Stefan ouwe fixer.
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 23 minutes ago
Schiet al aardig op met dit topic, maar betwijfel of we de pagina's van vorig jaar voorbij gaan 
It walks completely out of the klauwenwrote:Ik lag met twee Zweedse chicks in m'n tent maar op een gegeven moment zijn ze maar weg gegaan omdat alles uit de hand liep.
-
FHardtraxxer
- 176 posts member since 2015
- last seen Aug 2022
Hoe zit het met de afterparty op zaterdag als je op een vakantie park zit want als ik het goed heb moest je vorig jaar eerst naar de camping
Als je een weekendticket heb, heb je ook een campingbandje.
Heeft iemand al een link voor travel & stay gekregen?
Jazeker, heb ook meteen weer besteld.wrote:Heeft iemand al een link voor travel & stay gekregen?
Ik ben er weer bij
Kopen jullie serieus die dure verblijven e.d.?
Nee, friendscamping! Ook hier is die binnen. Ga zeker geen miljoenmiljard betalen voor een luxe tipi met stroompunten.wrote:Kopen jullie serieus die dure verblijven e.d.?
Friendscamping ticket is ook aangeschaft 
Friendscamping behoort ook tot Travel & Stay.wrote:Kopen jullie serieus die dure verblijven e.d.?
wrote:Friendscamping ticket is ook aangeschaft![]()
Weekendticket ook binnen. Gvd 150eu af moeten tikken.
Hoe snel raken die pre register weekend kaarten uitverkocht eigenlijk? Ik kan ze zelf niet halen om 1 uur zaterdag.
Waar staat dat zaterdag de verkoop begint?wrote:Hoe snel raken die pre register weekend kaarten uitverkocht eigenlijk? Ik kan ze zelf niet halen om 1 uur zaterdag.
https://defqon1.nl/nl/festival-info/c72 ... 4a1c48/faqwrote:Waar staat dat zaterdag de verkoop begint?wrote:Hoe snel raken die pre register weekend kaarten uitverkocht eigenlijk? Ik kan ze zelf niet halen om 1 uur zaterdag.
Top, dankjewel.wrote:https://defqon1.nl/nl/festival-info/c72 ... 4a1c48/faqwrote:Waar staat dat zaterdag de verkoop begint?wrote:Hoe snel raken die pre register weekend kaarten uitverkocht eigenlijk? Ik kan ze zelf niet halen om 1 uur zaterdag.
Hoe dan? Vanaf zaterdag toch pas camping weekend tickets zonder accommodatie?wrote:Weekendticket ook binnen. Gvd 150eu af moeten tikken.