Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 22:02 

Hardtraxxer

Vrijdag in de blue is perfecto :thumbsup: Zaterdag een beetje rondhupsen tussen power hour noisecontrollers en bfreqz, n-vitral. Verder zie ik t wel..

Afterparty kan mij altijd gestolen worden. Lekker nog ff nachillen op de camping en beetje opladen voor de volgende dag.

De zondag zullen er echt keuzes gemaakt moeten worden... Zazafront, unlike others, deetox bring the riot, delete vip, freqz stealth mode,myst, phuture noize.

Ook op de andere stages.. Gold traxtorm legends, 2sidez op de magenta, The classics machine en AVIO bij de Indigo.

HULDE voor deze line-up :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 22:19 

Hardtraxx Veteran

Ik ben benieuwd wat Unlike Others set inhoud van Crypsis & CR. Als ze nieuw spul draaien dan laat maar zitten, maar een classic set zou :loving: zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 22:22 

Hardtraxxer

Pipa schreef:
Ik ben benieuwd wat Unlike Others set inhoud van Crypsis & CR. Als ze nieuw spul draaien dan laat maar zitten, maar een classic set zou :loving: zijn

Dit kan je verwachten ;) Zal dus waarschijnlijk een combi van nieuwe en oud worden waarbij ik verwacht dat de nadruk ligt op oud ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 22:23 

Hardtraxx Veteran

Nice!! Dan zeker die set bijwonen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 22:42 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Zit toch te twijfelen om naast de zondag ook de zaterdag te gaan :whistle: hopelijk dat de komende tijd nog zaterdag tickets vrijkomen op TS

Gewoon weekend ticket kopen man
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 23:26 

Hardtraxx Elite

Ik ga alleen de zaterdag en zal vooral bij de Main te vinden zijn ik ben zeer tevreden met wat daar allemaal staat!

DBSTF, Wildstylez, Noisecontrollers, Sound Rush, Max Enforcer. Dit wil ik gewoon graag zien op een festival! (L)
Ran-D en SZP als de avond valt om het af te maken, dikke prima!

Als de timetable meezit zal ik ook nog graag een kijkje nemen bij B-Freqz, Allstvrs en Prefix & Density en ik hoop dat Hard Driver de UV afsluit zodat ik Warface op de Main ook mooi kan overslaan.

Enige minpuntje is voor mij het ontbreken van Headhunterz op de zaterdag... :cry:

edit: ohja @ Q-Dance, graag een D-Block & S-te-Fan anthem aub! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2018 23:30 

Hardtraxx Newbie

Sound Rush anthem? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 00:09 

Hardtraxx Veteran

klimgeit schreef:

Vind het prima producers maar in mijn ogen produc technisch er nog niet klaar voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 00:43 

Hardtraxx Veteran

Shatter schreef:
Pipa schreef:

Dit kan je verwachten ;) Zal dus waarschijnlijk een combi van nieuwe en oud worden waarbij ik verwacht dat de nadruk ligt op oud ^^

Ik en mijn crypsis t-shirt zijn hier 100% bij :drool: . Hopelijk dat nadruk meer op oud ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 01:41 

Hardtraxx Veteran

Zwollie95 schreef:
EXIT MIND :love: :love: :woot:

Ondanks dat ik dit super dik vind (setjes en platen waren echt gruwelijk). Je ziet geen enkel leven op zijn social media pagina. Ook geen vermelding dat hij op Defqon staat. Zijn laatste gig was alweer 3 jaar geleden denk ik. Ben benieuwd wat hij voor set neer gaat zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 01:59 

Hardtraxx Addict

Dit gaat zo vies vet worden he :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 08:49 

Hardtraxx Veteran

Maximumraver schreef:
Dit gaat zo vies vet worden he :loving: :loving:

Gefeliciteerd met je plaats op Defqon! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 09:32 

Hardtraxx Addict

Genieten deze line-up :love: enige wat ik mis zijn paar dikke namen op Millennium (op Tha Playah & Traxtorm na). Oh, en [KRTM] op de yellow zetten, had em liever op de Silver gezien :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 09:34 

Nuracore schreef:
klimgeit schreef:

Vind het prima producers maar in mijn ogen produc technisch er nog niet klaar voor.

Defqon Tribute is anders een betere Defqon anthem dan een paar van de vorige jaren
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 09:52 

Hardtraxx Elite

TSFH schreef:
Roy: 'Sub Zero Project anthem zit er dik in denk ik!'

:/ :huh:

TSFH schreef:
SZP anthem zou echt ziek onterecht zijn

TSFH schreef:
Ik denk anthem van Atmozfears of D-block & S-Te-Fan. Sub Zero Project zou echt nergens op slaan naar mijn mening.

Pff. Het zit je nogal hoog he?

Persoonlijk maakt het mij geen klapkloot uit wie het anthem maakt en of het 'terecht' is of niet. Dik anthem = dik anthem, of die nou van buurjongen Arian komt of van Headhunterz. Als ik maar weer lekker met het kippenvel in mijn naad sta bij de opening van de gathering.

Wat betreft de line-up: ongelooflijk vet. Enige minpunt is de nightparty. Hoop dat ze hier de Magenta ook weer open gooien want anders wordt het vroeg weg denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 09:57 

Hardtraxx Elite

Kan mij dus ook niks boeien wie die anthem maakt. Of nu SZP n dikke plaat maakt of Heady een mindere plaat, kies ik altijd voor t fijnste nummer.
Mij part maakt Rebelion 'm, als t maar kwaliteit is :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 09:58 

Hardtraxx Elite

Omdat mijn drie quotes per post opgebruikt zijn aan mega belangrijke citaten in mijn vorige bericht even een mooie dubbelpost:

Svennn schreef:
2-Sidez niet live, dus minimaal een uurtje op de zondag :thumbsup:

Staan ondertussen al als [LIVE] in de line-up.

Edit: Was helemaal geen dubbelpost joh gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 10:00 

Hardtraxx Veteran

Hard4Us schreef:
Kan mij dus ook niks boeien wie die anthem maakt. Of nu SZP n dikke plaat maakt of Heady een mindere plaat, kies ik altijd voor t fijnste nummer.
Mij part maakt Rebelion 'm, als t maar kwaliteit is :lol:

Probeer me er iets bij voor te stellen met 'Wrecking the dome' kicks :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 10:02 

Hardtraxx Veteran

RomanAnthony schreef:
of die nou van buurjongen Arian komt of van Headhunterz.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 10:15 

Hardtraxx Veteran

Hard driver op UV vind ik trouwens wel apart :huh: Vind ik niet echt passen in dat rijtje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 10:24 

Hardtraxx Veteran

Paling schreef:
[KRTM] op de yellow zetten, had em liever op de Silver gezien :x

Ruilen voor Tripped, klaaaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 10:26 

Hardtraxxer

makrooy schreef:
Hard driver op UV vind ik trouwens wel apart :huh: Vind ik niet echt passen in dat rijtje.

Denk dat hij best voor een leuke afsluiter kan zorgen, zitten best nog wel veel euforische invloeden in veel van zijn nummers toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 10:34 

Hardtraxx Veteran

Desley DD schreef:
makrooy schreef:

Denk dat hij best voor een leuke afsluiter kan zorgen, zitten best nog wel veel euforische invloeden in veel van zijn nummers toch?

Hmm afsluiter kan nog wel. Vind hard driver een typische naam dat beetje er tussen in zit. Maar vorig jaar stond hij nog blue met een live set dus ja vond het opvallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 10:36 

Hardtraxxer

makrooy schreef:
Desley DD schreef:
makrooy schreef:

Hmm afsluiter kan nog wel. Vind hard driver een typische naam dat beetje er tussen in zit. Maar vorig jaar stond hij nog blue met een live set dus ja vond het opvallen :P

Ben best benieuwd, zolang hij inderdaad een beetje zijn platen pakt die er mooi tussen in vallen en niet zijn collabs met hardere producers zou het wel tof zijn denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2018 10:40 

Hardtraxx Addict

makrooy schreef:

Primeshock had op die plaats gemoeten.
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten