Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
RoyAPO schreef:
Huh gebruikt Hekzitter drugs? Ik dacht altijd dat ie alleen maar veel bier dronk :lol:


Over het algemeen wel ja! Maar een aftertje gaat er bij mij af en toe wel in. Het hardst ga ik los op een nuchter lichaam overigens :D

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
RoyAPO schreef:
Huh gebruikt Hekzitter drugs? Ik dacht altijd dat ie alleen maar veel bier dronk :lol:


Over het algemeen wel ja! Maar een aftertje gaat er bij mij af en toe wel in. Het hardst ga ik los op een nuchter lichaam overigens :D

Ben ik het mee eens, gebruik op feesten wel om het gevoel te versterken. Maar met pillen op bijvoorbeeld sta ik een beetje om me heen te kijken en te knuffelen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 09:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik ga altijd het hardst los na 3 of 4 biertjes, en na de 8e gaat het bergafwaarts :lol:


Dit. Jij ook drugsvrij Rick?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hekzitter schreef:
RoyAPO schreef:
Huh gebruikt Hekzitter drugs? Ik dacht altijd dat ie alleen maar veel bier dronk :lol:


Over het algemeen wel ja! Maar een aftertje gaat er bij mij af en toe wel in. Het hardst ga ik los op een nuchter lichaam overigens :D


Nu hopen dat je leerlingen geen hardtraxx account hebben haha (je bent docent toch??)

Ik ga altijd het hardst los na 3 of 4 biertjes, en na de 8e gaat het bergafwaarts :lol:


Haha ja dat klopt, maar aangezien ik lesgeef in Den Haag en mijn doelgroep deze muziek alles behalve luistert schat ik mijzelf redelijk veilig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 09:55 
 
Hardtraxx Veteran

svenn15 schreef:
iemand een timetable van vorig jaar nog ?
wil eens bekijken. en iemand enig idee wie dat de hardstyle legency zijn op zondag avond of wanneer wordt dit bekend gemaakt.


Sven de Legends worden niet van te voren bekend gemaakt, dat zie je op de zondag zelf pas. Wel is de roddel dat dit de Legends zijn dit jaar omdat DQ 15 jaar bestaat:

Bass Modulators
Brennan Heart
Coone
Dana
Deepack
Frequencerz
Headhunterz
Luna
Noisecontrollers
Ran-D
Showtek
Technoboy
The Prophet
Wildstylez
Zany

Vanwaar je intresse in de timetable van vorig jaar? Daar kan je voor dit jaar toch niets aan nuttige info uit halen :huh: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 09:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Hekzitter schreef:
RoyAPO schreef:
Huh gebruikt Hekzitter drugs? Ik dacht altijd dat ie alleen maar veel bier dronk :lol:


Over het algemeen wel ja! Maar een aftertje gaat er bij mij af en toe wel in. Het hardst ga ik los op een nuchter lichaam overigens :D

Ben ik het mee eens, gebruik op feesten wel om het gevoel te versterken. Maar met pillen op bijvoorbeeld sta ik een beetje om me heen te kijken en te knuffelen xd

Ik kan juist non-stop doorgaan met pillen :$ Maar ik vind dat wause niet altijd chill op feestjes, dus meestal klein beetje pep erin en gaaaaaaan. Stilstaan doen we niet aan jatoch. Paar biertjes werkt overigens ook wel, maar krijg altijd zo snel last van m'n voeten als ik niet gebruik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 10:20 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Bass Modulators
Brennan Heart
Coone
Dana
Deepack
Frequencerz
Headhunterz
Luna
Noisecontrollers
Ran-D
Showtek
Technoboy
The Prophet
Wildstylez
Zany


Dus alle NL-anthem makers, met Zany ipv Frontliner vanwege die fittie met Q ofzo..? Toch wel een beetje raar als Frontliner echt niet zou komen terwijl zelfs Showtek erbij staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 10:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ltmbr schreef:
Dus alle NL-anthem makers, met Zany ipv Frontliner vanwege die fittie met Q ofzo..? Toch wel een beetje raar als Frontliner echt niet zou komen terwijl zelfs Showtek erbij staat.


Zoals ik zei is het een roddel, het stond op Partyflock en is daarna snel verwijderd.

Niets is zeker, dat Frontliner niet op DQ zal draaien echter wel dat is zeker :thumbsup: Daarom geeft ie ook zijn eigen ''feest'' (waar je btw niets meer over hoort) op de donderdag voor DQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 10:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Citaat:
Bass Modulators
Brennan Heart
Coone
Dana
Deepack
Frequencerz
Headhunterz
Luna
Noisecontrollers
Ran-D
Showtek
Technoboy
The Prophet
Wildstylez
Zany


Dus alle NL-anthem makers, met Zany ipv Frontliner vanwege die fittie met Q ofzo..? Toch wel een beetje raar als Frontliner echt niet zou komen terwijl zelfs Showtek erbij staat.


Showtek heeft echter geen fittie meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 10:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Niets is zeker, dat Frontliner niet op DQ zal draaien echter wel dat is zeker :thumbsup: Daarom geeft ie ook zijn eigen ''feest'' (waar je btw niets meer over hoort) op de donderdag voor DQ


Gaat dat "Feest" überhaupt nog door? Lijkt me dat de meesten dit alweer zijn vergeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 10:53 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Ltmbr schreef:
Dus alle NL-anthem makers, met Zany ipv Frontliner vanwege die fittie met Q ofzo..? Toch wel een beetje raar als Frontliner echt niet zou komen terwijl zelfs Showtek erbij staat.


Zoals ik zei is het een roddel, het stond op Partyflock en is daarna snel verwijderd.

Maar stond Zany daar toen ook al bij..? Geen enkel probleem als hij er straks ook staat wat mij betreft, maar als je een line-up met alle anthem-makers neerzet snap ik het toch niet helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 10:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zany stond daar al bij ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 11:04 
 
Hardtraxxer

Dana hoort er trouwens dan eigenlijk ook niet tussen, besef ik nu. Maar prima lijstje als dit hem wordt, mij zul je niet horen klagen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Hekzitter schreef:
RoyAPO schreef:
Huh gebruikt Hekzitter drugs? Ik dacht altijd dat ie alleen maar veel bier dronk :lol:


Over het algemeen wel ja! Maar een aftertje gaat er bij mij af en toe wel in. Het hardst ga ik los op een nuchter lichaam overigens :D


Nu hopen dat je leerlingen geen hardtraxx account hebben haha (je bent docent toch??)

Ik ga altijd het hardst los na 3 of 4 biertjes, en na de 8e gaat het bergafwaarts :lol:


Meestal 3-4 biertjes en daarna elk uur 1! Is prima vol te houden en word dan niet zo ongekend lam :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 13:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Rickzel schreef:
Hekzitter schreef:

Over het algemeen wel ja! Maar een aftertje gaat er bij mij af en toe wel in. Het hardst ga ik los op een nuchter lichaam overigens :D


Nu hopen dat je leerlingen geen hardtraxx account hebben haha (je bent docent toch??)

Ik ga altijd het hardst los na 3 of 4 biertjes, en na de 8e gaat het bergafwaarts :lol:


Haha ja dat klopt, maar aangezien ik lesgeef in Den Haag en mijn doelgroep deze muziek alles behalve luistert schat ik mijzelf redelijk veilig :lol:

Kut is dat he. Ik werk ook op een middelbare school, feestjes hier in de buurt doe ik daarom ook kalm aan, feestjes in brabant wil ik me nog wel een keer misdragen.

Ooit eens gehad dat ik een leerling tegenkwam. Wij beide in de war, 's maandags op school elkaar nog een paar keer mooi verdwaasd aangekeken in de gang :worship:
Nu zie ik hem ook nog wel eens af en toe, zijn elkaar nog erg dankbaar dat we elkaar toen niet verlult hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha ja ik ga altijd uit enthousiasme veel te hard zuipen, maar dat hou je idd geen dag vol...

mijn nieuwe regel: niet meer twee bier tegelijk voor jezelf halen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 13:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
mijn nieuwe regel: niet meer twee bier tegelijk voor jezelf halen :lol:


Tenzij het de laatste set is en je nog muntjes over hebt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seb schreef:
Rickzel schreef:
mijn nieuwe regel: niet meer twee bier tegelijk voor jezelf halen :lol:


Tenzij het de laatste set is en je nog muntjes over hebt :thumbup:


Of de dichtstbijzijnde bar ver lopen is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Despo :beer: Alhoewel dat ook snel van energiek naar lam kan gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 15:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thommy schreef:
Despo :beer: Alhoewel dat ook snel van energiek naar lam kan gaan.


Vrijdagavond altijd lekker zuipen met Despo :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 16:01 
 
Hardtraxxer

SkiggyRapz18 schreef:
Thommy schreef:
Despo :beer: Alhoewel dat ook snel van energiek naar lam kan gaan.


Vrijdagavond altijd lekker zuipen met Despo :loving:

Waarom perse Despo en niet normaal bier dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 16:02 
 
Hardtraxxer

Thommy schreef:
Despo :beer: Alhoewel dat ook snel van energiek naar lam kan gaan.

Man die 0,3l bekers zijn bijzonder verraderlijk als je die snel naar binnen kiepert :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Thommy schreef:
Despo :beer: Alhoewel dat ook snel van energiek naar lam kan gaan.

Man die 0,3l bekers zijn bijzonder verraderlijk als je die snel naar binnen kiepert :P

Precies dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Thommy schreef:
Despo :beer: Alhoewel dat ook snel van energiek naar lam kan gaan.

Man die 0,3l bekers zijn bijzonder verraderlijk als je die snel naar binnen kiepert :P

+ een procentje extra :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 16:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sjaakie P schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Thommy schreef:
Despo :beer: Alhoewel dat ook snel van energiek naar lam kan gaan.


Vrijdagavond altijd lekker zuipen met Despo :loving:

Waarom perse Despo en niet normaal bier dan?


Geen idee eigenlijk, drink normaal ook bier, maar met Defqon is het er een beetje ingeslopen dat we traditiegetrouw Despo's drinken xd Rest van het weekend raak ik geen alcohol meer aan :whistle: :$
Vorige  1 ... 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten