Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 20 hours ago
Hekzitter wrote:
RoyAPO wrote:Huh gebruikt Hekzitter drugs? Ik dacht altijd dat ie alleen maar veel bier dronk :lol:
Over het algemeen wel ja! Maar een aftertje gaat er bij mij af en toe wel in. Het hardst ga ik los op een nuchter lichaam overigens :D
:worship:
Hardtraxx Veteran
3118 posts member since 2012
last seen Sep 2024
Hekzitter wrote:
RoyAPO wrote:Huh gebruikt Hekzitter drugs? Ik dacht altijd dat ie alleen maar veel bier dronk :lol:
Over het algemeen wel ja! Maar een aftertje gaat er bij mij af en toe wel in. Het hardst ga ik los op een nuchter lichaam overigens :D
Ben ik het mee eens, gebruik op feesten wel om het gevoel te versterken. Maar met pillen op bijvoorbeeld sta ik een beetje om me heen te kijken en te knuffelen xd
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Rickzel wrote: Ik ga altijd het hardst los na 3 of 4 biertjes, en na de 8e gaat het bergafwaarts :lol:
Dit. Jij ook drugsvrij Rick?
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 3 days ago
Rickzel wrote:
Hekzitter wrote:
Nu hopen dat je leerlingen geen hardtraxx account hebben haha (je bent docent toch??)

Ik ga altijd het hardst los na 3 of 4 biertjes, en na de 8e gaat het bergafwaarts :lol:
Haha ja dat klopt, maar aangezien ik lesgeef in Den Haag en mijn doelgroep deze muziek alles behalve luistert schat ik mijzelf redelijk veilig :lol:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 9 days ago
svenn15 wrote:iemand een timetable van vorig jaar nog ?
wil eens bekijken. en iemand enig idee wie dat de hardstyle legency zijn op zondag avond of wanneer wordt dit bekend gemaakt.
Sven de Legends worden niet van te voren bekend gemaakt, dat zie je op de zondag zelf pas. Wel is de roddel dat dit de Legends zijn dit jaar omdat DQ 15 jaar bestaat:

Bass Modulators
Brennan Heart
Coone
Dana
Deepack
Frequencerz
Headhunterz
Luna
Noisecontrollers
Ran-D
Showtek
Technoboy
The Prophet
Wildstylez
Zany

Vanwaar je intresse in de timetable van vorig jaar? Daar kan je voor dit jaar toch niets aan nuttige info uit halen :huh: ?
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
stefan_helmond wrote:
Hekzitter wrote:
Ben ik het mee eens, gebruik op feesten wel om het gevoel te versterken. Maar met pillen op bijvoorbeeld sta ik een beetje om me heen te kijken en te knuffelen xd
Ik kan juist non-stop doorgaan met pillen :$ Maar ik vind dat wause niet altijd chill op feestjes, dus meestal klein beetje pep erin en gaaaaaaan. Stilstaan doen we niet aan jatoch. Paar biertjes werkt overigens ook wel, maar krijg altijd zo snel last van m'n voeten als ik niet gebruik :lol:
L
Hardtraxxer
340 posts member since 2016
last seen Aug 2026
Bass Modulators
Brennan Heart
Coone
Dana
Deepack
Frequencerz
Headhunterz
Luna
Noisecontrollers
Ran-D
Showtek
Technoboy
The Prophet
Wildstylez
Zany
Dus alle NL-anthem makers, met Zany ipv Frontliner vanwege die fittie met Q ofzo..? Toch wel een beetje raar als Frontliner echt niet zou komen terwijl zelfs Showtek erbij staat.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Ltmbr wrote:Dus alle NL-anthem makers, met Zany ipv Frontliner vanwege die fittie met Q ofzo..? Toch wel een beetje raar als Frontliner echt niet zou komen terwijl zelfs Showtek erbij staat.
Zoals ik zei is het een roddel, het stond op Partyflock en is daarna snel verwijderd.

Niets is zeker, dat Frontliner niet op DQ zal draaien echter wel dat is zeker :thumbsup: Daarom geeft ie ook zijn eigen ''feest'' (waar je btw niets meer over hoort) op de donderdag voor DQ
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ltmbr wrote:
Bass Modulators
Brennan Heart
Coone
Dana
Deepack
Frequencerz
Headhunterz
Luna
Noisecontrollers
Ran-D
Showtek
Technoboy
The Prophet
Wildstylez
Zany
Dus alle NL-anthem makers, met Zany ipv Frontliner vanwege die fittie met Q ofzo..? Toch wel een beetje raar als Frontliner echt niet zou komen terwijl zelfs Showtek erbij staat.
Showtek heeft echter geen fittie meer.
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen 5 days ago
ErikZ wrote: Niets is zeker, dat Frontliner niet op DQ zal draaien echter wel dat is zeker :thumbsup: Daarom geeft ie ook zijn eigen ''feest'' (waar je btw niets meer over hoort) op de donderdag voor DQ
Gaat dat "Feest" überhaupt nog door? Lijkt me dat de meesten dit alweer zijn vergeten
L
Hardtraxxer
last seen Aug 2026
ErikZ wrote:
Ltmbr wrote:Dus alle NL-anthem makers, met Zany ipv Frontliner vanwege die fittie met Q ofzo..? Toch wel een beetje raar als Frontliner echt niet zou komen terwijl zelfs Showtek erbij staat.
Zoals ik zei is het een roddel, het stond op Partyflock en is daarna snel verwijderd.
Maar stond Zany daar toen ook al bij..? Geen enkel probleem als hij er straks ook staat wat mij betreft, maar als je een line-up met alle anthem-makers neerzet snap ik het toch niet helemaal.
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen 5 days ago
Zany stond daar al bij ja
L
Hardtraxxer
last seen Aug 2026
Dana hoort er trouwens dan eigenlijk ook niet tussen, besef ik nu. Maar prima lijstje als dit hem wordt, mij zul je niet horen klagen ;)
Hardtraxxer
87 posts member since 2017
last seen Dec 2018
Rickzel wrote:
Hekzitter wrote:
Nu hopen dat je leerlingen geen hardtraxx account hebben haha (je bent docent toch??)

Ik ga altijd het hardst los na 3 of 4 biertjes, en na de 8e gaat het bergafwaarts :lol:
Meestal 3-4 biertjes en daarna elk uur 1! Is prima vol te houden en word dan niet zo ongekend lam :lol:
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Hekzitter wrote:
Rickzel wrote:
Hekzitter wrote:

Haha ja dat klopt, maar aangezien ik lesgeef in Den Haag en mijn doelgroep deze muziek alles behalve luistert schat ik mijzelf redelijk veilig :lol:
Kut is dat he. Ik werk ook op een middelbare school, feestjes hier in de buurt doe ik daarom ook kalm aan, feestjes in brabant wil ik me nog wel een keer misdragen.

Ooit eens gehad dat ik een leerling tegenkwam. Wij beide in de war, 's maandags op school elkaar nog een paar keer mooi verdwaasd aangekeken in de gang :worship:
Nu zie ik hem ook nog wel eens af en toe, zijn elkaar nog erg dankbaar dat we elkaar toen niet verlult hebben.
Hardtraxx Veteran
17568 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
Haha ja ik ga altijd uit enthousiasme veel te hard zuipen, maar dat hou je idd geen dag vol...

mijn nieuwe regel: niet meer twee bier tegelijk voor jezelf halen :lol:
Hardtraxxer
87 posts member since 2017
last seen Dec 2018
Rickzel wrote: mijn nieuwe regel: niet meer twee bier tegelijk voor jezelf halen :lol:
Tenzij het de laatste set is en je nog muntjes over hebt :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3885 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Seb wrote:
Rickzel wrote: mijn nieuwe regel: niet meer twee bier tegelijk voor jezelf halen :lol:
Tenzij het de laatste set is en je nog muntjes over hebt :thumbup:
Of de dichtstbijzijnde bar ver lopen is :P
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 6 days ago
Despo :beer: Alhoewel dat ook snel van energiek naar lam kan gaan.
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Thommy wrote:Despo :beer: Alhoewel dat ook snel van energiek naar lam kan gaan.
Vrijdagavond altijd lekker zuipen met Despo :loving:
S
Hardtraxxer
557 posts member since 2016
last seen 6 days ago
SkiggyRapz18 wrote:
Waarom perse Despo en niet normaal bier dan?
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
Man die 0,3l bekers zijn bijzonder verraderlijk als je die snel naar binnen kiepert :P
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 6 days ago
Svennn wrote:
Man die 0,3l bekers zijn bijzonder verraderlijk als je die snel naar binnen kiepert :P
Precies dit :lol:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Svennn wrote:
+ een procentje extra :yes:
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Sjaakie P wrote:
SkiggyRapz18 wrote:
Waarom perse Despo en niet normaal bier dan?
Geen idee eigenlijk, drink normaal ook bier, maar met Defqon is het er een beetje ingeslopen dat we traditiegetrouw Despo's drinken xd Rest van het weekend raak ik geen alcohol meer aan :whistle: :$