Meander, langzaam? Gaat hem denk niet worden maadt https://lsdb.nl/set/156395/meander-defq ... e-30-06-14MelvinFR wrote:Als je net begint met industrial luisteren is Dither & Tymon, The Outside Agency en Sei2ure LIVE wel een aanrader. Voor het wat langzamere maar kei lompe werk moet je bij Mindustries, Meander, Ghost In The Machine en Synaptic Memories zijn. Als je liever wat sneller hebt is Detest, The DJ Producer en Dolphin wel tof. Hoop dat ik het goed zeg allemaal, maar zeker een aanrader om wat setjes te checken. Geluid is altijd geniaal op de silver.GB47 wrote:Ga voor het tweede jaar op rij naar Defqon en zou graag eens naar de Silverstage gaan.
Maar ken helemaal niets van industrial enzo ...![]()
Welke artiesten zijn daar een echte aanrader?
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
Twijfelde al over hem.Paling wrote:Meander, langzaam? Gaat hem denk niet worden maadt https://lsdb.nl/set/156395/meander-defq ... e-30-06-14
-
THardtraxxer
- 64 posts member since 2017
- last seen Feb 2024
Ik probeer de Silver altijd over te slaan vind Industrial Hardcore maar een bak herrie wat de naam ten goede komt.
TheRiVer wrote:Ik probeer de Silver altijd over te slaan vind Industrial Hardcore maar een bak herrie wat de naam ten goede komt.
Alleen om het geluid daar zou ik al aanraden om eens langs te lopenGB47 wrote:Ga voor het tweede jaar op rij naar Defqon en zou graag eens naar de Silverstage gaan.
Maar ken helemaal niets van industrial enzo ...![]()
Welke artiesten zijn daar een echte aanrader?
Denk dat ik de meeste uren bij de silver ga slijten 
Silver, Gold, Magnenta en UV it is! 
Poahhh. Dit wordt mijn eerste feestje sinds De Tijdmachine vorig jaar december. Zin in, maar ben ook benieuwd hoe een weekend me gaat bevallen 
Vorig jaar ook onverwachts een groot gedeelte van de dag doorgebracht op de Silver. Kende, op Wavo na, amper platen maar vond het echt vet
Is zeker een aanrader, prima geluid en een leuke afvaardiging Hardtraxxers 
-
IHardtraxxer
- 281 posts member since 2014
- last seen Jan 2025
Sei2ure live

tsjeeee... dat mensen zo lang kunnen wachten op een feestPatjee410 wrote:Poahhh. Dit wordt mijn eerste feestje sinds De Tijdmachine vorig jaar december. Zin in, maar ben ook benieuwd hoe een weekend me gaat bevallen
tussendoor maar even Emporium en 7th sunday meepakken... Aftellen naar Defqon duurt anders echt TE lang...
Dit wordt mijn eerste feest sinds bijna een jaar. Niet iedereen heeft het geld/tijd ervoorScotty018 wrote:tsjeeee... dat mensen zo lang kunnen wachten op een feestPatjee410 wrote:Poahhh. Dit wordt mijn eerste feestje sinds De Tijdmachine vorig jaar december. Zin in, maar ben ook benieuwd hoe een weekend me gaat bevallenIk ben afgelopen weekend naar een feestje geweest maar t begint nu alweer te kriebelen
![]()
tussendoor maar even Emporium en 7th sunday meepakken... Aftellen naar Defqon duurt anders echt TE lang...
Haha. Ik ga als sinds 2009 naar feestjes dus de interesse neemt wel wat af. Daarnaast ook druk met afstuderen, eind mei moet dat klere ding worden ingeleverd. Daarna lekker locoScotty018 wrote:tsjeeee... dat mensen zo lang kunnen wachten op een feestPatjee410 wrote:Poahhh. Dit wordt mijn eerste feestje sinds De Tijdmachine vorig jaar december. Zin in, maar ben ook benieuwd hoe een weekend me gaat bevallenIk ben afgelopen weekend naar een feestje geweest maar t begint nu alweer te kriebelen
![]()
De laatste tijd kan ik er al niet tegen als ik 1 maand zonder feest zit
. Heb van februari tot en met juli dit jaar sws minimaal twee feesten per maand. Maar volgend jaar wel weer eventjes minderen. Zal dan wel moeten in laatste jaar van mijn bachelor
Ik merk dat de magie voor mij heel snel verdwijnt als ik naar veel feestjes ga. Ook omdat je overal zo'n beetje hetzelfde kunt zien. De laatste tijd doe ik liever viijf/zes keer per jaar een feestje waar ik onwijs naar uitkijk, dan elke maand eentje maar dat ik denk: oh ja, weer een feestje. Maar is ook persoonlijk natuurlijk. Op deze manier blijft het toch wat specialer.
Plus: het is zo duuuuuur.
Fijn dat je dit even wil delen.TheRiVer wrote:Ik probeer de Silver altijd over te slaan vind Industrial Hardcore maar een bak herrie wat de naam ten goede komt.
Sarabande wrote:Ik merk dat de magie voor mij heel snel verdwijnt als ik naar veel feestjes ga. Ook omdat je overal zo'n beetje hetzelfde kunt zien. De laatste tijd doe ik liever viijf/zes keer per jaar een feestje waar ik onwijs naar uitkijk, dan elke maand eentje maar dat ik denk: oh ja, weer een feestje. Maar is ook persoonlijk natuurlijk. Op deze manier blijft het toch wat specialer.
Met deze dame kan ik door 1 deurIlse_S wrote:Sei2ure live![]()
Q-Dance wrote:THE BIG CHILL
Bigger, more space to chill and more relaxed than ever before, The Big Chill returns to Defqon.1 because even Weekend Warriors need to recharge their batteries. Open your mind for the chill beats of the St. Benhard crew, as this is Defqon.1’s ultimate hang-out. From smoking a water pipe to enjoying a cocktail, stressing out is never an option at this area.
https://defqon1.nl/en/news/e9d1b63c-e03 ... -big-chill
Lekker techno pappen tussendoor, heerlijkMelvinFR wrote:Q-Dance wrote:THE BIG CHILL
Bigger, more space to chill and more relaxed than ever before, The Big Chill returns to Defqon.1 because even Weekend Warriors need to recharge their batteries. Open your mind for the chill beats of the St. Benhard crew, as this is Defqon.1’s ultimate hang-out. From smoking a water pipe to enjoying a cocktail, stressing out is never an option at this area.
https://defqon1.nl/en/news/e9d1b63c-e03 ... -big-chill
(Helaas) geen techno maar psychedelische muziek. 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Ik wil gvd gewoon een nieuwsbericht van defqon zien waarin staat dat de 24-uurs tent weer in de setting van een aantal jaar geleden terug komt. 
Haal jij de gemeente over?Uberhout wrote:Ik wil gvd gewoon een nieuwsbericht van defqon zien waarin staat dat de 24-uurs tent weer in de setting van een aantal jaar geleden terug komt.