Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 1 day ago
MelvinFR wrote:
GB47 wrote:Ga voor het tweede jaar op rij naar Defqon en zou graag eens naar de Silverstage gaan.
Maar ken helemaal niets van industrial enzo ... :$
Welke artiesten zijn daar een echte aanrader?
Als je net begint met industrial luisteren is Dither & Tymon, The Outside Agency en Sei2ure LIVE wel een aanrader. Voor het wat langzamere maar kei lompe werk moet je bij Mindustries, Meander, Ghost In The Machine en Synaptic Memories zijn. Als je liever wat sneller hebt is Detest, The DJ Producer en Dolphin wel tof. Hoop dat ik het goed zeg allemaal, maar zeker een aanrader om wat setjes te checken. Geluid is altijd geniaal op de silver.
Meander, langzaam? Gaat hem denk niet worden maadt https://lsdb.nl/set/156395/meander-defq ... e-30-06-14
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 5 hours ago
Paling wrote:Meander, langzaam? Gaat hem denk niet worden maadt https://lsdb.nl/set/156395/meander-defq ... e-30-06-14
Twijfelde al over hem. :P
Hardtraxxer
415 posts member since 2017
last seen Aug 2020
Dank je wel mannen ! :thumbsup:
T
Hardtraxxer
64 posts member since 2017
last seen Feb 2024
Ik probeer de Silver altijd over te slaan vind Industrial Hardcore maar een bak herrie wat de naam ten goede komt.
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
TheRiVer wrote:Ik probeer de Silver altijd over te slaan vind Industrial Hardcore maar een bak herrie wat de naam ten goede komt.
:thumbup:
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
GB47 wrote:Ga voor het tweede jaar op rij naar Defqon en zou graag eens naar de Silverstage gaan.
Maar ken helemaal niets van industrial enzo ... :$
Welke artiesten zijn daar een echte aanrader?
Alleen om het geluid daar zou ik al aanraden om eens langs te lopen :D
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Denk dat ik de meeste uren bij de silver ga slijten :P
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Silver, Gold, Magnenta en UV it is! :)
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Poahhh. Dit wordt mijn eerste feestje sinds De Tijdmachine vorig jaar december. Zin in, maar ben ook benieuwd hoe een weekend me gaat bevallen ^^
Hardtraxx Veteran
8650 posts member since 2013
last seen 12 hours ago
Vorig jaar ook onverwachts een groot gedeelte van de dag doorgebracht op de Silver. Kende, op Wavo na, amper platen maar vond het echt vet :drool: Is zeker een aanrader, prima geluid en een leuke afvaardiging Hardtraxxers :)
I
Hardtraxxer
281 posts member since 2014
last seen Jan 2025
Sei2ure live :love: :bomb:
Hardtraxxer
832 posts member since 2014
last seen Apr 2026
Patjee410 wrote:Poahhh. Dit wordt mijn eerste feestje sinds De Tijdmachine vorig jaar december. Zin in, maar ben ook benieuwd hoe een weekend me gaat bevallen ^^
tsjeeee... dat mensen zo lang kunnen wachten op een feest :huh: Ik ben afgelopen weekend naar een feestje geweest maar t begint nu alweer te kriebelen :)

tussendoor maar even Emporium en 7th sunday meepakken... Aftellen naar Defqon duurt anders echt TE lang... :$
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Scotty018 wrote:
Patjee410 wrote:Poahhh. Dit wordt mijn eerste feestje sinds De Tijdmachine vorig jaar december. Zin in, maar ben ook benieuwd hoe een weekend me gaat bevallen ^^
tsjeeee... dat mensen zo lang kunnen wachten op een feest :huh: Ik ben afgelopen weekend naar een feestje geweest maar t begint nu alweer te kriebelen :)

tussendoor maar even Emporium en 7th sunday meepakken... Aftellen naar Defqon duurt anders echt TE lang... :$
Dit wordt mijn eerste feest sinds bijna een jaar. Niet iedereen heeft het geld/tijd ervoor ;)
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2026
Scotty018 wrote:

Haha. Ik ga als sinds 2009 naar feestjes dus de interesse neemt wel wat af. Daarnaast ook druk met afstuderen, eind mei moet dat klere ding worden ingeleverd. Daarna lekker loco :yay:
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
De laatste tijd kan ik er al niet tegen als ik 1 maand zonder feest zit :lol:. Heb van februari tot en met juli dit jaar sws minimaal twee feesten per maand. Maar volgend jaar wel weer eventjes minderen. Zal dan wel moeten in laatste jaar van mijn bachelor
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Ik merk dat de magie voor mij heel snel verdwijnt als ik naar veel feestjes ga. Ook omdat je overal zo'n beetje hetzelfde kunt zien. De laatste tijd doe ik liever viijf/zes keer per jaar een feestje waar ik onwijs naar uitkijk, dan elke maand eentje maar dat ik denk: oh ja, weer een feestje. Maar is ook persoonlijk natuurlijk. Op deze manier blijft het toch wat specialer.

Plus: het is zo duuuuuur.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
TheRiVer wrote:Ik probeer de Silver altijd over te slaan vind Industrial Hardcore maar een bak herrie wat de naam ten goede komt.
Fijn dat je dit even wil delen.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Sarabande wrote:Ik merk dat de magie voor mij heel snel verdwijnt als ik naar veel feestjes ga. Ook omdat je overal zo'n beetje hetzelfde kunt zien. De laatste tijd doe ik liever viijf/zes keer per jaar een feestje waar ik onwijs naar uitkijk, dan elke maand eentje maar dat ik denk: oh ja, weer een feestje. Maar is ook persoonlijk natuurlijk. Op deze manier blijft het toch wat specialer.

Plus: het is zo duuuuuur.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Ilse_S wrote:Sei2ure live :love: :bomb:
Met deze dame kan ik door 1 deur :worship: !!
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
Q-Dance wrote:THE BIG CHILL

Bigger, more space to chill and more relaxed than ever before, The Big Chill returns to Defqon.1 because even Weekend Warriors need to recharge their batteries. Open your mind for the chill beats of the St. Benhard crew, as this is Defqon.1’s ultimate hang-out. From smoking a water pipe to enjoying a cocktail, stressing out is never an option at this area.

https://defqon1.nl/en/news/e9d1b63c-e03 ... -big-chill
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2026
MelvinFR wrote:
Q-Dance wrote:THE BIG CHILL

Bigger, more space to chill and more relaxed than ever before, The Big Chill returns to Defqon.1 because even Weekend Warriors need to recharge their batteries. Open your mind for the chill beats of the St. Benhard crew, as this is Defqon.1’s ultimate hang-out. From smoking a water pipe to enjoying a cocktail, stressing out is never an option at this area.

https://defqon1.nl/en/news/e9d1b63c-e03 ... -big-chill
Lekker techno pappen tussendoor, heerlijk ^^
Hardtraxx Veteran
last seen 5 hours ago
(Helaas) geen techno maar psychedelische muziek. :P

U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Ik wil gvd gewoon een nieuwsbericht van defqon zien waarin staat dat de 24-uurs tent weer in de setting van een aantal jaar geleden terug komt. :list:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Uberhout wrote:Ik wil gvd gewoon een nieuwsbericht van defqon zien waarin staat dat de 24-uurs tent weer in de setting van een aantal jaar geleden terug komt. :list:
Haal jij de gemeente over?
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Lowlands heeft een 24 uurs tent, dus waarom zou defqon dat dan niet mogen..

Image