Op vertoon van van je allergiepas kan je gebruik maken van een speciaal daarvoor ingerichte ingang.FTN wrote:zijn hier drugs honden? een vriend van me is er namelijk allergisch voor
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Dat dan wel weer jaMelvinFR wrote:Zeker, maar al die vragen die al meermaals gesteld zijn en die gewoon gemakkelijk op te zoeken zijn zijn nou niet bepaald toevoegend imo.Firetrap wrote:Boeiend, prima plek om het hier te vragen, andere onderwerpen komen hier verder toch niet langs.
Hoe gaan we anders de 100+ pagina's halen? 
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Als dat de belangrijkste doelen des levens zijn
Wat vinden jullie van de vrijdag? Ik denk persoonlijk dat er nog een surprise komt..
Ik zie daar geen aanleiding toe tbh. Gathering duurt 5 uur en op beide stages staan ook 5 artiesten. Zou kunnen dat iemand b2b komt draaien als verrassing maar dat lijkt me sterk.Royvn_ wrote:Wat vinden jullie van de vrijdag? Ik denk persoonlijk dat er nog een surprise komt..
Zou leuk zijn, maar denk het nietRoyvn_ wrote:Wat vinden jullie van de vrijdag? Ik denk persoonlijk dat er nog een surprise komt..
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 6 days ago
Wordt weggegooid! Verder mag je gewoon naar binnen. Ik heb ooit de containers gezien waarin alles worst verzameld, dat zijn gewoon 2 plastic containers vol met drinkflessen die ze hebben gevonden.Rickzel wrote:Wat gebeurt er als ze een lading drank vinden dan? mag je dan serieus niet naar binnen?
De drugs kluis blijft opvallend genoeg altijd naar genoeg leeg.
Drugs is ook illegaal dus dat wordt niet meegenomen.RTM93 wrote:De drugs kluis blijft opvallend genoeg altijd naar genoeg leeg.
Bij sommige beveiligers mag je dan alleen naar binnen als je alle drank die je te veel bij hebt voor hun neus zelf op hebt gedronken. Zo heb ik eens gehoord dat iemand op zondagavond eindelijk al zijn drank op had en eindelijk naar binnen mocht, maar toen was het feest al klaar. Echt heel vervelend!RTM93 wrote:Wordt weggegooid! Verder mag je gewoon naar binnen.Rickzel wrote:Wat gebeurt er als ze een lading drank vinden dan? mag je dan serieus niet naar binnen?
Mja zo standaard en dat voor 15 jaar Defqon? 1 live act? (geen idee of zaza front een live act is)MelvinFR wrote:Ik zie daar geen aanleiding toe tbh. Gathering duurt 5 uur en op beide stages staan ook 5 artiesten. Zou kunnen dat iemand b2b komt draaien als verrassing maar dat lijkt me sterk.Royvn_ wrote:Wat vinden jullie van de vrijdag? Ik denk persoonlijk dat er nog een surprise komt..
Had op zn minst wat speciaals gehoopt voor de weekend mensen aangezien er nu ook dagjes mensen op de zondag zijn.
Ik vind de vrijdag echt dikke prima. Lekker avondje euforisch, goede namen ook. Wat had jij anders willen zien dan?Royvn_ wrote:Mja zo standaard en dat voor 15 jaar Defqon? 1 live act? (geen idee of zaza front een live act is)MelvinFR wrote:Ik zie daar geen aanleiding toe tbh. Gathering duurt 5 uur en op beide stages staan ook 5 artiesten. Zou kunnen dat iemand b2b komt draaien als verrassing maar dat lijkt me sterk.Royvn_ wrote:Wat vinden jullie van de vrijdag? Ik denk persoonlijk dat er nog een surprise komt..
Had op zn minst wat speciaals gehoopt voor de weekend mensen aangezien er nu ook dagjes mensen op de zondag zijn.
Mee eens! Alleen had wel iets speciaals verwacht eerlijk gezegd! En een goede raw act om de avond af te sluiten had ik ook wel graag gezien.RomanAnthony wrote: Ik vind de vrijdag echt dikke prima. Lekker avondje euforisch, goede namen ook. Wat had jij anders willen zien dan?
Kijk naar vorig jaar: NCBM, Allstvrs, crypsis Live
Gathering lineup is dikke prima maar ik mis inderdaad ook 1 raw act om de boel af te sluiten. Frequencerz als anthemmakers had ik toch wel op de Gathering verwacht en zouden naar mijn mening prima kunnen afsluiten.
Juist! Ik vond het vorig jaar eigenlijk al erg tegenvallen..Royvn_ wrote:Mee eens! Alleen had wel iets speciaals verwacht eerlijk gezegd! En een goede raw act om de avond af te sluiten had ik ook wel graag gezien.RomanAnthony wrote: Ik vind de vrijdag echt dikke prima. Lekker avondje euforisch, goede namen ook. Wat had jij anders willen zien dan?
Kijk naar vorig jaar: NCBM, Allstvrs, crypsis Live
In 2015 vond ik de gathering in de blue perfect met B-Front en Gunz for Hire.. dat was echt een heerlijk opwarmertje voor het weekend
Als liefhebber van euphorisch vind ik de vrijdag line up best aardig.
Maar vorig jaar met Ran-D en Crypis als laatste 2 acts was het ook heerlijk rammen geblazen.
Liefhebbers van raw komen nu niet echt aan hun trekken. Of je moet naar euphorisch, of naar de hardcore
Maar vorig jaar met Ran-D en Crypis als laatste 2 acts was het ook heerlijk rammen geblazen.
Liefhebbers van raw komen nu niet echt aan hun trekken. Of je moet naar euphorisch, of naar de hardcore
bij de hardcore staan is ook zeer zeker geen straf vrijdagULTIMO wrote:Als liefhebber van euphorisch vind ik de vrijdag line up best aardig.
Zo, mag het ook een keertje?ULTIMO wrote:Liefhebbers van raw komen nu niet echt aan hun trekken. Of je moet naar euphorisch, of naar de hardcore
Ben benieuwd of Zaza-front met zon soort X-Qlusive holland/Carnaval set, of dit keer met n wat serieuzere set komen. Defqon is natuurlijk wel heel anders dan die andere boekingen die ze hebben gehad tot nu toe.
Ik vind de vrijdag echt een top line-up hebben! NC, Wildstylez & BM zijn toch wel veruit de beste 'mainstream' acts die er zijn binnen de scene. 
mee eens. En normaal mis ik zulke namen, omdat ik dan liever de wat onbekendere artiesten opzoek die je niet zo vaak zie. Nu kan je er lekker van genieten zonder dat je andere dj's mistIndy wrote:Ik vind de vrijdag echt een top line-up hebben! NC, Wildstylez & BM zijn toch wel veruit de beste 'mainstream' acts die er zijn binnen de scene.
Echt he.DonnyD wrote:Zo, mag het ook een keertje?ULTIMO wrote:Liefhebbers van raw komen nu niet echt aan hun trekken. Of je moet naar euphorisch, of naar de hardcore
Ik verdeel de avond op de vrijdag gewoon. Eerst lekker naar de hardstyle en daarna naar de hardcore. Ik ga mij prima vermaken en mijn weekend goed beginnen!
Ik doe het denk ik andersomRowanyt1309 wrote:Ik verdeel de avond op de vrijdag gewoon. Eerst lekker naar de hardstyle en daarna naar de hardcore. Ik ga mij prima vermaken en mijn weekend goed beginnen!