Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FTN schreef:
zijn hier drugs honden? een vriend van me is er namelijk allergisch voor


Op vertoon van van je allergiepas kan je gebruik maken van een speciaal daarvoor ingerichte ingang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 16:08 
 
Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:
Firetrap schreef:
Boeiend, prima plek om het hier te vragen, andere onderwerpen komen hier verder toch niet langs.


Zeker, maar al die vragen die al meermaals gesteld zijn en die gewoon gemakkelijk op te zoeken zijn zijn nou niet bepaald toevoegend imo.


Dat dan wel weer ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe gaan we anders de 100+ pagina's halen? :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 08:46 
 
Hardtraxx Veteran

Als dat de belangrijkste doelen des levens zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 09:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat vinden jullie van de vrijdag? Ik denk persoonlijk dat er nog een surprise komt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Wat vinden jullie van de vrijdag? Ik denk persoonlijk dat er nog een surprise komt..


Ik zie daar geen aanleiding toe tbh. Gathering duurt 5 uur en op beide stages staan ook 5 artiesten. Zou kunnen dat iemand b2b komt draaien als verrassing maar dat lijkt me sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 09:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Wat vinden jullie van de vrijdag? Ik denk persoonlijk dat er nog een surprise komt..

Zou leuk zijn, maar denk het niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 10:02 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Wat gebeurt er als ze een lading drank vinden dan? mag je dan serieus niet naar binnen?

Wordt weggegooid! Verder mag je gewoon naar binnen. Ik heb ooit de containers gezien waarin alles worst verzameld, dat zijn gewoon 2 plastic containers vol met drinkflessen die ze hebben gevonden. :oh:
De drugs kluis blijft opvallend genoeg altijd naar genoeg leeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
De drugs kluis blijft opvallend genoeg altijd naar genoeg leeg.


Drugs is ook illegaal dus dat wordt niet meegenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 10:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Rickzel schreef:
Wat gebeurt er als ze een lading drank vinden dan? mag je dan serieus niet naar binnen?

Wordt weggegooid! Verder mag je gewoon naar binnen.


Bij sommige beveiligers mag je dan alleen naar binnen als je alle drank die je te veel bij hebt voor hun neus zelf op hebt gedronken. Zo heb ik eens gehoord dat iemand op zondagavond eindelijk al zijn drank op had en eindelijk naar binnen mocht, maar toen was het feest al klaar. Echt heel vervelend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 11:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Royvn_ schreef:
Wat vinden jullie van de vrijdag? Ik denk persoonlijk dat er nog een surprise komt..


Ik zie daar geen aanleiding toe tbh. Gathering duurt 5 uur en op beide stages staan ook 5 artiesten. Zou kunnen dat iemand b2b komt draaien als verrassing maar dat lijkt me sterk.


Mja zo standaard en dat voor 15 jaar Defqon? 1 live act? (geen idee of zaza front een live act is)
Had op zn minst wat speciaals gehoopt voor de weekend mensen aangezien er nu ook dagjes mensen op de zondag zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 11:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
MelvinFR schreef:
Royvn_ schreef:
Wat vinden jullie van de vrijdag? Ik denk persoonlijk dat er nog een surprise komt..


Ik zie daar geen aanleiding toe tbh. Gathering duurt 5 uur en op beide stages staan ook 5 artiesten. Zou kunnen dat iemand b2b komt draaien als verrassing maar dat lijkt me sterk.


Mja zo standaard en dat voor 15 jaar Defqon? 1 live act? (geen idee of zaza front een live act is)
Had op zn minst wat speciaals gehoopt voor de weekend mensen aangezien er nu ook dagjes mensen op de zondag zijn.


Ik vind de vrijdag echt dikke prima. Lekker avondje euforisch, goede namen ook. Wat had jij anders willen zien dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 11:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Ik vind de vrijdag echt dikke prima. Lekker avondje euforisch, goede namen ook. Wat had jij anders willen zien dan?


Mee eens! Alleen had wel iets speciaals verwacht eerlijk gezegd! En een goede raw act om de avond af te sluiten had ik ook wel graag gezien.

Kijk naar vorig jaar: NCBM, Allstvrs, crypsis Live
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gathering lineup is dikke prima maar ik mis inderdaad ook 1 raw act om de boel af te sluiten. Frequencerz als anthemmakers had ik toch wel op de Gathering verwacht en zouden naar mijn mening prima kunnen afsluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
RomanAnthony schreef:
Ik vind de vrijdag echt dikke prima. Lekker avondje euforisch, goede namen ook. Wat had jij anders willen zien dan?


Mee eens! Alleen had wel iets speciaals verwacht eerlijk gezegd! En een goede raw act om de avond af te sluiten had ik ook wel graag gezien.

Kijk naar vorig jaar: NCBM, Allstvrs, crypsis Live

Juist! Ik vond het vorig jaar eigenlijk al erg tegenvallen..

In 2015 vond ik de gathering in de blue perfect met B-Front en Gunz for Hire.. dat was echt een heerlijk opwarmertje voor het weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als liefhebber van euphorisch vind ik de vrijdag line up best aardig.

Maar vorig jaar met Ran-D en Crypis als laatste 2 acts was het ook heerlijk rammen geblazen.


Liefhebbers van raw komen nu niet echt aan hun trekken. Of je moet naar euphorisch, of naar de hardcore :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 12:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Als liefhebber van euphorisch vind ik de vrijdag line up best aardig.

Maar vorig jaar met Ran-D en Crypis als laatste 2 acts was het ook heerlijk rammen geblazen.


Liefhebbers van raw komen nu niet echt aan hun trekken. Of je moet naar euphorisch, of naar de hardcore :huh:

bij de hardcore staan is ook zeer zeker geen straf vrijdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Liefhebbers van raw komen nu niet echt aan hun trekken. Of je moet naar euphorisch, of naar de hardcore :huh:


Zo, mag het ook een keertje? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben benieuwd of Zaza-front met zon soort X-Qlusive holland/Carnaval set, of dit keer met n wat serieuzere set komen. Defqon is natuurlijk wel heel anders dan die andere boekingen die ze hebben gehad tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de vrijdag echt een top line-up hebben! NC, Wildstylez & BM zijn toch wel veruit de beste 'mainstream' acts die er zijn binnen de scene. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 17:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Ik vind de vrijdag echt een top line-up hebben! NC, Wildstylez & BM zijn toch wel veruit de beste 'mainstream' acts die er zijn binnen de scene. :loving:


mee eens. En normaal mis ik zulke namen, omdat ik dan liever de wat onbekendere artiesten opzoek die je niet zo vaak zie. Nu kan je er lekker van genieten zonder dat je andere dj's mist :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ook erg blij met deze vrijdag line-up. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
ULTIMO schreef:
Liefhebbers van raw komen nu niet echt aan hun trekken. Of je moet naar euphorisch, of naar de hardcore :huh:


Zo, mag het ook een keertje? :D

Echt he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verdeel de avond op de vrijdag gewoon. Eerst lekker naar de hardstyle en daarna naar de hardcore. Ik ga mij prima vermaken en mijn weekend goed beginnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 10:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Ik verdeel de avond op de vrijdag gewoon. Eerst lekker naar de hardstyle en daarna naar de hardcore. Ik ga mij prima vermaken en mijn weekend goed beginnen!


Ik doe het denk ik andersom :P Maar de vrijdag is altijd rustig aan gezellig doen met iedereen dus dan maakt de muziek me nog niet zoveel uit :thumbsup:
Vorige  1 ... 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten