Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 68  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 15:48 
 

Nou wie ID't de promo livesets van elke stage even? :P Aardig wat promo's volgens mij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 15:48 
 
Hardtraxx Elite

Onbegrijpelijk dat Digital Punk op de mainstage staat, hij heeft echt een heel slecht jaar gehad afgezien van Unleashed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 15:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Vrijdag
Black
Charly Lownoise & Mental Theo
Nosferatu & Endymion *Millennium Set*
Darkraver & The Viper & Ruthless
Korsakoff
Mad Dog

Zaterdag
Red
Power Hour

Black
Partyraiser
Tha Playah
Miss K8
Neophyte & Tieum
Outblast & Re-Style

Brown
Mark With A K
Ruthless
The Viper
Kutski
Pat B
Demoniak

Gold
The Dreamteam
Dune
Bass-D
G-Town Madness *Live*

Magenta
DJ Ghost

Silver
Ophidian & N-Vitral
The Outside Agency
The DJ Producer
Bloodcage
Sei2ure

Yellow
Dr. Peacock
Noisekick
SRB
The Sickest Squad
Akira & Mithridate
Marcus Decks
Andy The Core

White
ACTI
Scot Project

Afterparty
Blue
Deepack *15 Years Celebration*

Orange
#TIH Invasion
Destructive Tendencies
Kasparox & System Shock Ft. Diesel

Zondag

Black
Angerfist
Nosferatu & Amada
Wasted Mind & Crossfiyah
Art of Fighters & Amnesys
Kasparov

Brown
Mental Theo
Transfarmers
Dr. Phunk

Gold
20 years of Traxtorm with The Stunned Guys, Tommyknocker, Art of Fighters, Nico & Tetta
Ophidian *Blackbox Set*
Ruffneck & Enzyme X
D-Passion

Magenta
Donkey Rollers *Live*
Scope DJ
Josh & Wesz
Jones
Lip DJ

Silver
Deathmachine & Thrasher
Detest
Dither

White
Geck-O
A*S*Y*S

Closing Ceremony
Defqon.1 Legends
Adaro
Bass Modulators


Namen waarbij ik in eerste instantie wel zou gaan kijken, maarja daar komt waarschijnlijk weinig van.

Voor mensen die nog tickets nodig hebben, ik kan op mijn code nog meebestellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 15:48 
 

hotymoty schreef:
Onbegrijpelijk dat Digital Punk op de mainstage staat, hij heeft echt een heel slecht jaar gehad afgezien van Unleashed.


100% mee eens :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 15:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zondag is wel interessant, volgende jaar misschien losse verkoop? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Zondag is wel interessant, volgende jaar misschien losse verkoop? :innocent:


Nee zullen ze nooit doen, waarschijnlijk is het over 3 jaar alleen nog maar weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 15:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Onbegrijpelijk dat Digital Punk op de mainstage staat, hij heeft echt een heel slecht jaar gehad afgezien van Unleashed.


Eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 15:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
hoebedoelje schreef:
Alkabass (The Prophet)... weer een Subground alias van weer een Hardstyle artiest?

Geen Thyron in de line-up? Of heb ik daar overheen gelezen? Of is dat echt voorbij?


Net als ATMO en Atmozfearz?


Toch had ik hem daar wel verwacht, helaas.

Dat zijn twee verschillende mensen, ATMO is zelfs een vrouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:00 
 

Had liever E-Force dan op de main zien staan ipv Digital Punk. Vind persoonlijk ook dat die het meer verdient na zijn successen dit jaar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk niet dat ze daar wakker van zullen liggen, in de Blue gaat het vaak toch iets meer los dan bij de mainstage :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Repulze schreef:
Namen waarbij ik in eerste instantie wel zou gaan kijken, maarja daar komt waarschijnlijk weinig van.

Voor mensen die nog tickets nodig hebben, ik kan op mijn code nog meebestellen.


Zijn er weer pre sale codes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel vet dat ze bij A² wel iets met hun mijlpaal (100e release, snel gegaan zeg ineens..) doen i.t.t. andere labels. Nu nog hopen op een dikke plaat (EP?), en geen afgeraffelde remix van de beste hits.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robbert0348 schreef:
Repulze schreef:
Namen waarbij ik in eerste instantie wel zou gaan kijken, maarja daar komt waarschijnlijk weinig van.

Voor mensen die nog tickets nodig hebben, ik kan op mijn code nog meebestellen.


Zijn er weer pre sale codes?


Vorige week al in de mailbak ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vrijdag

Blue
B-Front
Mashup Jack *Live*

Black
Nosferatu & Endymion *Millennium Set*

Zaterdag
Red
Noisecontrollers
Wildstylez

Blue
Endymion
Titan

Ultraviolet
Geck-O

Magenta
Dana
Luna
Qlubtempo Parade With Pavo, Pila, Trilok & Chiren
Jimmy The Sound
Brooklyn Bounce

Silver
Ophidian & N-Vitral
The Outside Agency
The DJ Producer
Simon Underground
Sei2ure
Switch Technique

Indigo
Artifact KHADBER ZIE JE DIT JUNG, HIJ STAAT ER DUS. ONZE GEBEDEN ZIJN VERHOORD!

White
Mightyfools
Donnie Darko
Scot Project


Afterparty
Blue
Deepack *15 Years Celebration*

Zondag

Blue
Crypsis
Thera
Degos & Re-Done

Gold
20 years of Traxtorm with The Stunned Guys, Tommyknocker, Art of Fighters, Nico & Tetta
Ophidian *Blackbox Set*
Ruffneck & Enzyme X
D-Passion
J.D.A.

Magenta
Donkey Rollers *Live*
Scope DJ
Slim Shore
Jones
Lip DJ

Silver
Deathmachine & Thrasher
Detest
Dither
Wavolizer

Indigo
Delete

Yellow
PET Duo
Mixx Djax

White
Geck-O
Eyoung
Bold Action

Closing Ceremony
Defqon.1 Legends



Godnondeju veel fijne namen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chill ook altijd de RSI-voorpret bij een weekender. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:21 
 
Hardtraxx Newbie

hoebedoelje schreef:
MDesiqn schreef:
hoebedoelje schreef:
Alkabass (The Prophet)... weer een Subground alias van weer een Hardstyle artiest?

Geen Thyron in de line-up? Of heb ik daar overheen gelezen? Of is dat echt voorbij?


Net als ATMO en Atmozfearz?


Toch had ik hem daar wel verwacht, helaas.

Dat zijn twee verschillende mensen, ATMO is zelfs een vrouw.


ATMO is geen vrouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

elgreco1996 schreef:
hoebedoelje schreef:
Dat zijn twee verschillende mensen, ATMO is zelfs een vrouw.


ATMO is geen vrouw.


Hij lijkt er wel op though, ik kan het hem niet kwalijk nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Altijd zo'n goed geïnformeerde vent die hoebedoelje :aww:
Maar OT, super dikke lineup. Ga het plannen dit jaar wel achterwege laten, zie wel waar het schip (lees: de groep) strandt.
Volg de hardstyle scene helemaal niet meer, dus ben denk ik het meeste op white/silver/magenta te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Nou wie ID't de promo livesets van elke stage even? :P Aardig wat promo's volgens mij ;)

Staan tracklists in de beschrijving van de meeste setjes volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Wel vet dat ze bij A² wel iets met hun mijlpaal (100e release, snel gegaan zeg ineens..) doen i.t.t. andere labels. Nu nog hopen op een dikke plaat (EP?), en geen afgeraffelde remix van de beste hits.


Even for the record, het is nu gewoon A2. De hoge twee is niet meer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
robbert0348 schreef:
Repulze schreef:
Namen waarbij ik in eerste instantie wel zou gaan kijken, maarja daar komt waarschijnlijk weinig van.

Voor mensen die nog tickets nodig hebben, ik kan op mijn code nog meebestellen.


Zijn er weer pre sale codes?


Vorige week al in de mailbak ;)


Iemand die mij in dat geval kan helpen aan weekend tickets? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Silver
Demanufacturer <-- ben ik zeer benieuwd naar, hij draaide n tijdje terug als act voor mij en guess what, hij had zijn eigen Reloop controller mee met VDJ en laptop :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Stom, vond ik juist vet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
MDesiqn schreef:
hoebedoelje schreef:
Alkabass (The Prophet)... weer een Subground alias van weer een Hardstyle artiest?

Geen Thyron in de line-up? Of heb ik daar overheen gelezen? Of is dat echt voorbij?


Net als ATMO en Atmozfearz?


Toch had ik hem daar wel verwacht, helaas.

Dat zijn twee verschillende mensen, ATMO is zelfs een vrouw.


https://partyflock.nl/artist/77021:ATMO

Je kan zeggen wat je wilt alleen ATMO is een alias van Atmozfears..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar heeft Q-Dance die promo mixes aangekondigd? :o
Zie er al mensen over praten maar heb ze niet gezien op facebook oid.

Edit: NVM weet het al, thanks Paul.
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 68  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten