Welke stage draai je dan?wrote:Kaarten binnen!wordt m'n eerste gig, ben benieuwd
![]()
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 16 days ago
Eerste gig die ik ga bezoeken ofcwrote:Welke stage draai je dan?wrote:Kaarten binnen!wordt m'n eerste gig, ben benieuwd
![]()
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
meestal als een artiest naar feest gaat en daar moet draaien noemen ze het een gig dusja!wrote:Eerste gig die ik ga bezoeken ofcwrote:Welke stage draai je dan?wrote:Kaarten binnen!wordt m'n eerste gig, ben benieuwd
![]()
. Niet zo gemeen doen
Defqon.1 Festival 2012 - World of Madness
Saturday Day Tickets for Defqon.1 were sold out in no-time.
Out of 20,000 Extended tickets, 15,000 were sold. The last 5,000 tickets will be available as long as in stock and can be ordered here: http://bit.ly/DQ12Tickets
Nicee, ff meeten dan!wrote:Aanwezig! 1ste keer defqon.
Gezellig, niemand gaat meer
Nu maar eens kijken wat ik ga doen. Wil er op zich wel graag heen maar zie het absoluut niet zitten om hier in mn eentje heen te gaan.
Nu maar eens kijken wat ik ga doen. Wil er op zich wel graag heen maar zie het absoluut niet zitten om hier in mn eentje heen te gaan.
Gast, er gaan meer dan genoeg HT-ers.. Daar kun je de dag toch wel mee door komen!?wrote:Gezellig, niemand gaat meer![]()
Ik ga er ook heen, vriend van mij kwam wel door de wachtrij en ik niet dus die heeft een ticket voor mij er bij gekocht
.
Ticketverkoop was dus gister... nou ja geen tickets dus xD dan maar naar Wish
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Even voor de zekerheid: Zoals ik het nu kan zien zijn er nog steeds kaarten te koop via eventtravel.nl
faaaalwrote:Ticketverkoop was dus gister... nou ja geen tickets dus xD dan maar naar Wish
Daar zijn ze inderdaad nog wel te krijgen volgens mij. Ik kan nog steeds een combiticket boeken. Niet dat ik er een hoef maar oke.wrote:Even voor de zekerheid: Zoals ik het nu kan zien zijn er nog steeds kaarten te koop via eventtravel.nl
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Ja ik heb er al een, gister dat nog lopen stressen maar nergens voor nodig
.
Als je dus nog een kaartje zou willen zou je hem met bus kunnen kopen en die eventuuel los verkopen
Als je dus nog een kaartje zou willen zou je hem met bus kunnen kopen en die eventuuel los verkopen
Kaarten binneng met eventtravel heen, hopen op een snelst vertrek terug als vorigjaar 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Gister had ik er nog de tyfus over in dat ik geen kaarten had, maar ik heb nu zoiets van, shit happends, dat wordt dan gewoon Wish en Decibel, waar ik eigenlijk veel meer naar uitkijk.
Ze zijn nog gewoon te krijgen hoor, alleen moet je er dan een busticket bijboeken. En aangezien er toch geen treinen rijden is het misschien ook nog wel handig die busticket er bij.
-
OHardtraxxer
- 804 posts member since 2011
- last seen 16 days ago
geen anthems gedraaid op scantraxx 10 jaar?
Ik ben benieuwd wat Crypsis op de main voor set neer zal zetten.
Dat is wel het enige setje op de main waar ik echt naar uit kijk. Laatste keer dat ik Crypsis heb gezien was op Hard Bass vorig jaar en daar zette hij echt een bazenset neer. Ik vind zijn nieuwe nummers niet allemaal even geweldig, maar ik hoop dat hij die set van Hard Bass kan evenaren.
4 Dagen defqon
Ik denk serieus dat er dit jaar doden gaan vallen..
Of iniedergeval gaat de ambulance flink wat retourtjes maken.
Ik denk serieus dat er dit jaar doden gaan vallen..
Of iniedergeval gaat de ambulance flink wat retourtjes maken.
Ja! Die waren vorig jaar gelukkig wél enigszins snel weg uit de modderpoelwrote:Kaarten binneng met eventtravel heen, hopen op een snelst vertrek terug als vorigjaar
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Ik denk dat je hem kan verwachten in HWS 12, word wrs een speciale episode ivm 1 jaar hws.wrote:geen anthems gedraaid op scantraxx 10 jaar?