Kaartjes zijn binnen 
Samen met 3 andere maten lekker vertoefen op de camping
Niet alleen lelijk, ook zware oplichting.wrote:http://travel.q-dance.nl/event/32/defqon1-festival-2012.html
bestelleng
wat lelijk btw
Wie ben jij?wrote:Hhahahaha zit je ook op hardtraxx gozer, dat wist ik niet eens!wrote:Ik zoek nog een code. Zou zeer fijn zijn -> timbrand@xs4all.nl
De Arrangementen zijn helemaal een schandaal!wrote:Logisch met die prijzenwrote:Loopt nou niet echt storm voor die kaarten
Over twee weken zal het wel uitverkocht raken, mensen die geen dagkaart hebben kunnen bemachtigen kopen dan vast snel een Extended al is het alleen voor de zaterdag.wrote:Huh, wat is het rustig hierIs het nog niet allang uitverkocht?
Je had voor acht tientjes toch zo'n mooie logo tent kunnen boeken, veel makkelijker man!wrote:Weet iemand of je rustig je tent op kan zetten of is dit ook the qontintent stijl achterlintje staan en als die na voor gaat zo snel mogelijk opzetten?
Ik had presale code en daar kon je die niet mee hale ! En beetje 40 euro meer betalen per persoonwrote:Je had voor acht tientjes toch zo'n mooie logo tent kunnen boeken, veel makkelijker man!wrote:Weet iemand of je rustig je tent op kan zetten of is dit ook the qontintent stijl achterlintje staan en als die na voor gaat zo snel mogelijk opzetten?![]()
Waarom heb je dat niet gedaan?
Je kan nu upgraden naar zo'n tent.wrote:Ik had presale code en daar kon je die niet mee hale ! En beetje 40 euro meer betalen per persoonwrote:Je had voor acht tientjes toch zo'n mooie logo tent kunnen boeken, veel makkelijker man!wrote:Weet iemand of je rustig je tent op kan zetten of is dit ook the qontintent stijl achterlintje staan en als die na voor gaat zo snel mogelijk opzetten?![]()
Waarom heb je dat niet gedaan?
wrote:Heel weekend aanwezig. Godver veel zin in!
wrote:wrote:Heel weekend aanwezig. Godver veel zin in!
wrote:Zaterdag de kaartverkoop, maar heb m'n ticket al 2 weken.