Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Wat voor cijfer geef jij Defqon.1 dit jaar?

4
4
5%
4.5
0
No votes
5
1
1%
5.5
0
No votes
6
5
6%
6.5
0
No votes
7
1
1%
7.5
9
11%
8
7
9%
8.5
15
19%
9
23
29%
9.5
5
6%
10
9
11%

Total votes: 79

S
Hardtraxx Addict
1376 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Hoppa 4 kaarten binnen! Vriend van me en ik hadden allebei een code weten te winnen.

Wij gaan gewoon lekker één dagje rammen :)
Hardtraxxer
798 posts member since 2011
Hoe duur zijn de kaarten incl. ?
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Berenburg wrote:Hoe duur zijn de kaarten incl. ?
via Ideal bij mij 74 nogwat
C
Hardtraxxer
286 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Het kan aan mij liggen hoor, maar ik kan nergens de link vinden om mijn code in te voeren en de kaarten te bestellen?
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Canyonree wrote:Het kan aan mij liggen hoor, maar ik kan nergens de link vinden om mijn code in te voeren en de kaarten te bestellen?
In je mail :P?
C
Hardtraxxer
286 posts member since 2008
last seen Nov 2014
urbandesigner wrote:
Canyonree wrote:Het kan aan mij liggen hoor, maar ik kan nergens de link vinden om mijn code in te voeren en de kaarten te bestellen?
Ah, in dezelfde mail als die van de code :innocent: Dacht dat ik een nieuwe zou ontvangen ^^
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 21 days ago
Canyonree wrote:
urbandesigner wrote:
Ah, in dezelfde mail als die van de code :innocent: Dacht dat ik een nieuwe zou ontvangen ^^
Dan kun je vanaf nu dus lekker bestellen :thumbup:
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
Extended tickets zijn binnen :)
Hardtraxx Addict
1335 posts member since 2010
last seen Feb 2020
Maar meteen 2 kaarten gehaald voor de zaterdag :woot:
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Toch niet aanwezig. Beetje krap bij kas en voor dit geld kan ik ook naar Wish en Dreamfields... Bovendien gaat echt niemand van hier uit Zuid Limburg. Wilde eigenlijk wel gaan om mijn maat niet te laten zitten maar hij geeft net zelf aan dat hij geen geld heeft, geluk bij een ongeluk haha.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Nog iemand een code nodig trouwens? Heb er 1 over en wil er een liefhebber blij mee maken :P
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
PierrePruuk wrote:Nog iemand een code nodig trouwens? Heb er 1 over en wil er een liefhebber blij mee maken :P
Ik moet nog 1 code hebben :$
Last edited by dennis on , edited 1 time in total.
Hardtraxxer
148 posts member since 2011
last seen Jan 2013
jaaaaa

edit: dennis is me voor zie ik al
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Zwaar geldtekort atm, kan niet eens een kaartje halen. Of ja kan wel, maar dan moet ik dat weer van mn spaarrekening halen etc. En daar heb ik geen zin in.

Wordt dus sowieso alleen de zaterdag als het al iets wordt.
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
2 dagtickets voor zaterdag zijn in de pocket. Waarvan er eentje voor mezelf is en 1 voor de gelukkige HT'er die niet aan een kaartje kan komen. Dus pm maar als je hem wilt :D
Hardtraxxer
197 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Regular ticket in de pocket.. Maar al mijn vrienden hebben helaas achter het net gevist met de codes.

Mocht er iemand zijn die hem over heeft en bereid zijn hem weg te doen, dan hou ik mezelf graag aanbevolen.
Natuurlijk gaan echte HT'ers die niet hebben voor.
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
PierrePruuk wrote:Nog iemand een code nodig trouwens? Heb er 1 over en wil er een liefhebber blij mee maken :P
ik wil hem ook wel ?:D
Hardtraxxer
148 posts member since 2011
last seen Jan 2013
Getal onder de 10 :P
Donateur
3747 posts member since 2008
last seen Oct 2014
Robbie M wrote: Mocht er iemand zijn die hem over heeft en bereid zijn hem weg te doen, dan hou ik mezelf graag aanbevolen.
Natuurlijk gaan echte HT'ers die niet hebben voor.
Check de vorige pagina Rob ;)
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
De tickets zijn met de post binnen gekomen. Mooi!
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Twee weken later, op zaterdag 7 april, ook om 13:00 uur zal een beperkt aantal dagkaarten beschikbaar komen. Ook exclusief op Q-dance.nl en Eventtravel.nl.

Wat bedoelen ze nou precies met ''beperkt', op 7 april gaan toch gewoon alle kaarten de voorverkoop in?
VIRTUELE WACHTRIJ
Q-dance werkt met een virtuele wachtrij. Je komt in deze wachtrij terecht als er veel mensen tegelijk op de site willen. Deze wachtrij onthoudt wanneer jij op de site gekomen bent en je sluit dus aan in de rij. De rij geeft aan hoeveel minuten het nog duurt voordat je op de boekingspagina terecht komt. Indien je op F5/refresh drukt dan kom je automatisch weer achteraan in de rij.

LET OP! De wachtrij betekent niet dat je gegarandeerd bent van tickets, hier geldt namelijk, wie het eerst komt wie het eerst maalt.
En klopt dit, voorig jaar was namelijk niet zo volgens mi, toen ging iedereen gewoon als een malle F5'en.

Had het vorig jaar toch beter voor elkaar met die unieke code die ik had gewonnen :(
Donateur
1629 posts member since 2009
last seen 4 days ago
Ritsurt wrote:
Twee weken later, op zaterdag 7 april, ook om 13:00 uur zal een beperkt aantal dagkaarten beschikbaar komen. Ook exclusief op Q-dance.nl en Eventtravel.nl.

Wat bedoelen ze nou precies met ''beperkt', op 7 april gaan toch gewoon alle kaarten de voorverkoop in?
VIRTUELE WACHTRIJ
Q-dance werkt met een virtuele wachtrij. Je komt in deze wachtrij terecht als er veel mensen tegelijk op de site willen. Deze wachtrij onthoudt wanneer jij op de site gekomen bent en je sluit dus aan in de rij. De rij geeft aan hoeveel minuten het nog duurt voordat je op de boekingspagina terecht komt. Indien je op F5/refresh drukt dan kom je automatisch weer achteraan in de rij.

LET OP! De wachtrij betekent niet dat je gegarandeerd bent van tickets, hier geldt namelijk, wie het eerst komt wie het eerst maalt.
En klopt dit, voorig jaar was namelijk niet zo volgens mi, toen ging iedereen gewoon als een malle F5'en.

Had het vorig jaar toch beter voor elkaar met die unieke code die ik had gewonnen :(
'

Vorig jaar was ook virtuele wacht rij.. en tuurlijk is er een 'beperkt' aantal kaarten. is toch altijd zo :P
Hardtraxxer
89 posts member since 2009
last seen Oct 2013
Na 13:00 krijg je een tijd in je beeldscherm waar een tijd gaat lopen. zo lang moet je nog wachten tot dat je kaarten mag bestellen. Voor 1en net zo lang F5 in drukken tot dat er een tijd staat dan niet meer drukken. De tijd zal dan namelijk alleen maar langer worden... dus ben je dan stom bezig.
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
Morgen na m'n salaris maar eens dit kaartje aanschaffen! -.-
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Donovanray wrote:Na 13:00 krijg je een tijd in je beeldscherm waar een tijd gaat lopen. zo lang moet je nog wachten tot dat je kaarten mag bestellen. Voor 1en net zo lang F5 in drukken tot dat er een tijd staat dan niet meer drukken. De tijd zal dan namelijk alleen maar langer worden... dus ben je dan stom bezig.
Thanks, duidelijk :)

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago