Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 74  Volgende

Wat voor cijfer geef jij Defqon.1 dit jaar?
4 5%  5%  [ 4 ]
4.5 0%  0%  [ 0 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
5.5 0%  0%  [ 0 ]
6 6%  6%  [ 5 ]
6.5 0%  0%  [ 0 ]
7 1%  1%  [ 1 ]
7.5 11%  11%  [ 9 ]
8 9%  9%  [ 7 ]
8.5 19%  19%  [ 15 ]
9 29%  29%  [ 23 ]
9.5 6%  6%  [ 5 ]
10 11%  11%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 79
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 18:00 

Hardtraxx Addict

Hoppa 4 kaarten binnen! Vriend van me en ik hadden allebei een code weten te winnen.

Wij gaan gewoon lekker één dagje rammen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 18:11 

Hardtraxxer

Hoe duur zijn de kaarten incl. ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 18:15 

Hardtraxx Veteran

Berenburg schreef:
Hoe duur zijn de kaarten incl. ?

via Ideal bij mij 74 nogwat
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 19:00 

Hardtraxxer

Het kan aan mij liggen hoor, maar ik kan nergens de link vinden om mijn code in te voeren en de kaarten te bestellen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 19:03 

Hardtraxx Veteran

Canyonree schreef:
Het kan aan mij liggen hoor, maar ik kan nergens de link vinden om mijn code in te voeren en de kaarten te bestellen?

In je mail :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 19:04 

Hardtraxxer

urbandesigner schreef:
Canyonree schreef:

Ah, in dezelfde mail als die van de code :innocent: Dacht dat ik een nieuwe zou ontvangen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 19:06 

Hardtraxx Veteran

Canyonree schreef:
urbandesigner schreef:
Canyonree schreef:

Ah, in dezelfde mail als die van de code :innocent: Dacht dat ik een nieuwe zou ontvangen ^^

Dan kun je vanaf nu dus lekker bestellen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 19:10 

Hardtraxx Elite

Extended tickets zijn binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 19:21 

Hardtraxx Addict

Maar meteen 2 kaarten gehaald voor de zaterdag :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 19:31 

Hardtraxx Veteran

Toch niet aanwezig. Beetje krap bij kas en voor dit geld kan ik ook naar Wish en Dreamfields... Bovendien gaat echt niemand van hier uit Zuid Limburg. Wilde eigenlijk wel gaan om mijn maat niet te laten zitten maar hij geeft net zelf aan dat hij geen geld heeft, geluk bij een ongeluk haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 19:36 

Hardtraxx Veteran

Nog iemand een code nodig trouwens? Heb er 1 over en wil er een liefhebber blij mee maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 19:38 

Hardtraxx Elite

PierrePruuk schreef:
Nog iemand een code nodig trouwens? Heb er 1 over en wil er een liefhebber blij mee maken :P

Ik moet nog 1 code hebben :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 19:39 

Hardtraxxer

jaaaaa

edit: dennis is me voor zie ik al
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 20:30 

Donateur

Zwaar geldtekort atm, kan niet eens een kaartje halen. Of ja kan wel, maar dan moet ik dat weer van mn spaarrekening halen etc. En daar heb ik geen zin in.

Wordt dus sowieso alleen de zaterdag als het al iets wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 20:39 

Donateur

2 dagtickets voor zaterdag zijn in de pocket. Waarvan er eentje voor mezelf is en 1 voor de gelukkige HT'er die niet aan een kaartje kan komen. Dus pm maar als je hem wilt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 20:43 

Hardtraxxer

Regular ticket in de pocket.. Maar al mijn vrienden hebben helaas achter het net gevist met de codes.

Mocht er iemand zijn die hem over heeft en bereid zijn hem weg te doen, dan hou ik mezelf graag aanbevolen.
Natuurlijk gaan echte HT'ers die niet hebben voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 20:47 

Hardtraxx Elite

PierrePruuk schreef:

ik wil hem ook wel ?:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 20:51 

Hardtraxxer

Getal onder de 10 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 20:53 

Donateur

Robbie M schreef:
Mocht er iemand zijn die hem over heeft en bereid zijn hem weg te doen, dan hou ik mezelf graag aanbevolen.
Natuurlijk gaan echte HT'ers die niet hebben voor.

Check de vorige pagina Rob ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 22:15 

Hardtraxx Veteran

De tickets zijn met de post binnen gekomen. Mooi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 22:32 

Hardtraxx Addict

Citaat:
Twee weken later, op zaterdag 7 april, ook om 13:00 uur zal een beperkt aantal dagkaarten beschikbaar komen. Ook exclusief op Q-dance.nl en Eventtravel.nl.

Wat bedoelen ze nou precies met ''beperkt', op 7 april gaan toch gewoon alle kaarten de voorverkoop in?

Citaat:
VIRTUELE WACHTRIJ
Q-dance werkt met een virtuele wachtrij. Je komt in deze wachtrij terecht als er veel mensen tegelijk op de site willen. Deze wachtrij onthoudt wanneer jij op de site gekomen bent en je sluit dus aan in de rij. De rij geeft aan hoeveel minuten het nog duurt voordat je op de boekingspagina terecht komt. Indien je op F5/refresh drukt dan kom je automatisch weer achteraan in de rij.

LET OP! De wachtrij betekent niet dat je gegarandeerd bent van tickets, hier geldt namelijk, wie het eerst komt wie het eerst maalt.

En klopt dit, voorig jaar was namelijk niet zo volgens mi, toen ging iedereen gewoon als een malle F5'en.

Had het vorig jaar toch beter voor elkaar met die unieke code die ik had gewonnen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 22:34 

Donateur

Ritsurt schreef:
Citaat:
Twee weken later, op zaterdag 7 april, ook om 13:00 uur zal een beperkt aantal dagkaarten beschikbaar komen. Ook exclusief op Q-dance.nl en Eventtravel.nl.

Wat bedoelen ze nou precies met ''beperkt', op 7 april gaan toch gewoon alle kaarten de voorverkoop in?

Citaat:
VIRTUELE WACHTRIJ
Q-dance werkt met een virtuele wachtrij. Je komt in deze wachtrij terecht als er veel mensen tegelijk op de site willen. Deze wachtrij onthoudt wanneer jij op de site gekomen bent en je sluit dus aan in de rij. De rij geeft aan hoeveel minuten het nog duurt voordat je op de boekingspagina terecht komt. Indien je op F5/refresh drukt dan kom je automatisch weer achteraan in de rij.

LET OP! De wachtrij betekent niet dat je gegarandeerd bent van tickets, hier geldt namelijk, wie het eerst komt wie het eerst maalt.

En klopt dit, voorig jaar was namelijk niet zo volgens mi, toen ging iedereen gewoon als een malle F5'en.

Had het vorig jaar toch beter voor elkaar met die unieke code die ik had gewonnen :(
'

Vorig jaar was ook virtuele wacht rij.. en tuurlijk is er een 'beperkt' aantal kaarten. is toch altijd zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:13 

Hardtraxxer

Na 13:00 krijg je een tijd in je beeldscherm waar een tijd gaat lopen. zo lang moet je nog wachten tot dat je kaarten mag bestellen. Voor 1en net zo lang F5 in drukken tot dat er een tijd staat dan niet meer drukken. De tijd zal dan namelijk alleen maar langer worden... dus ben je dan stom bezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:20 

Hardtraxx Elite

Morgen na m'n salaris maar eens dit kaartje aanschaffen! -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2012 23:24 

Hardtraxx Addict

Donovanray schreef:
Na 13:00 krijg je een tijd in je beeldscherm waar een tijd gaat lopen. zo lang moet je nog wachten tot dat je kaarten mag bestellen. Voor 1en net zo lang F5 in drukken tot dat er een tijd staat dan niet meer drukken. De tijd zal dan namelijk alleen maar langer worden... dus ben je dan stom bezig.

Thanks, duidelijk :)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten