Hoppa 4 kaarten binnen! Vriend van me en ik hadden allebei een code weten te winnen.
Wij gaan gewoon lekker één dagje rammen
Wij gaan gewoon lekker één dagje rammen
via Ideal bij mij 74 nogwatwrote:Hoe duur zijn de kaarten incl. ?
In je mailwrote:Het kan aan mij liggen hoor, maar ik kan nergens de link vinden om mijn code in te voeren en de kaarten te bestellen?
Ah, in dezelfde mail als die van de codewrote:In je mailwrote:Het kan aan mij liggen hoor, maar ik kan nergens de link vinden om mijn code in te voeren en de kaarten te bestellen??
Dan kun je vanaf nu dus lekker bestellenwrote:Ah, in dezelfde mail als die van de codewrote:In je mailwrote:Het kan aan mij liggen hoor, maar ik kan nergens de link vinden om mijn code in te voeren en de kaarten te bestellen??
Dacht dat ik een nieuwe zou ontvangen
Ik moet nog 1 code hebbenwrote:Nog iemand een code nodig trouwens? Heb er 1 over en wil er een liefhebber blij mee maken
ik wil hem ook wel ?:Dwrote:Nog iemand een code nodig trouwens? Heb er 1 over en wil er een liefhebber blij mee maken
Check de vorige pagina Robwrote: Mocht er iemand zijn die hem over heeft en bereid zijn hem weg te doen, dan hou ik mezelf graag aanbevolen.
Natuurlijk gaan echte HT'ers die niet hebben voor.
Twee weken later, op zaterdag 7 april, ook om 13:00 uur zal een beperkt aantal dagkaarten beschikbaar komen. Ook exclusief op Q-dance.nl en Eventtravel.nl.
En klopt dit, voorig jaar was namelijk niet zo volgens mi, toen ging iedereen gewoon als een malle F5'en.VIRTUELE WACHTRIJ
Q-dance werkt met een virtuele wachtrij. Je komt in deze wachtrij terecht als er veel mensen tegelijk op de site willen. Deze wachtrij onthoudt wanneer jij op de site gekomen bent en je sluit dus aan in de rij. De rij geeft aan hoeveel minuten het nog duurt voordat je op de boekingspagina terecht komt. Indien je op F5/refresh drukt dan kom je automatisch weer achteraan in de rij.
LET OP! De wachtrij betekent niet dat je gegarandeerd bent van tickets, hier geldt namelijk, wie het eerst komt wie het eerst maalt.
'wrote:Twee weken later, op zaterdag 7 april, ook om 13:00 uur zal een beperkt aantal dagkaarten beschikbaar komen. Ook exclusief op Q-dance.nl en Eventtravel.nl.
Wat bedoelen ze nou precies met ''beperkt', op 7 april gaan toch gewoon alle kaarten de voorverkoop in?
En klopt dit, voorig jaar was namelijk niet zo volgens mi, toen ging iedereen gewoon als een malle F5'en.VIRTUELE WACHTRIJ
Q-dance werkt met een virtuele wachtrij. Je komt in deze wachtrij terecht als er veel mensen tegelijk op de site willen. Deze wachtrij onthoudt wanneer jij op de site gekomen bent en je sluit dus aan in de rij. De rij geeft aan hoeveel minuten het nog duurt voordat je op de boekingspagina terecht komt. Indien je op F5/refresh drukt dan kom je automatisch weer achteraan in de rij.
LET OP! De wachtrij betekent niet dat je gegarandeerd bent van tickets, hier geldt namelijk, wie het eerst komt wie het eerst maalt.
Had het vorig jaar toch beter voor elkaar met die unieke code die ik had gewonnen
Thanks, duidelijkwrote:Na 13:00 krijg je een tijd in je beeldscherm waar een tijd gaat lopen. zo lang moet je nog wachten tot dat je kaarten mag bestellen. Voor 1en net zo lang F5 in drukken tot dat er een tijd staat dan niet meer drukken. De tijd zal dan namelijk alleen maar langer worden... dus ben je dan stom bezig.