Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 74  Volgende

Wat voor cijfer geef jij Defqon.1 dit jaar?
4 5%  5%  [ 4 ]
4.5 0%  0%  [ 0 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
5.5 0%  0%  [ 0 ]
6 6%  6%  [ 5 ]
6.5 0%  0%  [ 0 ]
7 1%  1%  [ 1 ]
7.5 11%  11%  [ 9 ]
8 9%  9%  [ 7 ]
8.5 19%  19%  [ 15 ]
9 29%  29%  [ 23 ]
9.5 6%  6%  [ 5 ]
10 11%  11%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 79
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 14:40 

Hardtraxx Veteran

Das toch lekker man :cool: Daarom ook zo'n gigantische zin in MoH.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 14:41 

Lyst schreef:
kaboem schreef:
Lyst schreef:
Ik houd van early (maar liefst 1 act vorig jaar), van theracords (welgeteld 0 acts), de harde kant van hardstyle (4-5 acts) en de hardere hardtrance (2 acts). (En Ambient, maar dat hoef ik op een Defqon niet te verwachten). Zet deze acts ook nog eens tegelijk in de timetable en je hebt een doodsaaie middag met een overload aan mainstream hardstyle.

Industrial :bomb:

Ook nog even geweest, bij TOA, maar dat ging me iets te snel. Kan de platen tot 160 bpm nog wel waarderen, maar ze draaiden iets van 180 xd

Fijn toch.

De blue is dit jaar toch waarschijnlijk in de geest van A2 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 15:26 

Hardtraxx Veteran

El Mare schreef:

Ik hoop toch niet dat ze daar op 180 BPM draaien. 157-158 vind ik snel genoeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 15:46 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
flevoboys schreef:
Ik ga wel kijken of ik een kaartje ga halen. Ligt aan de line up. Anders als er net zoals vorig jaar na de officiële kaartverkoop nog kaarten in de verkoop gaan, is dat mijn optie.

Zaterdag ga ik sowieso wel even een kijkje nemen, maar inderdaad, het hangt af van de line up op vrijdag of ik Extended helemaal mee pak.

Hoezo wachten tot na de officiële verkoop dan? De line up is toch een dezer dagen al bekend?

Nou als ik de line up meteen al dik vind zou ik meteen bij de officiële kaartverkoop kaarten gaan halen. Anders houd ik een andere optie over : Als er nog kaarten later de verkoop in gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 16:19 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
El Mare schreef:

Ik hoop toch niet dat ze daar op 180 BPM draaien. 157-158 vind ik snel genoeg!

Ga dan niet naar Masters man -.- :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 17:59 

Hardtraxxer

Hoe snel is dit feest meestal uitverkocht? Net zo erg als Qlimax of valt het wel mee hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 18:05 

Hardtraxxer

Binnen 30minuten zullen de kaarten wel op zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 18:05 

Aan het typen...

Maak daar maar 10 minuten van, alhoewel er nu meerdere dagen zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 18:08 

Hardtraxxer

En aangezien het met een queue gaat heb je letterlijk enkele seconden om een goede plek in de queue te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 18:09 

Martijn schreef:
En aangezien het met een queue gaat heb je letterlijk enkele seconden om een goede plek in de queue te krijgen.

Laptop & PC en refreshen maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 18:12 

Hardtraxxer

Bij iedere refresh kom je weer achteraan te staan en met meerdere computers loop je het risico dat ze elkaar uit de queue gaan mikken :) Gewoon zorgen dat je PC gesynced is met een atoomklok en EXACT op de 13:00:00 1x refreshen.

Ik heb altijd kaarten gehad met zo'n verkoop en mensen die slim dachten te zijn met meerdere laptops, blijven refreshen etc heb ik vaak genoeg gezien/gehoord dat ze geen kaarten hadden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 18:13 

Martijn schreef:
Bij iedere refresh kom je weer achteraan te staan en met meerdere laptops loop je het risico dat ze elkaar uit de queue gaan mikken :) Gewoon zorgen dat je PC gesynced is met een atoomklok en EXACT op de 13:00:00 1x refreshen.

Ik heb altijd kaarten gehad met zo'n verkoop en mensen die slim dachten te zijn met meerdere laptops, blijven refreshen etc heb ik vaak genoeg gezien/gehoord dat ze geen kaarten hadden.

natuurlijk nooit blijven refreshen, maar op 1 uur die refresh precies en geen probleem inderdaad.

edit; nog nooit langer dan 10 minuten in de rij gestaan dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2012 18:22 

Hardtraxx Addict

4 tickets kunnen reserveren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 08:31 

Donateur

iSenSe` schreef:
4 tickets kunnen reserveren xd

Dat is knap, ik heb namelijk nog helemaal geen code ontvangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 08:33 

Donateur

flevoboys schreef:
Nou als ik de line up meteen al dik vind zou ik meteen bij de officiële kaartverkoop kaarten gaan halen. Anders houd ik een andere optie over : Als er nog kaarten later de verkoop in gaan.

Zodra je de line-up ziet en je vindt het niet 'je van het' dan weet je toch gelijk of je uberhaupt wel tickets wil hebben?

Waarom zou dat veranderen zodra er tickets weer terug in de verkoop komen?

Je weet toch bij het zien van de line-up of je wel of niet wilt gaan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 08:36 

Donateur

Voordat ik het Q-Dance zelf vraag, misschien heeft een Hardtraxxer dat al eerder gedaan en weet het antwoord al:

Wat als je via een code in de komende dagen nou tickets koopt, Extended, maar je hoort de 24ste dat je alsnog OOK zal mogen komen naar de vrijwilligersdag, er dan niets meer te upgraden valt; wat is dan hetgeen ze je aanbieden?

Op de gok een Regular kopen en dan niet uitgekozen worden is ook een aanzienlijk risico. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 09:24 

Hardtraxx Veteran

Alleen de code die je krijgt met het vrijwilligerswerk word gratis ge-upgrade naar extended. Degene die je deze week hebt kunnen krijgen word niet geupgrade :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 09:31 

Donateur

patrickjeb schreef:
Alleen de code die je krijgt met het vrijwilligerswerk word gratis ge-upgrade naar extended. Degene die je deze week hebt kunnen krijgen word niet geupgrade :)

Dus wanneer je al een reguliere code gaat ontvangen, dan heeft hetgeen ze bij de vrijwilligersdag uitdelen geen enkele zin meer?

Dat klinkt vrij nutteloos.

Kijk wanneer ze de kandidaten nou bekendmaken vóórdat de code verkoopperiode ingaat dan kun je regulier kopen en die dan laten upgraden, vanwege het deelnemen aan die dag.

Dit is een beetje dubbelop!

Er zijn vast zat mensen die én meedoen aan de vrijwilligersdag én ook een code via de andere actie gaan ontvangen.

Nuttig! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 09:38 

Hardtraxx Elite

hoebedoelje schreef:
Voordat ik het Q-Dance zelf vraag, misschien heeft een Hardtraxxer dat al eerder gedaan en weet het antwoord al:

Wat als je via een code in de komende dagen nou tickets koopt, Extended, maar je hoort de 24ste dat je alsnog OOK zal mogen komen naar de vrijwilligersdag, er dan niets meer te upgraden valt; wat is dan hetgeen ze je aanbieden?

Op de gok een Regular kopen en dan niet uitgekozen worden is ook een aanzienlijk risico. :D

Ja dat zal wel het risico zijn wat je moet nemen, wat mij het handiste voor jou lijkt is gewoon extended kopen en als je dus wel wordt uitgekozen kan je iemand anders blij maken door die upgrade door te verkopen ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 09:41 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Dus wanneer je al een reguliere code gaat ontvangen, dan heeft hetgeen ze bij de vrijwilligersdag uitdelen geen enkele zin meer?

Dat klinkt vrij nutteloos.

Kijk wanneer ze de kandidaten nou bekendmaken vóórdat de code verkoopperiode ingaat dan kun je regulier kopen en die dan laten upgraden, vanwege het deelnemen aan die dag.

Dit is een beetje dubbelop!

Er zijn vast zat mensen die én meedoen aan de vrijwilligersdag én ook een code via de andere actie gaan ontvangen.

Nuttig! :P

Als hje meedoet aan die vrijwilligersdag krijg je extended voor de prijs van een regular. Via de code die je dan van hun krijgt.

Als je dus al een kaartje hebt, met bijv. die code die van de week is uitgedeeld, dan word daar dus niks mee gedaan. Die kan je vast nog wel aan iemand kwijt, omdat Defqon toch weer binnen een dag is uitverkocht :P

Opzich is het wel scheef ja, dat ze erna pas laten weten wie er mee mogen doen met de vrijwilligersdag.. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 09:43 

Donateur

mikeee schreef:
hoebedoelje schreef:

Ja dat zal wel het risico zijn wat je moet nemen, wat mij het handiste voor jou lijkt is gewoon extended kopen en als je dus wel wordt uitgekozen kan je iemand anders blij maken door die upgrade door te verkopen ofzo.

Inderdaad, dat is mijn plan nu dus ook.

De kans dat je mee mag doen is sowieso nihil, maar was gewoon benieuwd hoe dat dan precies in zijn werk zou gaan. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 13:27 

Aan het typen...

Kans dat de lineup vandaag komt, vorig jaar was t ook op deze vrijdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 14:13 

Lyst schreef:

Ben best beniwued, er is veel talent bijgekomen in de hardstyle/ industrial sinds de vorige editie.

Wanneer krijg ik dat mailtje met mijn code nou eigenlijk eens?:-S
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 14:26 

Donateur

kaboem schreef:
Wanneer krijg ik dat mailtje met mijn code nou eigenlijk eens?:-S

`
Zal wel morgen zijn, met de mededeling dat je vanaf maandag tot en met vrijdag kaarten kunt bestellen met deze code.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2012 14:28 

Donateur

Lyst schreef:

Was dat toen ook niet 's middag rond een uur of 16:00?
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten