klopt er gaan er maar 99 door die dit mogen doen dus daarom nu de twitter weer in de gaten houden voor een code die vandaag nog komt 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Erg goed initiatief, en volgens mij ook erg gezellig! 
Defqon.1 missen is inderdaad erg stress gevend...wrote:Done. Scheelt weer stress!
Sorry, inschrijving is niet meer mogelijk omdat het maximum aantal inschrijvingen is behaald.
Hopelijk doen ze dan een keer aan IP herkenning, en cancellen ze alle dubbele aanvragen.wrote:Genoeg codes in de pocket met heel de groep dat iedereen kan gaan. Mochten we er 1 of 2 te veel hebben geef ik die wel weg hier.
Dat zeg ik niet...het bemachtigen van kaartjes is altijd lastig. En tot nu toe ben ik vanaf 2007 elke editie aanwezig geweest en wil die lijn graag doorzetten.wrote:Defqon.1 missen is inderdaad erg stress gevend...wrote:Done. Scheelt weer stress!
Dus je zegt dat wel. Stress om een kaart te bemachtigen want oh oh oh wanneer je naast het net zou vissen.wrote:Dat zeg ik niet...het bemachtigen van kaartjes is altijd lastig. En tot nu toe ben ik vanaf 2007 elke editie aanwezig geweest en wil die lijn graag doorzetten.wrote:Defqon.1 missen is inderdaad erg stress gevend...wrote:Done. Scheelt weer stress!
Ik hoop niet dat ze die met dubbele IP gaan cancellen. Een vriend van me heeft ook snel op mijn pc eentje aangevraagd...
lol, 10 minuten en dat op een moment dat de meeste mensen eten...
Q-dance @Q_dance
Wow, that was fastFirst codes are out! Tomorrow the second and last series of codes, make sure to be online at 3PM (GMT+1). #DQ12
Last edited by dennis on , edited 1 time in total.
Ben overigens wel benieuwd of er al mensen zijn geweest die direct de vrijwilliger actie hebben afgezegd. 
Heb het ook 2 x gedaanwrote:Ik hoop niet dat ze die met dubbele IP gaan cancellen. Een vriend van me heeft ook snel op mijn pc eentje aangevraagd...
vriend van mij was werken heeft zijn zusje het maar ef gedaan voor hem haha
Handig voor de buitenlandse liefhebbers dat ze er ook de tijd bij hebben gezet 
Last edited by Solis on , edited 2 times in total.
Als die mensen er zijn, meteen blokkeren voor volgende acties.wrote:Ben overigens wel benieuwd of er al mensen zijn geweest die direct de vrijwilliger actie hebben afgezegd.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 8 days ago
Een vriendin van me heeft een code weten te bemachtigen, aanwezig dus