Ik gok zelf op aankomende vrijdag of zaterdag.wrote:De gehele line up zou komen voordat er ook maar 1 ticket verkocht is toch?
Dat is nog 2 kleine weken dan:)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Je vergeet de presale code ontvangers.wrote:De gehele line up zou komen voordat er ook maar 1 ticket verkocht is toch?
Daarmee kan je altijd toch een week van tevoren je tickets bestellen.
Wie zegt dat ze weer met presale codes gaan werken dit jaar?wrote:Je vergeet de presale code ontvangers.wrote:De gehele line up zou komen voordat er ook maar 1 ticket verkocht is toch?
![]()
Mijn bron, en die zal er niet content mee zijn wanneer ik dat aan de grote klok zal hangen, maar dat begrijp je vast wel.wrote:Wie zegt dat ze weer met presale codes gaan werken dit jaar?wrote:Je vergeet de presale code ontvangers.wrote:De gehele line up zou komen voordat er ook maar 1 ticket verkocht is toch?
![]()
En zo niet, helaas.
Jouw bron?
Dat is gewoon algemeen bekend gemaakt door Q-Dance
Sarcasme-blind?wrote:Jouw bron?![]()
![]()
![]()
Zelfs een actie geweest op facebook om deze codes te krijgenwrote:Jouw bron?![]()
![]()
![]()
er is alleen gezegt dat je op facebook defqon op aanwezig moet zeten bij event meer niet
Er stond net even iets meer:wrote:er is alleen gezegt dat je op facebook defqon op aanwezig moet zeten bij event meer niet
Q-dance
It's almost that time of year again; Codes for Defqon.1 Festival...
Want 1?
Make sure to keep an eye on our social media and don't forget to update your status to "attending" at: Defqon.1 Festival - Saturday, Defqon.1 Festival - Preparty & Defqon.1 Festival - Friday..
neem aan dat je ze niet alle 3 op aanwezig hoeft te zette als je alleen de zaterdag wilt?
Beter denkt Q ook gewoon aan de mensen die niet aan die social media troep doen.wrote:Er stond net even iets meer:wrote:er is alleen gezegt dat je op facebook defqon op aanwezig moet zeten bij event meer niet
Q-dance
Want 1?
Make sure to keep an eye on our social media and don't forget to update your status to "attending" at: Defqon.1 Festival - Saturday, Defqon.1 Festival - Preparty & Defqon.1 Festival - Friday..
Waar doe je zelf nu aan mee dan?wrote:Beter denkt Q ook gewoon aan de mensen die niet aan die social media troep doen.wrote:Er stond net even iets meer:wrote:er is alleen gezegt dat je op facebook defqon op aanwezig moet zeten bij event meer niet
Q-dance
Want 1?
Reken forums daar dus niet onder.wrote: Waar doe je zelf nu aan mee dan?
Nee, maar goed. Dit is dus wel dé manier om de fans te bereiken. Hoe moeten ze dat anders doen?wrote:Reken forums daar dus niet onder.wrote: Waar doe je zelf nu aan mee dan?
Zeg niet dat het fout is maar hoop dat ze ook denken aan de mensen die geen Facebook/Twitter oid hebben.wrote:Nee, maar goed. Dit is dus wel dé manier om de fans te bereiken. Hoe moeten ze dat anders doen?wrote:Reken forums daar dus niet onder.wrote: Waar doe je zelf nu aan mee dan?
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Bij Tomorrowland dacht ik kregen Belgen toch voorrang bij de kaartverkoop?
Dan mogen ze ons ook wel voorrang geven op die kut shufflemongolen.
wrote:Bij Tomorrowland dacht ik kregen Belgen toch voorrang bij de kaartverkoop?
wrote:Bij Tomorrowland dacht ik kregen Belgen toch voorrang bij de kaartverkoop?
Maar volgens mij was het zo dat 20% ofzo van de kaarten voor het buitenland is bestemd en 80% voor Nederland (of iets in die richting).
Bij tomorrowland was het 40 om 60, dus opzich is Defqon dan niet heel anders
wrote:maar hoop dat ze ook denken aan de mensen die geen Facebook/Twitter oid hebben.
HAHA wat een vreselijke poging to damage control.wrote:Sarcasme-blind?wrote:Jouw bron?![]()
![]()
![]()
inderdaadwrote: HAHA wat een vreselijke poging to damage control.
http://www.q-dance.nl/q/events/Defqon1_ ... ages/14265
Zou dit de enige manier zijn om een code te bemachtigen?
Nee joh, maar je krijgt er wel aardig wat voor terug zo te zien...wrote:http://www.q-dance.nl/q/events/Defqon1_Vrijwilligersdag/list_messages/14265
Gratis upgrade naar Extended
BBQ met artiesten en daarna dus een feestje
Dat hebben ze dus gedaan bij dezewrote:Zeg niet dat het fout is maar hoop dat ze ook denken aan de mensen die geen Facebook/Twitter oid hebben.wrote:Nee, maar goed. Dit is dus wel dé manier om de fans te bereiken. Hoe moeten ze dat anders doen?