Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 74  Volgende

Wat voor cijfer geef jij Defqon.1 dit jaar?
4 5%  5%  [ 4 ]
4.5 0%  0%  [ 0 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
5.5 0%  0%  [ 0 ]
6 6%  6%  [ 5 ]
6.5 0%  0%  [ 0 ]
7 1%  1%  [ 1 ]
7.5 11%  11%  [ 9 ]
8 9%  9%  [ 7 ]
8.5 19%  19%  [ 15 ]
9 29%  29%  [ 23 ]
9.5 6%  6%  [ 5 ]
10 11%  11%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 79
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:26 

Hardtraxx Veteran

dePipoMadre schreef:
Edwinn schreef:
Iemand die ook nog voor de Orange en White gaat en misschien de Green? :)

Orange wil ik dit jaar wel eens een kijkje nemen. Brown en Silver zullen ook weer bezocht worden, mss ff langs Magenta ^^ Kga het in elk geval lekker divers houden dit jaar :thumbup:

Had ik mezelf ook voorgehouden in 2011, alleen maar bij Blue en Purple geweest :lol: . En nog eventjes Black, Red en rondje bij andere stages xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:29 

Hardtraxx Elite

dePipoMadre schreef:
Edwinn schreef:
Iemand die ook nog voor de Orange en White gaat en misschien de Green? :)

Orange wil ik dit jaar wel eens een kijkje nemen. Brown en Silver zullen ook weer bezocht worden, mss ff langs Magenta ^^ Kga het in elk geval lekker divers houden dit jaar :thumbup:

Ik ben er ook wel voor. Ben de laatste tijd wel meer open gaan staan voor andere genre!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2012 19:41 

Hardtraxx Veteran

Zal de meeste tijd bij de Silver hangen, maar goed, bij Defqon moet je alles ff langs he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2012 20:18 

Hardtraxxer

Ik versta het niet.
Is het nu 4 of 2 dagen?
Of een jaar en 3 dagen?

hulp alstublieft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 11:51 

Hardtraxx Addict

Duitse schreef:
Ik versta het niet.
Is het nu 4 of 2 dagen?
Of een jaar en 3 dagen?

hulp alstublieft :)

Het is een jaar en 4 dagen. Succes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2012 16:58 

Donateur

De line-up zal er ook wel snel aan zitten te komen, of niet?

Zijn hier wat insider die met zekerheid weten te zeggen wanneer die er gaat komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 21:36 

De voorbereidingen voor Defqon.1 Festival zijn in volle gang.

Zoals eerder bekend gemaakt vindt Defqon.1 Festival dit jaar plaats van 21 - 24 juni, op Evenemententerrein Biddinghuizen.

De verkoop voor Defqon.1 Extended (Festival op vrijdag én zaterdag, preparty, afterparty & camping) en de Defqon.1 Travel arrangementen (voor wie op zoek is naar ‘kamperen’ met iets meer luxe) start op zaterdag 24 maart om 13:00 uur, exclusief op Q-dance.nl.

De verkoop voor Defqon.1 Festival (Festival op zaterdag) start op zaterdag 7 april om 13:00 uur, ook exclusief op Q-dance.nl.

Hier vind je alle beschikbare info met betrekking tot de kaartverkoop.

De website, inclusief volledige line-up en alle overige info, wordt gereleased voordat de kaartverkoop start.

Bron: q-dance.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 21:39 

Hardtraxx Addict

lol mooi kut als je alleen de zaterdag wil
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 22:14 

Hardtraxxer

Ik twijfel nu toch wel erg om toch maar voor de extended te gaan. Ben alleen benieuwd of ik wat mensen kan mee krijgen voor een heel weekend. Kaartje krijgen voor alleen de zaterdag zal wel weer gekkenhuis worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 23:10 

Hardtraxx Addict

Berenburg schreef:
Ik twijfel nu toch wel erg om toch maar voor de extended te gaan. Ben alleen benieuwd of ik wat mensen kan mee krijgen voor een heel weekend. Kaartje krijgen voor alleen de zaterdag zal wel weer gekkenhuis worden...

Zal wel mee vallen hoor. Vorig jaar ook een heel weekend nog dat q-dance een link had geplaatst en dat deze het hele weekend gewoon open stond voor regular tickets. Q-dance haalt er aardig wat terug van zwarthandelaren altijd. Gewoon twitter van Q goed in de gaten houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 06:01 

Donateur

Berenburg schreef:

Dan koop je toch gewoon de Extended en ga je alleen zaterdags. Simpel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 12:07 

Hardtraxxer

Geld :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 12:08 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Berenburg schreef:

Ja, ga ff 100 euro extra betalen voor de zaterdag, dan kun je nog beter tickets op de zwarte markt kopen... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 13:38 

Hardtraxx Veteran

Begin nu toch wel erg benieuwd te worden naar de prijzen en line-up.. Camping lijkt me vet, maar als het echt te duur is pak ik alleen de zaterdag. Zou dan mooi kut zijn als de line-up van de vrijdag beter is. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 17:08 

Hardtraxxer

Kom er net achter dat ik de maandag na Defqon mijn scriptie moet verdedigen.. denk dat ik dus alleen zaterdag ga :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 22:41 

Donateur

Chukkels schreef:
hoebedoelje schreef:
Berenburg schreef:

Ja, ga ff 100 euro extra betalen voor de zaterdag, dan kun je nog beter tickets op de zwarte markt kopen... >.<

Heb je wel een kaart, en 100% toegang dus ik zie het probleem niet.

Ik koop ook Extended, wanneer ik de kans heb. Zie ik daarna wel of ik ook vrijdags zal gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 22:41 

Donateur

Nando schreef:
Begin nu toch wel erg benieuwd te worden naar de prijzen en line-up.. Camping lijkt me vet, maar als het echt te duur is pak ik alleen de zaterdag. Zou dan mooi kut zijn als de line-up van de vrijdag beter is. >.<

Ben ook erg benieuwd naar hoeveel ribben uit mijn lijf het me gaat kosten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 00:11 

Hardtraxx Veteran

Das kut, 7 april om 13.00 ben ik op Rebirth :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 08:13 

Donateur

sjobie schreef:
Das kut, 7 april om 13.00 ben ik op Rebirth :/

Gewoon even iemand de opdracht geven een extra ticket voor jou te bestellen toch. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 16:21 

Donateur

Geen huisjes dit jaar, maar wel andere faciliteiten.
Bron:
Tweet naar mij toe
Q-Dance schreef:
@DJBlackSunrise No cottages, but a lot of different arrangements can be booked. More info soon :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 18:04 

Hardtraxx Veteran

Ben erg bang dat The Prophet dit jaar het Defqon anthem gaat maken, aangezien Scantraxx 10 jaar bestaat :P.
Verder dicht ik ook wel een kans toe aan Coone, Ran-D en Zany.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 18:25 

Hardtraxx Veteran

Ik denk DBSTF. Zijn volgens mij de enige van de grote Scantraxx namen die er nog geen gemaakt hebben. Wordt wel tijd voor een line-up trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 18:26 

Hardtraxx Veteran

Waarom altijd Scantraxx? Kan Q niks beters bedenken ofzo :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 18:44 

Donateur

Black Sunrise schreef:
Geen huisjes dit jaar, maar wel andere faciliteiten.
Bron:
Tweet naar mij toe
Q-Dance schreef:
@DJBlackSunrise No cottages, but a lot of different arrangements can be booked. More info soon :)

Dat is vreemd.

Alle huisjes zijn namelijk al volgeboekt volgens Walibi.

Ik wilde buiten de Defqon.1 acties zelfstandig een huisje boeken, maar dat is dus al getackeld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 18:51 

Hardtraxxer

Vorig jaar heeft een maatje van me in Landal Waterparc Veluwemeer gezeten heel dichtbij walibi. Zijn nog genoeg appartementen vrij. Als je wilt boeken staat er zelfs

Op 22 en 23 juni 2012 vindt er een evenement plaats in de nabije omgeving van het park. Houdt u er rekening mee dat u gedurende dit evenement geluidsoverlast kunt ondervinden op het park.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 74  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten