Zag het net ja. Vind het vooral vet dat het weer een stage (zo lijkt het) word die meer in de breedte dan in de hoogte is. Dat vind ik altijd toch wat meer hebbenwrote:http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/s720x720/181092_3232246368067_238105087_n.jpg
footo van steedg leip die ogen
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Defqon Kaartje zaterdag 60 euro
moest iemand zin hebben om goedkoop zaterdag op defqon te gaan knallen
moest iemand zin hebben om goedkoop zaterdag op defqon te gaan knallen
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
even een vraagje!
M'n vrienden heb een extended defqon.1 ticket, met z'n defqon tentje erbij. 180eu was dat ofzo.
Alleen ik heb een 'normale' extended ticket.
nou vraag ik mij af, kunnen wij gewoon bij elkaar op de camping staan?
want kan daar nergens info over vinden.
M'n vrienden heb een extended defqon.1 ticket, met z'n defqon tentje erbij. 180eu was dat ofzo.
Tentjes
Je mag je tent neerzetten waar je wilt, maar volg wel de instructies van het personeel op. Campers, caravans, vouwwagens en auto's zijn niet toegestaan op het parkeerterrein.
De tent arrangementen staan toch op een apart gedeelte, vrij van de vrije veldplekken?wrote:even een vraagje!
Net ff op het Defqon terrein geweest en het ziet er aardig 'ready' uit. Qua tenten in ieder geval. Mocht alleen van die Walibi kwibus niet verder richting de main 
-
C
foto's?wrote:Net ff op het Defqon terrein geweest en het ziet er aardig 'ready' uit. Qua tenten in ieder geval. Mocht alleen van die Walibi kwibus niet verder richting de main
dus dat betekend dat ik niet m'n tentje bij hun neer kan zetten of vice versa?wrote:De tent arrangementen staan toch op een apart gedeelte, vrij van de vrije veldplekken?wrote:even een vraagje!
-
B
http://kwibus.net/portaal/ Pratende bus?wrote:Net ff op het Defqon terrein geweest en het ziet er aardig 'ready' uit. Qua tenten in ieder geval. Mocht alleen van die Walibi kwibus niet verder richting de main
krijg er echt zin in vooral in de setjes van
Deetox
phrantic
geck-o

Deetox
phrantic
geck-o
Yessswrote:krijg er echt zin in vooral in de setjes van
Deetox
phrantic
geck-o
en solutio and the i's op vrijdag en de white op vrijdag 
Alvast je zooi ergens verstoptwrote:Net ff op het Defqon terrein geweest en het ziet er aardig 'ready' uit. Qua tenten in ieder geval. Mocht alleen van die Walibi kwibus niet verder richting de main
Begint hier nu ook wel te borrelen. Hoop wel op een lekker zonnetje, of als het in elk geval maar droog is.
Vrijdag schijnt het droog te blijven met heel veel zon!wrote:Begint hier nu ook wel te borrelen. Hoop wel op een lekker zonnetje, of als het in elk geval maar droog is.
Last edited by Solis on , edited 1 time in total.
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
Al die weerwebsites zeggen wat anders en het verandert ook nog eens elk uur.
het komt wel goed allemaal denk ik
het komt wel goed allemaal denk ik
Op weeronline krijgt het weer een 10 zaterdag.
Motregen ja. Ging toch helemaal niet hard toen?wrote:Motregen?wrote:Vorig jaar was het heerlijk weer man![]()
Lekker bewegen/ muziek luisteren met een beetje verkoelende motregen
Nou, regende toch best wel hard soms? Ach ik weet het ook niet meer
Dan was jij op een andere Defqon denk ik.wrote:Motregen ja. Ging toch helemaal niet hard toen?wrote:Motregen?wrote:Vorig jaar was het heerlijk weer man![]()
Lekker bewegen/ muziek luisteren met een beetje verkoelende motregen
Dan stond ik denk ik op de goede momenten binnen.
Tijdens de sets van Jack of Sound / Bioweapon & Toneshifterz namelijk helemaal geen last van gehad.
Tijdens de sets van Jack of Sound / Bioweapon & Toneshifterz namelijk helemaal geen last van gehad.
Bij mij staat er een 7wrote:Op weeronline krijgt het weer een 10 zaterdag.