Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 39 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Defqon.1 Festival 2014

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1745 posts member since 2011
last seen Jul 2025
StantonDJ wrote:Leuke line-up. Genoeg te beleven.

Maar toch 1 kritische noot, ik zie ook een aantal namen waarvan ik denk, waarom krijgen deze nu (al)weer een podium, waar anderen het toch verdiend hebben maar niet genoteerd staan. Voorbeeld: The Vision!
Het afgelopen jaar een flink aantal tracks gereleased, waaronder een aantal echter klappers...dat moet toch ook beloond worden denk ik dan zo. Maar dan namen als Goliath en Festuca er wel neerzetten... :thumbdown:
Mee eens!
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Zo'n ongelooflijk dikke line-up, zeker op zaterdag! :woot:
Alleen zie ik wel dat de Gathering terug in de Blue is?

The Vision/Adventum/Sasha F niet en Artifact wel? Ik ken maar 1 release van Artifact, die is absoluut niet slecht maar als je het aantal kwalitatieve tracks vergelijkt met de 3 artiesten die ik opnoemde...:(

Achja wordt een fantastisch festival! Derde keer het gehele weekend aanwezig.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Als ik ga ga ik alleen voor de zaterdag. Weekend is leuk qua ervaring en alles maar 90% van de vette artiesten staan voor mij op de zaterdag. Het enige wat mij op de zondag aanstaat is de sorta Tijdmachine stage.
Last edited by Broken Balance on , edited 1 time in total.
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Vincent_ wrote:Zo'n ongelooflijk dikke line-up, zeker op zaterdag! :woot:
Alleen zie ik wel dat de Gathering terug in de Blue is?

The Vision/Adventum/Sasha F niet en Artifact wel? Ik ken maar 1 release van Artifact, die is absoluut niet slecht maar als je het aantal kwalitatieve tracks vergelijkt met de 3 artiesten die ik opnoemde...:(

Achja wordt een fantastisch festival! Derde keer het gehele weekend aanwezig.
ja die is in de blue
Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen 11 days ago
Blue, Indigo en Magenta zien er erg lekker uit. Ook benieuwd wat de Training Session van Thera inhoudt, stampen met gewichten? xd Nog even bedenken of ik hier 70 euro voor over heb, plus het feit dat we zowat het hele land door moeten reizen.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Roan wrote:Blue, Indigo en Magenta zien er erg lekker uit. Ook benieuwd wat de Training Session van Thera inhoudt, stampen met gewichten? xd Nog even bedenken of ik hier 70 euro voor over heb, plus het feit dat we zowat het hele land door moeten reizen.
wou net hetzelfde vragen, misschien moet je de gehele set de moves van Thera na doen... dan maak je best wat kilometers haha
Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen 11 days ago
Rickzel wrote:wou net hetzelfde vragen, misschien moet je de gehele set de moves van Thera na doen... dan maak je best wat kilometers haha
Haha dat doen we sowieso al altijd! :yay:
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
Roan wrote:Blue, Indigo en Magenta zien er erg lekker uit. Ook benieuwd wat de Training Session van Thera inhoudt, stampen met gewichten? xd Nog even bedenken of ik hier 70 euro voor over heb, plus het feit dat we zowat het hele land door moeten reizen.
Zal wel een soort zumba (of hoe dat heet) les zijn :P
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
No ORANGE, no party! :cry:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 days ago
hoebedoelje wrote:en in de GREEN staan slaapkamerDJ's in plaats van de grote mannen. :thumbdown:
Voel je je wel lekker? xd Over TOA hoef ik niet eens te beginnen, Black Sun Empire, Cooh en Broken Note zijn internationaal grote namen, Deluge of Sound niet zomaar een Breakcore act op Defqon, Lucy Furr is beter bekend onder haar hardcore alias Miss Hysteria en doet dit al een tijdje. Enige 'talenten' zijn War is Inevitable en Genetix, waarbij ik alleen de laatste niet ken.

Weet niet wat jij voor ogen hebt, maar op die stage staat voor tonnen meer ervaring dan de meeste andere xd
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Genetix is een dubstep producer met releases op o.a. Circus. Maakt ook wat diepere dingen geloof ik. Geen grote naam, maar zeker ook geen slaapkamer dj.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
bRt_ wrote:No ORANGE, no party! :cry:
De Orange staat wel tussen de stage's maar het is gewoon de 24-uurs radio tent
Jammer dat daar de artiesten al bekend zijn, was vorig jaar juist geweldig om gast optredens te hebben :D

Zal niet snel vergeten vorig jaar dat ik om 05:00 hoorde:''Give it up for Radical Redemption!!'', heb me meteen aangekleed uit me tent gesprongen en naar binnen gestormd :D
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 18 days ago
Zou iemand de OP aan kunnen passen :) ?
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
ErikZ wrote:
De Orange staat wel tussen de stage's maar het is gewoon de 24-uurs radio tent.
Daar heb ik niks aan, pff!
De ORANGE is juist de reden waarom ik naar dit festival zou gaan..
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
urbandesigner wrote:Zou iemand de OP aan kunnen passen :) ?
Wat er nu staat is incompleet en niet geheel juist, ik heb Khadber al gevraagd voor een nieuwe aanpassing. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Waarom heeft die tijger eigenlijk 2 paar ogen? Evolutionair gezien totaal onnodig lijkt me.
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 2 days ago
ja
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Digital Punk hoort ook bij A2 Allstars.
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Lenny wrote:Digital Punk hoort ook bij A2 Allstars.
Wordt een volle booth zo xd
M
Hardtraxx Addict
last seen Mar 2020
ErikZ wrote:
Jammer dat daar de artiesten al bekend zijn, was vorig jaar juist geweldig om gast optredens te hebben :D

Zal niet snel vergeten vorig jaar dat ik om 05:00 hoorde:''Give it up for Radical Redemption!!'', heb me meteen aangekleed uit me tent gesprongen en naar binnen gestormd :D
Die radio line up is tijdens de festival tijden
buiten festival tijden is hij op de camping en kan zoiers dus weer gebeuren
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
Miwer wrote:
ErikZ wrote:

Die radio line up is tijdens de festival tijden
buiten festival tijden is hij op de camping en kan zoiers dus weer gebeuren
Op de site voor de line-up stond dat de Orange (dus de Survival area) en de Blue als afterparty dienen. Ik verwacht dus ook niet dat de radio survival area overdag die line-up heeft maar dat je daar gewoon kunt luisteren naar de sets die op dat moment in de verschillende area's op het terrein te horen zijn. En dat dan, als afterparty, die line-up komt.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Zo dan wat een heerlijke line-up zeg! Dat wordt nog lastige keuzes maken denk ik. Nog even kijken of ik voor een weekend of zaterdag ticket ga..
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Basshunterzz wrote:Op de site voor de line-up stond dat de Orange (dus de Survival area) en de Blue als afterparty dienen. Ik verwacht dus ook niet dat de radio survival area overdag die line-up heeft maar dat je daar gewoon kunt luisteren naar de sets die op dat moment in de verschillende area's op het terrein te horen zijn. En dat dan, als afterparty, die line-up komt.
In de zaterdag line-up staat 'The Magic Show'; welke area speelt zich dat dan af op zaterdag? (Tartaros?)
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
hoebedoelje wrote:
Basshunterzz wrote:Op de site voor de line-up stond dat de Orange (dus de Survival area) en de Blue als afterparty dienen. Ik verwacht dus ook niet dat de radio survival area overdag die line-up heeft maar dat je daar gewoon kunt luisteren naar de sets die op dat moment in de verschillende area's op het terrein te horen zijn. En dat dan, als afterparty, die line-up komt.
In de zaterdag line-up staat 'The Magic Show'; welke area speelt zich dat dan af op zaterdag? (Tartaros?)
Die zal dan ook op de afterparty staan. Maarja ik ben er ook niet zeker van natuurlijk hoe laat en wanneer die radio survival area is, laten we dat maar gewoon afwachten
K
Hardtraxxer
492 posts member since 2014
Interessant :$
FRIDAY:

??

SATURDAY:

HARDCORE
PARTYRAISER & DROKZ (NLD)
OPHIDIAN (NLD)
HOSTED BY JEFF (NLD)

MILLENIUM HARDCORE