Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 64  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 10:39 

Hardtraxx Addict

StantonDJ schreef:
Leuke line-up. Genoeg te beleven.

Maar toch 1 kritische noot, ik zie ook een aantal namen waarvan ik denk, waarom krijgen deze nu (al)weer een podium, waar anderen het toch verdiend hebben maar niet genoteerd staan. Voorbeeld: The Vision!
Het afgelopen jaar een flink aantal tracks gereleased, waaronder een aantal echter klappers...dat moet toch ook beloond worden denk ik dan zo. Maar dan namen als Goliath en Festuca er wel neerzetten... :thumbdown:

Mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 11:02 

Hardtraxx Elite

Zo'n ongelooflijk dikke line-up, zeker op zaterdag! :woot:
Alleen zie ik wel dat de Gathering terug in de Blue is?

The Vision/Adventum/Sasha F niet en Artifact wel? Ik ken maar 1 release van Artifact, die is absoluut niet slecht maar als je het aantal kwalitatieve tracks vergelijkt met de 3 artiesten die ik opnoemde...:(

Achja wordt een fantastisch festival! Derde keer het gehele weekend aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 11:23 

Kraak... Piep...

Als ik ga ga ik alleen voor de zaterdag. Weekend is leuk qua ervaring en alles maar 90% van de vette artiesten staan voor mij op de zaterdag. Het enige wat mij op de zondag aanstaat is de sorta Tijdmachine stage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 11:24 

Hardtraxx Addict

Vincent_ schreef:
Zo'n ongelooflijk dikke line-up, zeker op zaterdag! :woot:
Alleen zie ik wel dat de Gathering terug in de Blue is?

The Vision/Adventum/Sasha F niet en Artifact wel? Ik ken maar 1 release van Artifact, die is absoluut niet slecht maar als je het aantal kwalitatieve tracks vergelijkt met de 3 artiesten die ik opnoemde...:(

Achja wordt een fantastisch festival! Derde keer het gehele weekend aanwezig.

ja die is in de blue
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 11:28 

Hardtraxxer

Blue, Indigo en Magenta zien er erg lekker uit. Ook benieuwd wat de Training Session van Thera inhoudt, stampen met gewichten? xd Nog even bedenken of ik hier 70 euro voor over heb, plus het feit dat we zowat het hele land door moeten reizen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 11:31 

Hardtraxx Veteran

Roan schreef:
Blue, Indigo en Magenta zien er erg lekker uit. Ook benieuwd wat de Training Session van Thera inhoudt, stampen met gewichten? xd Nog even bedenken of ik hier 70 euro voor over heb, plus het feit dat we zowat het hele land door moeten reizen.

wou net hetzelfde vragen, misschien moet je de gehele set de moves van Thera na doen... dan maak je best wat kilometers haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 11:34 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
wou net hetzelfde vragen, misschien moet je de gehele set de moves van Thera na doen... dan maak je best wat kilometers haha

Haha dat doen we sowieso al altijd! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 11:35 

Hardtraxx Addict

Roan schreef:

Zal wel een soort zumba (of hoe dat heet) les zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 11:45 

Hardtraxx Veteran

No ORANGE, no party! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 11:53 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
en in de GREEN staan slaapkamerDJ's in plaats van de grote mannen. :thumbdown:

Voel je je wel lekker? xd Over TOA hoef ik niet eens te beginnen, Black Sun Empire, Cooh en Broken Note zijn internationaal grote namen, Deluge of Sound niet zomaar een Breakcore act op Defqon, Lucy Furr is beter bekend onder haar hardcore alias Miss Hysteria en doet dit al een tijdje. Enige 'talenten' zijn War is Inevitable en Genetix, waarbij ik alleen de laatste niet ken.

Weet niet wat jij voor ogen hebt, maar op die stage staat voor tonnen meer ervaring dan de meeste andere xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 11:57 

Hardtraxx Veteran

Genetix is een dubstep producer met releases op o.a. Circus. Maakt ook wat diepere dingen geloof ik. Geen grote naam, maar zeker ook geen slaapkamer dj.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 12:06 

Hardtraxx Veteran

bRt_ schreef:

De Orange staat wel tussen de stage's maar het is gewoon de 24-uurs radio tent
Jammer dat daar de artiesten al bekend zijn, was vorig jaar juist geweldig om gast optredens te hebben :D

Zal niet snel vergeten vorig jaar dat ik om 05:00 hoorde:''Give it up for Radical Redemption!!'', heb me meteen aangekleed uit me tent gesprongen en naar binnen gestormd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 12:09 

Hardtraxx Veteran

Zou iemand de OP aan kunnen passen :) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 12:17 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
bRt_ schreef:

De Orange staat wel tussen de stage's maar het is gewoon de 24-uurs radio tent.

Daar heb ik niks aan, pff!
De ORANGE is juist de reden waarom ik naar dit festival zou gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 12:31 

Donateur

urbandesigner schreef:
Zou iemand de OP aan kunnen passen :) ?

Wat er nu staat is incompleet en niet geheel juist, ik heb Khadber al gevraagd voor een nieuwe aanpassing. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 12:57 

Hardtraxx Veteran

Waarom heeft die tijger eigenlijk 2 paar ogen? Evolutionair gezien totaal onnodig lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 13:34 

Hardtraxx Veteran

ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 14:50 

Hardtraxx Veteran

Digital Punk hoort ook bij A2 Allstars.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 14:51 

Hardtraxx Addict

Lenny schreef:
Digital Punk hoort ook bij A2 Allstars.

Wordt een volle booth zo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 15:06 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
bRt_ schreef:

Jammer dat daar de artiesten al bekend zijn, was vorig jaar juist geweldig om gast optredens te hebben :D

Zal niet snel vergeten vorig jaar dat ik om 05:00 hoorde:''Give it up for Radical Redemption!!'', heb me meteen aangekleed uit me tent gesprongen en naar binnen gestormd :D

Die radio line up is tijdens de festival tijden
buiten festival tijden is hij op de camping en kan zoiers dus weer gebeuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 15:13 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
ErikZ schreef:
bRt_ schreef:

Die radio line up is tijdens de festival tijden
buiten festival tijden is hij op de camping en kan zoiers dus weer gebeuren

Op de site voor de line-up stond dat de Orange (dus de Survival area) en de Blue als afterparty dienen. Ik verwacht dus ook niet dat de radio survival area overdag die line-up heeft maar dat je daar gewoon kunt luisteren naar de sets die op dat moment in de verschillende area's op het terrein te horen zijn. En dat dan, als afterparty, die line-up komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 15:14 

Hardtraxx Veteran

Zo dan wat een heerlijke line-up zeg! Dat wordt nog lastige keuzes maken denk ik. Nog even kijken of ik voor een weekend of zaterdag ticket ga..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 15:23 

Donateur

Basshunterzz schreef:
Op de site voor de line-up stond dat de Orange (dus de Survival area) en de Blue als afterparty dienen. Ik verwacht dus ook niet dat de radio survival area overdag die line-up heeft maar dat je daar gewoon kunt luisteren naar de sets die op dat moment in de verschillende area's op het terrein te horen zijn. En dat dan, als afterparty, die line-up komt.

In de zaterdag line-up staat 'The Magic Show'; welke area speelt zich dat dan af op zaterdag? (Tartaros?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 15:30 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Basshunterzz schreef:

In de zaterdag line-up staat 'The Magic Show'; welke area speelt zich dat dan af op zaterdag? (Tartaros?)

Die zal dan ook op de afterparty staan. Maarja ik ben er ook niet zeker van natuurlijk hoe laat en wanneer die radio survival area is, laten we dat maar gewoon afwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2014 15:42 

Hardtraxxer

Interessant :$
FRIDAY:

??

SATURDAY:

HARDCORE
PARTYRAISER & DROKZ (NLD)
OPHIDIAN (NLD)
HOSTED BY JEFF (NLD)

MILLENIUM HARDCORE
ARMAGEDDON PROJECT (ITA)