Mee eens!wrote:Leuke line-up. Genoeg te beleven.
Maar toch 1 kritische noot, ik zie ook een aantal namen waarvan ik denk, waarom krijgen deze nu (al)weer een podium, waar anderen het toch verdiend hebben maar niet genoteerd staan. Voorbeeld: The Vision!
Het afgelopen jaar een flink aantal tracks gereleased, waaronder een aantal echter klappers...dat moet toch ook beloond worden denk ik dan zo. Maar dan namen als Goliath en Festuca er wel neerzetten...
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Zo'n ongelooflijk dikke line-up, zeker op zaterdag!
Alleen zie ik wel dat de Gathering terug in de Blue is?
The Vision/Adventum/Sasha F niet en Artifact wel? Ik ken maar 1 release van Artifact, die is absoluut niet slecht maar als je het aantal kwalitatieve tracks vergelijkt met de 3 artiesten die ik opnoemde...
Achja wordt een fantastisch festival! Derde keer het gehele weekend aanwezig.
The Vision/Adventum/Sasha F niet en Artifact wel? Ik ken maar 1 release van Artifact, die is absoluut niet slecht maar als je het aantal kwalitatieve tracks vergelijkt met de 3 artiesten die ik opnoemde...
Als ik ga ga ik alleen voor de zaterdag. Weekend is leuk qua ervaring en alles maar 90% van de vette artiesten staan voor mij op de zaterdag. Het enige wat mij op de zondag aanstaat is de sorta Tijdmachine stage.
Last edited by Broken Balance on , edited 1 time in total.
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
ja die is in de bluewrote:Zo'n ongelooflijk dikke line-up, zeker op zaterdag!![]()
The Vision/Adventum/Sasha F niet en Artifact wel? Ik ken maar 1 release van Artifact, die is absoluut niet slecht maar als je het aantal kwalitatieve tracks vergelijkt met de 3 artiesten die ik opnoemde...![]()
Blue, Indigo en Magenta zien er erg lekker uit. Ook benieuwd wat de Training Session van Thera inhoudt, stampen met gewichten?
Nog even bedenken of ik hier 70 euro voor over heb, plus het feit dat we zowat het hele land door moeten reizen.
wou net hetzelfde vragen, misschien moet je de gehele set de moves van Thera na doen... dan maak je best wat kilometers hahawrote:Blue, Indigo en Magenta zien er erg lekker uit. Ook benieuwd wat de Training Session van Thera inhoudt, stampen met gewichten?Nog even bedenken of ik hier 70 euro voor over heb, plus het feit dat we zowat het hele land door moeten reizen.
Haha dat doen we sowieso al altijd!wrote:wou net hetzelfde vragen, misschien moet je de gehele set de moves van Thera na doen... dan maak je best wat kilometers haha
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Zal wel een soort zumba (of hoe dat heet) les zijnwrote:Blue, Indigo en Magenta zien er erg lekker uit. Ook benieuwd wat de Training Session van Thera inhoudt, stampen met gewichten?Nog even bedenken of ik hier 70 euro voor over heb, plus het feit dat we zowat het hele land door moeten reizen.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
No ORANGE, no party! 
Voel je je wel lekker?wrote:en in de GREEN staan slaapkamerDJ's in plaats van de grote mannen.
Weet niet wat jij voor ogen hebt, maar op die stage staat voor tonnen meer ervaring dan de meeste andere
Genetix is een dubstep producer met releases op o.a. Circus. Maakt ook wat diepere dingen geloof ik. Geen grote naam, maar zeker ook geen slaapkamer dj.
De Orange staat wel tussen de stage's maar het is gewoon de 24-uurs radio tentwrote:No ORANGE, no party!
Jammer dat daar de artiesten al bekend zijn, was vorig jaar juist geweldig om gast optredens te hebben
Zal niet snel vergeten vorig jaar dat ik om 05:00 hoorde:''Give it up for Radical Redemption!!'', heb me meteen aangekleed uit me tent gesprongen en naar binnen gestormd
Zou iemand de OP aan kunnen passen
?
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Daar heb ik niks aan, pff!wrote:De Orange staat wel tussen de stage's maar het is gewoon de 24-uurs radio tent.wrote:No ORANGE, no party!
De ORANGE is juist de reden waarom ik naar dit festival zou gaan..
Wat er nu staat is incompleet en niet geheel juist, ik heb Khadber al gevraagd voor een nieuwe aanpassing.wrote:Zou iemand de OP aan kunnen passen?
Waarom heeft die tijger eigenlijk 2 paar ogen? Evolutionair gezien totaal onnodig lijkt me.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
ja
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Digital Punk hoort ook bij A2 Allstars.
Wordt een volle booth zowrote:Digital Punk hoort ook bij A2 Allstars.
-
MHardtraxx Addict
- last seen Mar 2020
Die radio line up is tijdens de festival tijdenwrote:De Orange staat wel tussen de stage's maar het is gewoon de 24-uurs radio tentwrote:No ORANGE, no party!
Jammer dat daar de artiesten al bekend zijn, was vorig jaar juist geweldig om gast optredens te hebben
Zal niet snel vergeten vorig jaar dat ik om 05:00 hoorde:''Give it up for Radical Redemption!!'', heb me meteen aangekleed uit me tent gesprongen en naar binnen gestormd
buiten festival tijden is hij op de camping en kan zoiers dus weer gebeuren
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Op de site voor de line-up stond dat de Orange (dus de Survival area) en de Blue als afterparty dienen. Ik verwacht dus ook niet dat de radio survival area overdag die line-up heeft maar dat je daar gewoon kunt luisteren naar de sets die op dat moment in de verschillende area's op het terrein te horen zijn. En dat dan, als afterparty, die line-up komt.wrote:Die radio line up is tijdens de festival tijdenwrote:De Orange staat wel tussen de stage's maar het is gewoon de 24-uurs radio tentwrote:No ORANGE, no party!
buiten festival tijden is hij op de camping en kan zoiers dus weer gebeuren
Zo dan wat een heerlijke line-up zeg! Dat wordt nog lastige keuzes maken denk ik. Nog even kijken of ik voor een weekend of zaterdag ticket ga..
In de zaterdag line-up staat 'The Magic Show'; welke area speelt zich dat dan af op zaterdag? (Tartaros?)wrote:Op de site voor de line-up stond dat de Orange (dus de Survival area) en de Blue als afterparty dienen. Ik verwacht dus ook niet dat de radio survival area overdag die line-up heeft maar dat je daar gewoon kunt luisteren naar de sets die op dat moment in de verschillende area's op het terrein te horen zijn. En dat dan, als afterparty, die line-up komt.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 18 days ago
Die zal dan ook op de afterparty staan. Maarja ik ben er ook niet zeker van natuurlijk hoe laat en wanneer die radio survival area is, laten we dat maar gewoon afwachtenwrote:In de zaterdag line-up staat 'The Magic Show'; welke area speelt zich dat dan af op zaterdag? (Tartaros?)wrote:Op de site voor de line-up stond dat de Orange (dus de Survival area) en de Blue als afterparty dienen. Ik verwacht dus ook niet dat de radio survival area overdag die line-up heeft maar dat je daar gewoon kunt luisteren naar de sets die op dat moment in de verschillende area's op het terrein te horen zijn. En dat dan, als afterparty, die line-up komt.
-
KHardtraxxer
- 492 posts member since 2014
Interessant 
FRIDAY:
??
SATURDAY:
HARDCORE
PARTYRAISER & DROKZ (NLD)
OPHIDIAN (NLD)
HOSTED BY JEFF (NLD)
MILLENIUM HARDCORE