Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Past

Defqon.1 Festival 2010

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Zal wildstylez wel afsluiten dan. Tenminste ik ga er maar van uit. Dan kan het alleen maar meevallen :/
Hardtraxx Addict
1054 posts member since 2010
last seen Oct 2015
NaarDeQlote wrote:
Chukkels wrote:Het is officieel: Menthal Theo sluit NIET af op Defqon, hij draait vanaf half 1 in De Buitenwacht in Kampen op 12 juni. Enorm kut, komt hij weer eens naar Kampen, is Defqon op dezelfde dag :(
defqon is 11 uur af dus zou nog kunnen , maar het lijkt me niet aannemelijk dat hij afsluit
Is allang bekend! Charly had het op zn twitter staan. Heb het al ooit in dit topic gepost. Geen idee meer waar!
Ik denk ook dat het dan Wildstylez wordt, jammer.
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
styl0w wrote:
NaarDeQlote wrote:
Chukkels wrote:Het is officieel: Menthal Theo sluit NIET af op Defqon, hij draait vanaf half 1 in De Buitenwacht in Kampen op 12 juni. Enorm kut, komt hij weer eens naar Kampen, is Defqon op dezelfde dag :(
defqon is 11 uur af dus zou nog kunnen , maar het lijkt me niet aannemelijk dat hij afsluit
Is allang bekend! Charly had het op zn twitter staan. Heb het al ooit in dit topic gepost. Geen idee meer waar!
Ik denk ook dat het dan Wildstylez wordt, jammer.
Vind de volgorde van het filmpje ook wel een optie.
Hardtraxx Addict
1301 posts member since 2008
last seen May 2018
CARE!
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
freddyadu8 wrote: Vind de volgorde van het filmpje ook wel een optie.
Als dat de timetable zou worden zou het inderdaad wel een goede opbouw zijn van zacht naar hard.
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
JolleNL wrote:
freddyadu8 wrote: Vind de volgorde van het filmpje ook wel een optie.
Als dat de timetable zou worden zou het inderdaad wel een goede opbouw zijn van zacht naar hard.
En Thilo en Evanti vooraan, Coone vooraan. Lijkt mij opzich nog best wel een logische Time Table
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
zwaar kloten :/
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Edwinn wrote:Ik vond Rems op Liberator wel goed MC'en, maar verder was hij een beetje aan het lopen mooiboyen en sms'en dat kan echt niet. Maar als hij dat nou achter wegen laat..
Da Syndrome op 1, DV8 op 2.. Daarna niemand. Ik vond Rems op Liberator eigenlijk ook niks hoor.
Ja toch.. ja tochh ja tochhh ja tochhh.. ja toooooochhh.. Dat is zo vervelend.
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Als ik één iemand irritant vindt dan is het DV8 wel. Loopt de hele tijd irritant te doen en het enige wat hij roep is RIP INN ofzo. :')
Hardtraxxer
655 posts member since 2010
last seen Sep 2011
Zoals ik hier volgens mij al eerder heb gemeld sluiten hoogstwaarschijnlijk de Noisecontrollers af...
Heb dit via via van een betrouwbare bron gehoord.

Is natuurlijk ook nooit 100% te vertrouwen :')
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
DarkNoize wrote:Zoals ik hier volgens mij al eerder heb gemeld sluiten hoogstwaarschijnlijk de Noisecontrollers af...
Heb dit via via van een betrouwbare bron gehoord.

Is natuurlijk ook nooit 100% te vertrouwen :')
Alweer? Nouja, het is teminste 1 van de hardere acts van de main van die dag. Voor de rest staat er vooral zachter.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Laat ze maar afsluiten, beter dan de rest...
Zou me sowieso niks verbazen aangezien ze wss ook een eigen XQ krijgen in oktober. Dus er moet gehyped worden.
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
dawasiknie wrote:Laat ze maar afsluiten, beter dan de rest...
Zou me sowieso niks verbazen aangezien ze wss ook een eigen XQ krijgen in oktober. Dus er moet gehyped worden.
Een XQ in oktober? Oktober is volgens mij nog altijd Q-Dance Presents, en dat zal denk ik niet gewoon 1 artiest zijn.. Als ze een XQ krijgen zal dat toch februari worden
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 18 days ago
XQ is altijd eind januari/begin februari...
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 2 days ago
ER zijn toch altijd twee edities?
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
Als je die in Australië meetelt wel. Die is in december. In het verleden is er ook een XQ in september geweest en vorig jaar XQ voor het eerst in oktober (XQ Holland). Nou weet ik het ook niet meer haha
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Als er weer een XQ Holland komt ben ik daar 1000% procent bij, die sfeer die ik van de filmpjes afproef :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
Kepro wrote:Als er weer een XQ Holland komt ben ik daar 1000% procent bij, die sfeer die ik van de filmpjes afproef :worship:
x2

Zo'n spijt dat ik vorig jaar niet ben geweest.
Hardtraxxer
871 posts member since 2009
last seen Jan 2020
Zal toch nooit zelfde worden :lol: zoon feest kan je echt maar 1x in de weet ik veel jaren geven :D
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
maarten1410 wrote:
Kepro wrote:Als er weer een XQ Holland komt ben ik daar 1000% procent bij, die sfeer die ik van de filmpjes afproef :worship:
x2

Zo'n spijt dat ik vorig jaar niet ben geweest.
jij baalt echt! daar was de sweer zo gigantisch goed! iedereen polonaise met de balletjes van de koningin :worship:
F
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2020
maarten1410 wrote:Als je die in Australië meetelt wel. Die is in december. In het verleden is er ook een XQ in september geweest en vorig jaar XQ voor het eerst in oktober (XQ Holland). Nou weet ik het ook niet meer haha
Jaar daarvoor ook nog Q-Dance Presents Scantraxx rond die tijd. Dus meestal wel een feest van Q dan. Maar XQ - Artiest meestal januari/februarie.
L
Hardtraxxer
855 posts member since 2010
last seen Dec 2014
wnn komt die trailer nou :D
Hardtraxxer
871 posts member since 2009
last seen Jan 2020
nvm :')
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Luxion wrote:wnn komt die trailer nou :D
de trailer voor defqon was nou niet ech spectaculair vorig jaar..
beetje beelden met het anthem en dat ze zeiden waar het was :P
ik zit meer van: waarom is het nog geen 12 juni :P
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Volgende XQ is gewoon in oktober, maak je daar maar geen zorgen om. Planning daarvan zal ondertussen ook wel aardige vormen aannemen.