Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 19:26 

Hardtraxx Addict

biscuit schreef:
maar ik vind (wat je vind moet je naar de politie brengen!) de anthem geen klote waard!
als Headhunterz, zany, tatanka, of een andere goeiste artiest m gemaakt had was ie vet maar deze van wildstylz is echt niks waard! :mad:

wat als je nou je eigen portomonee vind? xd
maar idd een niet scantraxx zou vet zijn (zatox zatox zatox)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 19:35 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Ik weet zeker dat ik Ruffian ga missen op Defqon (en mss straks op Qlimax). Die man heeft een stem, heerlijk! En ook vrij gevarieerde teksten en ludieke acties om het publiek mee te krijgen.
Schandalig dat hij na jarenlang trouwe dienst zo keihard eruit wordt gesodemieterd.

Helemaal mee eens. Ondanks dat er wat kritiek was is het toch echt de beste MC. Heeft een veel fijnere stem om naar te luisteren dan Villain met z'n petje en DV8 met zijn stoerdoen gedrag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 20:52 

Hardtraxxer

Edwinn schreef:
dawasiknie schreef:
Ik weet zeker dat ik Ruffian ga missen op Defqon (en mss straks op Qlimax). Die man heeft een stem, heerlijk! En ook vrij gevarieerde teksten en ludieke acties om het publiek mee te krijgen.
Schandalig dat hij na jarenlang trouwe dienst zo keihard eruit wordt gesodemieterd.

Helemaal mee eens. Ondanks dat er wat kritiek was is het toch echt de beste MC. Heeft een veel fijnere stem om naar te luisteren dan Villain met z'n petje en DV8 met zijn stoerdoen gedrag.

Waar slaat dat nou weer op?
Kan ik bij jou ook zeggen.. ja jij met je hand in je avatar :/
Sorry maar dat vind ik echt nergens op slaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 23:08 

Hardtraxxer

Edwinn schreef:
dawasiknie schreef:

Als het over DV8 gaat vind ik dat je helemaal gelijk hebt. Die voegt naar mijn mening niet veel toe, al moet ik zeggen dat dat sitdown moment op In Qontrol wel episch was :D . Maar Villain vind ik op dit moment toch wel de beste MC hoor. Heeft een fijne stem en weet het publiek altijd op te zwepen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 23:34 

Hardtraxx Elite

juist kinderachtige stem :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 01:01 

Hardtraxx Veteran

[NL]Sjefke schreef:
Edwinn schreef:
dawasiknie schreef:

Villain is / ziet er uit als een douchebag, en dat petje helpt zeker niet mee. Wil niet zeggen dat petjes over t algemeen douchebaggerig zijn, hangt een beetje af van de rest van je uiterlijk / uitstraling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 21:10 

Hardtraxx Veteran

dat is gewoon villians style,, hij doet toch gewoon zijn ding, ik heb niks tegen heel die gast! Toffe gozer, ooit nog mee staan te buurten :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 22:21 

Hardtraxx Veteran

waarom heeft niemand het over tha syndrome? die jongen mag van mij ook wel eens een qlimax hosten hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 22:25 

Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:
waarom heeft niemand het over tha syndrome? die jongen mag van mij ook wel eens een qlimax hosten hoor :)

Zeker weten, stuk beter dan Villain en DV8. :)

[NL]Sjefke schreef:
Edwinn schreef:
dawasiknie schreef:

Waar dat op slaat? Nou omdat dat gewoon niet bij de scene past..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 23:24 

Hardtraxx Veteran

Wat zegt een pet nou over de scene... ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 09:34 

Hardtraxx Elite

freddyadu8 schreef:
Wat zegt een pet nou over de scene... ?

Helemaal niks ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 12:56 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:

Omdat...? Villian is een prima gast, prima stem ook als je het mij vraagt. Juist dat rap-achtige stijltje van hem maakt het tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 13:04 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Edwinn schreef:

Omdat...? Villian is een prima gast, prima stem ook als je het mij vraagt. Juist dat rap-achtige stijltje van hem maakt het tof.

Inderdaad, hij mag van mij ook DV8 vervangen, na Ruffian prefeer ik toch ook echt Villian, ik persoonlijk
vind het als je een soort van klik heb als feestganger met de MC dat net een beter gevoel geeft, alsof je
na zn comments meer kan los gaan als jullie snappen wat ik bedoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 13:18 

Hardtraxx Veteran

ze moeten eigenlijk gewoon apster als mc hebben.. Die gast is echt geniaal!! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 14:20 

Donateur

Ik vind Villain's stem echt niet klinken. Doe mij maar DV8!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 14:45 

Hardtraxx Addict

Apster vond ik op Daydream ook wel super hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 15:32 

Hardtraxx Addict

het maakt mij niet zoveel uit welke mc er staat
op een feest hoor ik hem 9 van de 10x niet eens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 16:30 

DV8!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 20:01 

Hardtraxx Veteran

DA SYNDROMEEEE

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 20:21 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Edwinn schreef:

Ik vindt dat petje gewoon niet bij de scene passen, eerder bij rap oid. Verder vindt ik juist niet dat hij een prima stem heeft, ik vindt hem maar een beetje irritant (die stem dan he). Ruffian heeft een veel lekkerdere stem. Doe mij maar Da Syndrome na Ruffian..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 21:03 

Hardtraxxer

Da syndrome, Villain en Rems :thumbup: Die hebben mijn voorkeur iig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 21:05 

Hardtraxx Veteran

Ik vond Rems op Liberator wel goed MC'en, maar verder was hij een beetje aan het lopen mooiboyen en sms'en dat kan echt niet. Maar als hij dat nou achter wegen laat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2010 21:07 

Hardtraxxer

Edwinn schreef:
Ik vond Rems op Liberator wel goed MC'en, maar verder was hij een beetje aan het lopen mooiboyen en sms'en dat kan echt niet. Maar als hij dat nou achter wegen laat..

Haha jij hij loopt ook altijd te buurten met iedereen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 00:21 

Hardtraxx Veteran

Het is officieel: Menthal Theo sluit NIET af op Defqon, hij draait vanaf half 1 in De Buitenwacht in Kampen op 12 juni. Enorm kut, komt hij weer eens naar Kampen, is Defqon op dezelfde dag :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2010 14:17 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Het is officieel: Menthal Theo sluit NIET af op Defqon, hij draait vanaf half 1 in De Buitenwacht in Kampen op 12 juni. Enorm kut, komt hij weer eens naar Kampen, is Defqon op dezelfde dag :(

defqon is 11 uur af dus zou nog kunnen , maar het lijkt me niet aannemelijk dat hij afsluit
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten