Kan niet meer. Je kon de code tot 11 april gebruiken.
haha oplichterwrote:Iemand code kopendan heb ik er ook nog iets aan voor naar 16+ feesten te gaan met dat geld
![]()
Stuur PM
haha oplichterwrote:Iemand code kopendan heb ik er ook nog iets aan voor naar 16+ feesten te gaan met dat geld
![]()
Stuur PM
same here...wrote:Zaterdag eerst gestrest achter de computer zitten om kaartjes voor Defqon proberen te krijgen![]()
en dan naar de klote op In Qontrol!
Doen ze goedwrote:Al 2 kaartjes in de pocket, morgen nog 4 bij bestellen voor vrienden.. die moeten weer is allemaal voetballen
Ja ik heb mn eigen kaartje al, maar zorg gewoon dat ik om 12:55 op de site zit, dan moet dat wel goed komenwrote:Doen ze goedwrote:Al 2 kaartjes in de pocket, morgen nog 4 bij bestellen voor vrienden.. die moeten weer is allemaal voetballenmag jij lekker gestressed achter je pc zitten in de hoop dat je het red xD
De wachtrij begint pas om 1 uur schat ik zo. Hou het in de gaten zou ik zeggen.wrote:Als je je voor 1 uur inlogt, ben je dan op tijd, of kun je je pas inloggen om 1 uur, als het ervoor kan, heb je meer kans?
klinkt heel sexywrote:Preview van Frontliner's live-act, met de track Discorecord : View on YouTube
Idd, wachtrij gaat om 13.00 van startwrote:De wachtrij begint pas om 1 uur schat ik zo. Hou het in de gaten zou ik zeggen.wrote:Als je je voor 1 uur inlogt, ben je dan op tijd, of kun je je pas inloggen om 1 uur, als het ervoor kan, heb je meer kans?
Ja en ik verwacht dat die site ervoor er al af ligtwrote:Idd, wachtrij gaat om 13.00 van startwrote:De wachtrij begint pas om 1 uur schat ik zo. Hou het in de gaten zou ik zeggen.wrote:Als je je voor 1 uur inlogt, ben je dan op tijd, of kun je je pas inloggen om 1 uur, als het ervoor kan, heb je meer kans?
Als je voor de openingstijd in de rij staat hebben ze het waarschijnlijk te druk om je legitimatie te controlerenwrote:Zouden ze lastig doen als iemand 2 weken later 18 jaar wordt, aangezien ze zeggen dat ze iedereen op ID controleren?
Verwacht gewoon 4, anders heb ik een probleem denk ik hahawrote:Hoe zit dat eigenlijk met de mensen wie al 2 kaartjes hebben kunnen kopen? Kunnen die er nu maar 2 bijkopen of gewoon 4?
Same herewrote:Verwacht gewoon 4, anders heb ik een probleem denk ik hahawrote:Hoe zit dat eigenlijk met de mensen wie al 2 kaartjes hebben kunnen kopen? Kunnen die er nu maar 2 bijkopen of gewoon 4?