Mol ik ben anders geinterreseerd in je kaartjes
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
q-base
Ben benieuwd hoeveel codes er nou daadwerkelijk zijn gebruikt 
Denk zelf dat het overgrote deel van de codes wel gebruikt wordt... Je hebt er altijd wel een paar tussen zitten die wel een code hebben maar er niks mee doen, maar t overgrote deel van de mensen die zelf niks aan de code hebben sturen hm wel door aan vrienden ofzo 
-
Q
- 5 posts member since 2010
- last seen Nov 2010
Als er nog iemand een code over heeft, gelieve opey@live.nl te mailen 
zou immers zonde zijn ze niet te gebruiken, want dat kan dus niet meer na vanavond.
zou immers zonde zijn ze niet te gebruiken, want dat kan dus niet meer na vanavond.
Last edited by quepeenl on , edited 2 times in total.
Niet zo slim om hier je email neer te zetten, maar goed.
Ik heb al mn spam al doorgestuurd 
-
Q
- 5 posts member since 2010
- last seen Nov 2010
De nood is nogal hoog zegmaar 
Haha zeker doen, anders kan je het bijna horen terwijl je thuis bent.. zou wel epic burn zijn 
Hopen dat ik mijn geluk dit jaar nog niet heb opgemaakt, en de website niet weer blijft hangen, dan richting de stad rijden en horen dat de kaarten er daar ook niet doorkomen, terug thuis komen en horen dat de kaarten al op zijn
is dit alleen mij overkomen? 
Helaas Kepro, ik heb ze aan een vriend verkochtwrote:Mol ik ben anders geinterreseerd in je kaartjes
-
SHardtraxx Newbie
- 49 posts member since 2009
- last seen Aug 2011
wrote:Stel je niet aan, mensen kunne nhier dat prima vragenwrote:Iemand al eens aangedacht om het topic; "kan ik mijn vriendjes van onder 18 mee naar binnen nemen" gestart?
maar anthem klinkt leuk. Vind alleen dat het feest wat te veel dagjes mensen aan het trekken is....
Op defqon komen al jaren veel "dagjesmensen", niet alleen dit jaar.
Sarcasme niveau tot de top
Zaterdag eerst helemaal naar de klote op Inqontrol
Zaterdag eerst gestrest achter de computer zitten om kaartjes voor Defqon proberen te krijgenwrote:wrote:Stel je niet aan, mensen kunne nhier dat prima vragenwrote:Iemand al eens aangedacht om het topic; "kan ik mijn vriendjes van onder 18 mee naar binnen nemen" gestart?
maar anthem klinkt leuk. Vind alleen dat het feest wat te veel dagjes mensen aan het trekken is....
Op defqon komen al jaren veel "dagjesmensen", niet alleen dit jaar.
Sarcasme niveau tot de topmaar goed, heb kaartjes via pre-order kunnen halen dus ben er wel :-D
Zaterdag eerst helemaal naar de klote op Inqontrol
en dan naar de klote op In Qontrol!
-
LHardtraxxer
- 107 posts member since 2009
- last seen Dec 2012
vraagje aan jullie jongens,
ik wil zaterdag kaarten gaan bestellen bij een maat van mij, maar hij gaat zelf ook kaarten kopen.
alleen vraag ik mij af, of met dit nieuwe ticket systeem, we wel op 1 ip adres dit kunnen bestellen.
weet iemand hier meer over?
alvast bedankt
ik wil zaterdag kaarten gaan bestellen bij een maat van mij, maar hij gaat zelf ook kaarten kopen.
alleen vraag ik mij af, of met dit nieuwe ticket systeem, we wel op 1 ip adres dit kunnen bestellen.
alvast bedankt
-
WHardtraxx Newbie
- 29 posts member since 2009
- last seen Oct 2011
Nee kan niet. 
waarom kaarten bestellen op 1 computer? op 2 kan je er toch meer?wrote:vraagje aan jullie jongens,
alvast bedankt
en je kan er 4 kopen hea, dus als je gewoon in een x 4 haalt hebben jullie beide kaarten
-
LHardtraxxer
- last seen Dec 2012
Ik bestel kaarten op mijn eigen laptop, en hij op z'n computer.wrote: waarom kaarten bestellen op 1 computer? op 2 kan je er toch meer?
en je kan er 4 kopen hea, dus als je gewoon in een x 4 haalt hebben jullie beide kaarten
En we moeten beide 4 kaarten bestellen voor de rest van de vrienden.
Dus zitten we dan beide op dezelfde internet verbinding en dus ook op dezelfde IP adres, dat is het probleem.
Zou dit kunnen?
Last edited by Lextc on , edited 1 time in total.
-
LHardtraxxer
- last seen Dec 2012
Zou mooi kut zijn xDwrote:Nee kan niet.
Dan moeten we ff iets anders verzinnen... (zucht)
Last edited by Lextc on , edited 2 times in total.
Iemand code kopen
dan heb ik er ook nog iets aan voor naar 16+ feesten te gaan met dat geld
Stuur PM
Stuur PM