Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Waarschijnlijk aawenzig, lijkt me geweldig om een keer mee te maken :D

Pakje peuken kost daar zowat $20 hè, verschrikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Mr Lellebel schreef:
Waarschijnlijk aawenzig, lijkt me geweldig om een keer mee te maken :D

Pakje peuken kost daar zowat $20 hè, verschrikkelijk.

Ja I know, tijd om te leren hoe ik sjekkies draai :cool:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten