Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2025 14:53 

Hardtraxx Newbie

Markm93 schreef:
Sven-O schreef:
Markm93 schreef:
Een vraagje he. Ik heb dus nog één weekendticket te koop staan, omdat een maatje niet meer kon (helaas). Ik heb hem aangeboden bij de waiting list, maar dat duurt best al een tijdje. Omdat dus nog niet alle 3 de tickets zijn gepersonaliseerd, krijg ik dus ook nog geen bandje toch?

Ik heb 'gelukkig' nog 5 weken om dat kaartje te verkopen, dus dat scheelt wel weer.

Ik zou die kaart van je vriend gewoon laten personaliseren. Als een kaart gepersonaliseerd is kan je hem nog steeds verkopen via de waiting list volgens mij (ik heb een sell knop staan bij manage order) en dan lijkt me dat alles sws in gang gezet gaat worden of ie nou verkocht is of niet.

Het probleem is dan dan ook zijn bracelet bij me terecht komt en hij dubbelt voor die bracelet betaalt. Niet dat die 12,50 nou het probleem is hoor. Ik weet ook niet hoe lang het gemiddeld duurt voor je van je kaart af bent, want ik weet dus ook niet hoeveel vraag/aanbod er nog is voor weekendkaarten. Lijkt me een beetje lullig dat ik tot de laatste dag met die kaart blijf zitten.

Toevalligerwijs 30 minuten na het plaatsen van dit is dat ticket verkocht :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2025 07:57 

Hardtraxx Elite

Hier dus nog steeds geen enkel teken van dat bandje....
Gaat weer lekker Q
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2025 09:14 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Gaat weer lekker Q

Denk dat je het nog nét iets vaker op hardtraxx moet delen, wie weet wordt het dan opgelost!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2025 09:39 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
heggenschaar schreef:
Gaat weer lekker Q

Denk dat je het nog nét iets vaker op hardtraxx moet delen, wie weet wordt het dan opgelost!

Zal ik speciaal voor jou doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2025 19:46 

Hardtraxx Addict

heggenschaar schreef:
Gaat weer lekker Q

Hier hetzelfde, en dat gaat nu ook niet meer komen. Er stond "orders will be shipped no later than June 1st". En aangezien vandaag de laatste werkdag is verstreken voor die datum.. zie niets in de DHL app ook.

Heb voor de zekerheid gechecked of ik alles goed heb ingevuld maar ook daar staat netjes "Your bracelets are either on their way to your address or will be ready for you to pickup at Defqon.1."

Achja opzich is om het ook niet zo'n probleem zolang er daar ter plaatse maar geen ellenlange rij staat om je bandje op te halen. En natuurlijk het beetje voorpret wat je nu mist. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2025 20:01 

Hardtraxx Elite

Aristo schreef:
heggenschaar schreef:
Gaat weer lekker Q

Hier hetzelfde, en dat gaat nu ook niet meer komen. Er stond "orders will be shipped no later than June 1st". En aangezien vandaag de laatste werkdag is verstreken voor die datum.. zie niets in de DHL app ook.

Heb voor de zekerheid gechecked of ik alles goed heb ingevuld maar ook daar staat netjes "Your bracelets are either on their way to your address or will be ready for you to pickup at Defqon.1."

Achja opzich is om het ook niet zo'n probleem zolang er daar ter plaatse maar geen ellenlange rij staat om je bandje op te halen. En natuurlijk het beetje voorpret wat je nu mist. :P

Had van de week nog gemaild en ze zeiden dat de order open stond en hij echt komt.

Zag al wel dat die ophaal tent dus open gaat om 9:00 in de ochtend, dan ben ik er al ff is het plan
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2025 07:03 

Hardtraxx Elite

Denk je 4 weken van te voren nog even een weekend parkeerkaart te halen zijn ze uitverkocht

Alleen nog te krijgen op locatie voor 5 euro meer......
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2025 07:19 

Hardtraxx Veteran

Baja schreef:
MelvinFR schreef:
corneelwr schreef:
Heel lief amigo. Mocht je er zijn, tik me even aan na de set, dan regel ik een pilsje. Ben nu wel benieuwd na al die jaren :P

Zei je dit maar een keer tegen mij :(

Voor jou fixen we absint mengsmering boss :thumbup:

Waar en hoe laat gaan we dit doen vrienden?

Oh ja kom hype bossies
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2025 10:38 

Hardtraxx Newbie

heggenschaar schreef:
Denk je 4 weken van te voren nog even een weekend parkeerkaart te halen zijn ze uitverkocht

Alleen nog te krijgen op locatie voor 5 euro meer......

Ze zijn weer online te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2025 11:12 

Hardtraxx Addict

Zie nu toch nog dat ik alsnog de bandjes krijg in de DHL app :)

Ik had me dr al bij neergelegd dat ik ze ter plaatste zou moeten ophalen maar gelukkig niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2025 11:15 

Hardtraxx Elite

Aristo schreef:

Ik had me dr al bij neergelegd dat ik ze ter plaatste zou moeten ophalen maar gelukkig niet.

Zie hier ook idd dat de zending is aangemeld maar nog niet ontvangen is door dhl.
Zelfde verhaal bij jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2025 11:32 

Hardtraxx Newbie

Aristo schreef:

Same. Ik hoop dat het gaat om de afzender "Merchandise BV"?
Ik zou niet weten wat ik anders verwacht. Staat al een tijdje (sinds 26 mei) op 'aangemeld'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2025 12:24 

Hardtraxx Addict

wat gek dat mensen nu na 1 juni niets meer kunnen verkopen.
Zou Q-dance dit met opzettelijke reden hebben gedaan?
Meer tickets verkopen dan de hoeveelheid, maar dmv deze methodiek toch rond dezelfde hoeveelheid bezoekers komen + meer inkomsten door verkoop.

Blij dat ik een kaartje heb kunnen bemachtigen voor 1juni, maar wel een spektakelstuk op een negatieve manier
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2025 12:55 

Hardtraxx Newbie

Markm93 schreef:
Aristo schreef:

Same. Ik hoop dat het gaat om de afzender "Merchandise BV"?
Ik zou niet weten wat ik anders verwacht. Staat al een tijdje (sinds 26 mei) op 'aangemeld'.

Hier inderdaad hetzelfde, pakketje van Merchandise B.V staat sinds 24 mei in me DHL app. Is verder alleen maar aangemeld, maar ze hebben hem nog niet ontvangen. Dus Q-dance zal hem denk nog niet gestuurd hebben. Denk dat ze dit misschien in batches doen en de wachtlijst misschien wat later? Denk dat dit wel goed moet komen. Je moet onthouden dat elke bezoeker dit jaar zo'n bandje krijgt (weekend En dagbezoekers), dus ze moeten totaal 100.000+ van die bandjes versturen, aangezien weekend alleen al 60.000 is en dan alle losse dagen nog.

billieb15 schreef:
wat gek dat mensen nu na 1 juni niets meer kunnen verkopen.
Meer tickets verkopen dan de hoeveelheid, maar dmv deze methodiek toch rond dezelfde hoeveelheid bezoekers komen + meer inkomsten door verkoop.

Blij dat ik een kaartje heb kunnen bemachtigen voor 1juni, maar wel een spektakelstuk op een negatieve manier

Ze zouden de wachtlijst openen vanaf begin April tot 1 Juni, dit omdat ze dus al die bandjes ruim van te voren moeten versturen. Mensen die nu nog willen gaan of plotseling niet meer kunnen hebben dus pech. Dit was ruim van te voren al aangegeven en staat ook op de tickets, site en werd gezegd tijdens de Warming Up... echter als ik TicketSwap bekijk hebben wel 15.000-16.000 mensen zich geregistreerd voor een alert voor de Multi-Day tickets, dus denk niet dat iedereen het heeft begrepen (Ook al staat er een grote waarschuwing bij Ticketswap zelf dat tickets verkopen en kopen niet mogelijk is dit jaar.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2025 13:20 

Hardtraxx Addict

dat maakt het niet gebruiksvriendelijker imo.
Ziekte is een bijkomstigheid waar niemand wat aan kan doen toch?
of wat als er iets gebeurd in de omgeving zodat je er echt niet bij kan zijn.
Dag geld, en Defqon is al zo gigantisch duur
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2025 13:38 

Hardtraxx Newbie

billieb15 schreef:
dat maakt het niet gebruiksvriendelijker imo.
Ziekte is een bijkomstigheid waar niemand wat aan kan doen toch?
of wat als er iets gebeurd in de omgeving zodat je er echt niet bij kan zijn.
Dag geld, en Defqon is al zo gigantisch duur

Ja ik geef je groot gelijk, maar Tomorrowland heeft een soortgelijk systeem waarbij je een Treasure Case krijgt met je bandje en waar je je ticket kan verkopen via een Exchange Desk binnen een bepaalde tijdsperiode.

Hun hebben duidelijk in de agreement/tos staan dat een ticket niet refundable is, zelfs niet als je ziek bent. (Alle aankopen zijn definitief).

Maar ik denk dat als er echt wat ergs aan de hand is je altijd kan proberen Q-dance een e-mail te sturen, maar denk dat ze zich wel goed ingedekt hebben hiervoor en niet zomaar refunds gaan lopen uitdelen. Dit is vrij normaal met grote evenementen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2025 13:40 

Hardtraxx Veteran

billieb15 schreef:

Zo te zien val je voor de Reddit conspiracy nonsens...

Precies wat Emre zegt: Alles is ruim van te voren gemeld. Breek je nu je been verkoop je hopelijk je bandje aan een goeie bekende en is het opgelost. Alleen het verkopen aan een totale wild vreemde gaat nu niet meer.

Verwacht wel dat Q hem mid juni weer opgegooid en het alleen bandjes op halen is
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2025 13:50 

Hardtraxx Newbie

ErikZ schreef:
billieb15 schreef:

Precies wat Emre zegt: Alles is ruim van te voren gemeld. Breek je nu je been verkoop je hopelijk je bandje aan een goeie bekende en is het opgelost. Alleen het verkopen aan een totale wild vreemde gaat nu niet meer.

Verwacht wel dat Q hem mid juni weer opgegooid en het alleen bandjes op halen is

Denk het persoonlijk niet. Volgens mij zullen er nog 1000en mensen (resellers en mensen die serieus niet meer kunnen) zijn die niet van hun ticket af konden komen, want dat is wat ik van heel veel mensen hoorde die hun ticket hadden aangeboden via de wachtlijst.

Stel die 15.000-16.000 mensen van TicketSwap begrijpen het nu pas en kopen dan opeens wel, dan moeten ze straks 1000en bandjes gaan regelen bij de entree. Dit gaat super veel tijd in beslag nemen aangezien ze je ticket en id controleren en hier zullen ze de mankracht gewoon niet voor hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2025 14:04 

Hardtraxx Addict

ik snap wel dat er duidelijk gecommuniceerd is en dat daardoor de verantwoordelijkheid bij de koper ligt.
Maar er zit wel meer onenigheid bij dan ze denk ik voordehand voor hadden gesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2025 14:09 

Hardtraxx Elite

ZaagKickje schreef:
ErikZ schreef:
billieb15 schreef:

Denk het persoonlijk niet. Volgens mij zullen er nog 1000en mensen (resellers en mensen die serieus niet meer kunnen) zijn die niet van hun ticket af konden komen, want dat is wat ik van heel veel mensen hoorde die hun ticket hadden aangeboden via de wachtlijst.

Stel die 15.000-16.000 mensen van TicketSwap begrijpen het nu pas en kopen dan opeens wel, dan moeten ze straks 1000en bandjes gaan regelen bij de entree. Dit gaat super veel tijd in beslag nemen aangezien ze je ticket en id controleren en hier zullen ze de mankracht gewoon niet voor hebben.

Ze zenden sowieso al naar veel landen niet dus verwacht al drukte bij de tent bij de ingang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2025 14:14 

Hardtraxx Veteran

billieb15 schreef:
Maar er zit wel meer onenigheid bij dan ze denk ik voordehand voor hadden gesteld.

Hoe bedoel je? Denk je nou echt dat ze dit niet ingecalculeerd hebben of dat ze zitten te beven op hun stoel van een stel reacties op het internet? Hier zit een plan achter, gekopieerd van Tomorrowland en met 101 zaken rekening gehouden.

Wij mensen kunnen gewoon tering slecht tegen verandering en voor sommige is het nooit goed (voorbeeld: Champions Leauge finale werd een historisch 5-0, vriend van mij: Vond het saai...Het is dus ook nooit goed)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2025 14:36 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
DB camping is prachtig man. Grimmige sferen > internationale "WOOHOO, YEAAAAH" sferen.

Heerlijk hoe grimmig die camping is 's nachts, zalig rondlopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2025 14:36 

Hardtraxx Elite

ErikZ schreef:
billieb15 schreef:

Hoe bedoel je? Denk je nou echt dat ze dit niet ingecalculeerd hebben of dat ze zitten te beven op hun stoel van een stel reacties op het internet? Hier zit een plan achter, gekopieerd van Tomorrowland en met 101 zaken rekening gehouden.

Wij mensen kunnen gewoon tering slecht tegen verandering en voor sommige is het nooit goed (voorbeeld: Champions Leauge finale werd een historisch 5-0, vriend van mij: Vond het saai...Het is dus ook nooit goed)

In de all you need to know kan je al zien dat douchen 3,95 gaat zijn en dat ondanks dat ze geld terug storten wat over blijft je dit wel 2 euro kost.
2 euro x 100.000 bandjes. Mooi bedrag
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2025 14:41 

Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
billieb15 schreef:

Ze hebben het echt wel ingecalculeerd. Maar je hebt ook een naam te verkopen toch?
Ik denk dat Defqon meer een community is dan Tomorrowland of uberhaupt de hardstyle scene tegenover de EDM scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2025 19:49 

Hardtraxx Veteran

Man man man wat een gedoe allemaal van Q-dance en dat allemaal om weer meer geld af te troggelen. Diep triest dat ze deze kant op zijn gegaan, Maarja PE partijen die willen alleen maar dikke winst zien.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten