Markm93 schreef:
Aristo schreef:
Zie nu toch nog dat ik alsnog de bandjes krijg in de DHL app
Ik had me dr al bij neergelegd dat ik ze ter plaatste zou moeten ophalen maar gelukkig niet.
Same. Ik hoop dat het gaat om de afzender "Merchandise BV"?
Ik zou niet weten wat ik anders verwacht. Staat al een tijdje (sinds 26 mei) op 'aangemeld'.
Hier inderdaad hetzelfde, pakketje van Merchandise B.V staat sinds 24 mei in me DHL app. Is verder alleen maar aangemeld, maar ze hebben hem nog niet ontvangen. Dus Q-dance zal hem denk nog niet gestuurd hebben. Denk dat ze dit misschien in batches doen en de wachtlijst misschien wat later? Denk dat dit wel goed moet komen. Je moet onthouden dat elke bezoeker dit jaar zo'n bandje krijgt (weekend En dagbezoekers), dus ze moeten totaal 100.000+ van die bandjes versturen, aangezien weekend alleen al 60.000 is en dan alle losse dagen nog.
billieb15 schreef:
wat gek dat mensen nu na 1 juni niets meer kunnen verkopen.
Zou Q-dance dit met opzettelijke reden hebben gedaan?
Meer tickets verkopen dan de hoeveelheid, maar dmv deze methodiek toch rond dezelfde hoeveelheid bezoekers komen + meer inkomsten door verkoop.
Blij dat ik een kaartje heb kunnen bemachtigen voor 1juni, maar wel een spektakelstuk op een negatieve manier
Ze zouden de wachtlijst openen vanaf begin April tot 1 Juni, dit omdat ze dus al die bandjes ruim van te voren moeten versturen. Mensen die nu nog willen gaan of plotseling niet meer kunnen hebben dus pech. Dit was ruim van te voren al aangegeven en staat ook op de tickets, site en werd gezegd tijdens de Warming Up... echter als ik TicketSwap bekijk hebben wel 15.000-16.000 mensen zich geregistreerd voor een alert voor de Multi-Day tickets, dus denk niet dat iedereen het heeft begrepen (Ook al staat er een grote waarschuwing bij Ticketswap zelf dat tickets verkopen en kopen niet mogelijk is dit jaar.)