Puur interesse, hoe zag je dat? Ken je de line up zo goed of was het toevallig dat het je op viel?wrote:App line up
Ben er zelf onwijs blij mee want inderdaad hun album verdient een plek op de UV in het zonnetje
Puur interesse, hoe zag je dat? Ken je de line up zo goed of was het toevallig dat het je op viel?wrote:App line up
https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... p_changes/
Added:
Bioweapon, UV, Friday
Noiseflow presents: We are Krach, BLACK, Saturday
Kelvin Farheaven, PURPLE, Saturday
T.M.O, PURPLE, Saturday
Removed:
Miss Isa, PURPLE, Sunday
Nexor, PURPLE, Sunday
Gezien op Reddit en toen zelf ff gaan kijken.wrote:Puur interesse, hoe zag je dat? Ken je de line up zo goed of was het toevallig dat het je op viel?wrote:App line up
Ben er zelf onwijs blij mee want inderdaad hun album verdient een plek op de UV in het zonnetje

Spotlight vind ik een hele dikke plus elk jaar (helemaal met DBSTF dit jaar), de Opening Ceremony vind ik dan weer niets. Heb Sefa en Ran-D gezien en dat vond ik maar mwah beidewrote:Dit jaar hoop ik voor het eerst naar Defqon te gaan, ik ga de vrijdag.
Wat vinden jullie van de Spotlight? ziet er bruut uit op yt
Snap wel dat ze daardoor de RED snel vol krijgen, maar de meesten liggen dan toch nog met een kater op hun nest?wrote:wrote:de Opening Ceremony vind ik dan weer niets. Heb Sefa en Ran-D gezien en dat vond ik maar mwah beide
Hopelijk wordt dit donderdag bij de release van de timetable toch nog aangekondigd, want dit was van te voren toch echt één van de acts die ik echt op de line-up wilde zien!wrote:En bioweapon is weer uit de line up....
Hoop met je mee want merk dat sinds die Bioweapon toevoeging (+ het gezamelijk met de groep de bandjes uitpakken/activeren gisteren) de DQ hype officieel heeft aangewakkerdwrote:Hopelijk wordt dit donderdag bij de release van de timetable toch nog aangekondigd, want dit was van te voren toch echt één van de acts die ik echt op de line-up wilde zien!wrote:En bioweapon is weer uit de line up....
Precies dat deed bioweapon hierwrote:Hoop met je mee want merk dat sinds die Bioweapon toevoeging (+ het gezamelijk met de groep de bandjes uitpakken/activeren gisteren) de DQ hype officieel heeft aangewakkerdwrote:Hopelijk wordt dit donderdag bij de release van de timetable toch nog aangekondigd, want dit was van te voren toch echt één van de acts die ik echt op de line-up wilde zien!wrote:En bioweapon is weer uit de line up....
Is je entreeticket en je betaalmiddel https://www.q-dance.com/l/braceletwrote:wat heb je aan dat bandje?
Jij als defqon directeur moet dit toch wel wetenwrote:Ze sluiten zowaar de UV en Black tijdens power hour.
Waren die altijd zo rustig?
Wordt je nou nooit moe van jaren die zelfde grap maken?wrote:Jij als defqon directeur moet dit toch wel wetenwrote:Ze sluiten zowaar de UV en Black tijdens power hour.
Waren die altijd zo rustig?
"Wordt je", de meester in mij zegt dat dat niet klopt.wrote:Wordt je nou nooit moe van jaren die zelfde grap maken?
wrote:"Wordt je", de meester in mij zegt dat dat niet klopt.wrote:Wordt je nou nooit moe van jaren die zelfde grap maken?Nog veel succes verder directeur van de grote Q-Dance feest!