Dbstf!!!
Word de endshow uitgezonden op de stream?
Word de endshow uitgezonden op de stream?
Zou mooi zijn maar denk het niet?wrote: Word de endshow uitgezonden op de stream?
Omdat je er vorige jaren voor moest betalen en pas na een week de eindshow gratis te zien was voor niet Dediqated mensenwrote:Endshow is voorheen ook gewoon altijd gestreamed, dus weet niet waarom het dit jaar anders zou zijn
Ik zou het vanuit Q eigenlijk dom vinden de Endshow gratis vrij te geven, maar ik zou er blij mee zijn!wrote:Omdat je er vorige jaren voor moest betalen en pas na een week de eindshow gratis te zien was voor niet Dediqated mensenwrote:Endshow is voorheen ook gewoon altijd gestreamed, dus weet niet waarom het dit jaar anders zou zijn
Maar mooi dat we het vanaaf al kunnen zien
Eens. Ik zou denken pomp er vooral nieuwe tracks in.wrote:Toch apart dat ze terugvallen op deze classic van Builder/Heady in de eindshow! Lijkt ook iets langzamer dan gewoonlijk?
Coone & Nolz - Warrior Crywrote:Eens. Ik zou denken pomp er vooral nieuwe tracks in.wrote:Toch apart dat ze terugvallen op deze classic van Builder/Heady in de eindshow! Lijkt ook iets langzamer dan gewoonlijk?
2e plaat wel nice. Geen idee van wie. Met iemand wie Nolz samenwerkt zou ik zeggen. Act of rage ofzo?
wrote:Coone & Nolz - Warrior Crywrote:Eens. Ik zou denken pomp er vooral nieuwe tracks in.wrote:Toch apart dat ze terugvallen op deze classic van Builder/Heady in de eindshow! Lijkt ook iets langzamer dan gewoonlijk?
2e plaat wel nice. Geen idee van wie. Met iemand wie Nolz samenwerkt zou ik zeggen. Act of rage ofzo?
Misschien een subtiele hint dat HHZ morgen aanwezig is bij de Legends?wrote:Toch apart dat ze terugvallen op deze classic van Builder/Heady in de eindshow! Lijkt ook iets langzamer dan gewoonlijk?
Nu je het zegt kan het bijna niet anders denk ik.wrote:Ik denk het tweede
poh nieuwe B-Front & Adrenalize?
Dacht ik ook gelijk aan idd!wrote:Ik denk het tweede
poh nieuwe B-Front & Adrenalize?
eerlijk, hoe hij z'n fout herstelde was echt klasse!wrote:Maar effe, hoe leip was Angerfist hey
Zou hij dat met zn Insta post hebben gedoeldwrote:De laatste plaat klinkt 100% als NC