Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 38  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2024 06:56 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
We gaan trance gooien op Defqon neven, be there, zaterdag 12:00 :cool:

DJ Cro op Defqon, ik heb nog steeds kippenvel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2024 07:11 

Hardtraxx Elite

Remi schreef:
Bij mij werkt de app voor de experiences echt kut. Ghost Stories in het Theater is wel dope maar jammer dat het members only is.
Verder is de timetable wel gunstig, geloof ik.

Het is niet members only. Die kunnen alleen een gratis gast lane tickets aanvragen.
Het is volgens de stream van gister een 40min audio/visuele experience in samenwerking met ghost storys maar zonder live dj.
Het is ook 24/7 te bezoeken en gratis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2024 08:27 

Hardtraxx Elite

corneelwr schreef:

Zaterdagkaart gezocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2024 08:49 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
corneelwr schreef:

Hardtraxx is weer goed vertegenwoordigd voor een morsdood forum :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2024 08:59 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:

Hoppaaa, op de Zundapp over de Houtribdijk, vol gas door die tent! Lekker gewerkt maatje. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2024 09:09 

Hardtraxxer

Het hele weekend van de partij.

Donderdag openen bij Mad Dog en later naar B-Front & Phuture Noize.

Vrijdag wordt imo de mooiste dag met lekker pendelen tussen de Blue, Magenta (Unresolved, Crypsis & E-force, Chain Reaction, Gunz) en afsluiten bij Red met Rejacta en daarna Sefa.

Zaterdag meer rondlopen en kijken bij andere stages. Gold, UV en uiteindelijk Catscan op de Silver. Power Hour vorig jaar voor het eerste geskipt en dat beviel mij. Lekker rustig overal even kieken en nu eens Chapter V aanschouwen.

Kijk ook uit naar de afterparty met End of Line.

Zondag laat aansluiten en wellicht alleen vanaf 18:00 naar de Legends.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2024 09:10 

Hardtraxx Veteran

Mitch schreef:
corneelwr schreef:

Zaterdagkaart gezocht

Als ik het goed heb is het wel in de camping area met een dag programmering, dus met een normale zaterdagkaart ga je het helaas niet redden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2024 09:14 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Mitch schreef:
corneelwr schreef:

Zaterdagkaart gezocht

Als ik het goed heb is het wel in de camping area met een dag programmering, dus met een normale zaterdagkaart ga je het helaas niet redden.

Dat dacht ik vooraf ook, maar op de floorplan lijkt hij er wel binnen te vallen. Staat op de plek van de Silver dus lijkt me logisch als het overdag wel toegankelijk is, maar zou relaxed zijn om er uitsluitsel over te krijgen :x

Tevens heeft iemand de moeite genomen om clashfinder in te vullen voor de liefhebber :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2024 10:02 

Hardtraxx Elite

Is overdag toegankelijk
Indigo en theater worden ook zelfs bij het nacht programma getrokken dus wel benieuwd hoe ze dat gaan afsluiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2024 10:04 

Hardtraxxer

Zaterdag kaart en meer dan prima timetable. Eindelijk weer eens een feest waar je van begin tot eind takke herrie kan ontwijken. Enige klein puntje van kritiek zou zijn dat er op de main te weinig leuks geprogrammeerd staat.

Lekker beginnen bij Adrenalize & Galactixx en Wildstylez, vervolgens Magenta Davide Sonar en verder UV.
Dan heerlijke afsluiter Alpha 2 (hopelijk net z'n set als toen de zaterdag op decibel) en nog even de eindshow meepakken.

Lang geleden dat er een feest was waar je van begin tot eind vette acts staan. Dat vind ik de min punten van de laatste jaren dat ze als ze al een euphoric of classic stage hebben deze eindigt 1.5 of 2 uur voor het einde feest.

Wat ik me nog wel afvraag is of het te doen is om de main op te komen voor de eindshow? of is dat niet meer te doen als je daar naar toe gaat om 22.30?

Tevens iemand die weet wat je kan verwachten wat voor set Dj Mystery op de magenta zal draaien? zal toch wel hardstyle zijn of zou de kans op jump aanwezig zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2024 10:05 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Remi schreef:
Bij mij werkt de app voor de experiences echt kut. Ghost Stories in het Theater is wel dope maar jammer dat het members only is.
Verder is de timetable wel gunstig, geloof ik.

Het is niet members only. Die kunnen alleen een gratis gast lane tickets aanvragen.
Het is volgens de stream van gister een 40min audio/visuele experience in samenwerking met ghost storys maar zonder live dj.

Aight, waardevolle bijdrage van Miwer. Thanks. Dan zeker even loeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2024 10:12 

Hardtraxx Veteran

Toch lekker dat je je 11 maanden lang de kk kan storen aan Miwer maar net die ene Defqon maand komt hij dan toch met zeer handige info. Klasse Miwer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2024 10:13 

Hardtraxx Elite

Pantermaat schreef:
Zaterdag kaart en meer dan prima timetable. Eindelijk weer eens een feest waar je van begin tot eind takke herrie kan ontwijken. Enige klein puntje van kritiek zou zijn dat er op de main te weinig leuks geprogrammeerd staat.

Lekker beginnen bij Adrenalize & Galactixx en Wildstylez, vervolgens Magenta Davide Sonar en verder UV.
Dan heerlijke afsluiter Alpha 2 (hopelijk net z'n set als toen de zaterdag op decibel) en nog even de eindshow meepakken.

Lang geleden dat er een feest was waar je van begin tot eind vette acts staan. Dat vind ik de min punten van de laatste jaren dat ze als ze al een euphoric of classic stage hebben deze eindigt 1.5 of 2 uur voor het einde feest.

Wat ik me nog wel afvraag is of het te doen is om de main op te komen voor de eindshow? of is dat niet meer te doen als je daar naar toe gaat om 22.30?

Tevens iemand die weet wat je kan verwachten wat voor set Dj Mystery op de magenta zal draaien? zal toch wel hardstyle zijn of zou de kans op jump aanwezig zijn?

Main opkomen om 22:30 is niet echt te doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2024 10:31 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
corneelwr schreef:

Waar blijft paarse naam voor DJ CRO?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2024 10:36 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:

Zeer netjes Cro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2024 10:57 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Remi schreef:

Dus de mannen en dame van GS zijn niet eens zelf aanwezig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2024 10:59 

Hardtraxx Elite

Revolting Against schreef:
heggenschaar schreef:
Remi schreef:

Dus de mannen en dame van GS zijn niet eens zelf aanwezig?

Zo ver ik begreep uit de stream niet.
Lijkt me ook vrij lastig als het non-stop bezig is en zelfs snachts door gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2024 11:24 

Hardtraxxer

Remi schreef:

Wat zeiden ze daarover? Moet je je Q-Dance membership bij de ingang kunnen aantonen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2024 11:29 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Hoppaaa, op de Zundapp over de Houtribdijk, vol gas door die tent! Lekker gewerkt maatje. :thumbsup:

Poah heb toevallig deze week m'n Sprinter 448-05 naar de monteur gebracht voor een blok revisie. Kijken of ie de 150 weer haalt dit weekend.

Over trance gesproken, nog niet de hele programmering is bekend :whistle:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2024 13:25 

Hardtraxx Veteran

Voor trance ga je maar lekker naar ASOT
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2024 13:54 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Voor trance ga je maar lekker naar ASOT

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2024 15:35 

Hardtraxx Elite

FransBezig schreef:
Remi schreef:

Wat zeiden ze daarover? Moet je je Q-Dance membership bij de ingang kunnen aantonen?

Lees even een paar posts boven je
Maar ik herhaal

Members kunnen een fast lane tickets halen
Het is voor iedereen gratis te bezoeken
40min audio/visuele ervaring zonder dj maar in samenwerking met ghost storys
Dag en nacht te bezoeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2024 15:56 

Kraak... Piep...

Miwer zegt ook een keer wat nuttigs en meteen weer dapper doen he
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2024 17:21 

Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
FransBezig schreef:
Remi schreef:

Lees even een paar posts boven je
Maar ik herhaal

Members kunnen een fast lane tickets halen
Het is voor iedereen gratis te bezoeken
40min audio/visuele ervaring zonder dj maar in samenwerking met ghost storys
Dag en nacht te bezoeken

Your booking for the Fast Access to Defqon.1 Theatre presents: Ghost Stories - The Twilight Ceremony - DEDIQATED only has been confirmed. Please note the following details for your booked experience: Show Duration: Approximately 15 minutes Location: Defqon.1 Theatre at the Festival Grounds Access: Your QR code grants access to the Fast Lane but does not guarantee a seat. Tip: Arrive early in the day to catch the show and avoid waiting until the last moment. The QR code is only valid for the selected day. Without the QR code, you can still join the regular line on any day. Showtimes: Friday: 16:00 - 22:00 CEST & 01:00 - 03:00 CEST

Bron: Bevestigingsmail Q-Dance (Reservering m.b.v. Q-Dance Season Pass (Network) gemaakt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2024 17:25 

Hardtraxx Veteran

Stage Ghost Stories gelekt:
Afbeelding
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 38  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten