Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2024 09:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik vorig jaar: defqon is te duur geworden, kan niet meer veroorloven
Ik in 2024: kaartje kopen op TS voor 379 euro godverdomme zin in gvd!!


Bist nait goud jong, also kom feeste
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2024 09:57 
 
Hardtraxx Addict

Remi schreef:
Sven-O schreef:
Ik ben een beetje aan het kijken naar busreizen voor onze vriendengroep, maar alle partybus bedrijven zeggen eigenlijk hetzelfde.
Citaat:
Voor weekendreizen geldt dat je niet meer meeneemt dan noodzakelijk. Dit houdt in een tent, slaapzak en weekendtas per persoon.

Iemand hier enige ervaring mee of nog andere tips om vanuit Goes (Zeeland) een beetje op tijd aan te komen zonder al helemaal kapot te zijn van de reis? Vorig jaar hotelletje in de buurt genomen en lekker woensdag avond al vertrokken. Dat was wel echt ideaal want we waren de drukte voor en stonden niet met allemaal wilde buitenlanders om ons heen op de camping, maar zijn dit jaar met te veel.

En als je nou echt vroeg vertrekt op donderdagochtend? Als je vanaf ons net na de spits gaat rijden ben je toch gewoon voor 12 uur daar? Ik neem aan dat het dan nog niet druk is en je plek zat hebt voor de groep?
Ik zit zelf nog in dubio wat ik ga doen. Wel / niet de opening mee pakken. We slapen op Zuiderzee dus ik heb geen stress voor een campingplek. De enige stress is dat we nog geen kaarten hebben. :lol:

Dat is helaas een verkeerde aan namen. Ik zelf kwam om 9 aan en toen duurde het al een uur om binnen te komen vanaf het moment dat ze open gingen.
Stond al tegen einde veld 5 aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2024 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
corneelwr schreef:
Quote anders ff 20x die tering grote foto


Afbeelding


Eyy Blear, mien tweeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2024 09:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De overeenkomstigheden zijn inderdaad bizar
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2024 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paling schreef:
De overeenkomstigheden zijn inderdaad bizar

Ik denk dat Willy een caleidoscoop bril op had
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2024 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer is eigenlijk die Release (geen idee hoe 't heet) waarin de timetable bekend gemaakt wordt en de randprogrammering?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2024 16:20 
 
Hardtraxxer

Volgens mij tijdens The Warming-up, 23 mei. Die datum kwam voorbij tijdens The Release, die info is verder nergens terug te vinden zo ver ik weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2024 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

Just88 schreef:
Volgens mij tijdens The Warming-up, 23 mei. Die datum kwam voorbij tijdens The Release, die info is verder nergens terug te vinden zo ver ik weet.


Geck-O gaf aan dat de rest van de line up in mei kwam inderdaad, verwacht dan ook wel een Funky Cat hosting nog ergens

https://x.com/geckoNL/status/1773461967165866448
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2024 19:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Wanneer is eigenlijk die Release (geen idee hoe 't heet) waarin de timetable bekend gemaakt wordt en de randprogrammering?


30 mei wellicht?

De Defqon Insta deelde een “Get Fit Week” artwork een tijd terug en op dag twee stond “Start planning your timetable”.

In ieder geval dus niet na 30 mei :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2024 08:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Fallen schreef:
Remi schreef:
Wanneer is eigenlijk die Release (geen idee hoe 't heet) waarin de timetable bekend gemaakt wordt en de randprogrammering?


30 mei wellicht?

De Defqon Insta deelde een “Get Fit Week” artwork een tijd terug en op dag twee stond “Start planning your timetable”.

In ieder geval dus niet na 30 mei :P

Bedoel je die ik in onze groep heb gegooid? Die was van vorig jaar :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2024 09:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Bedoel je die ik in onze groep heb gegooid? Die was van vorig jaar :whistle:


Bruhhh, vond het al vreemd dat ik het niet terug kon vinden op Instagram
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2024 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ah kijk, lekker duidelijk allemaal wel, haha. Dan kan het hypen pas een beetje beginnen, jwt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2024 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie mezelf overigens wel zitten op Zuiderzee Beach, voordat we richting het terrein gaan. Graadje of 25, handdoekje uitgerold, koud biertje er bij, beetje ambiance maken met de mannen van hier. Dan is je dag toch al geslaagd eigenlijk, he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2024 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik zie mezelf overigens wel zitten op Zuiderzee Beach, voordat we richting het terrein gaan. Graadje of 25, handdoekje uitgerold, koud biertje er bij, beetje ambiance maken met de mannen van hier. Dan is je dag toch al geslaagd eigenlijk, he.


Daar is helemaal niks mis mee inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2024 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Één bak gezelligheid wordt dat, Reem :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2024 15:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nu nog een kaartje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2024 20:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik zie mezelf overigens wel zitten op Zuiderzee Beach, voordat we richting het terrein gaan. Graadje of 25, handdoekje uitgerold, koud biertje er bij, beetje ambiance maken met de mannen van hier. Dan is je dag toch al geslaagd eigenlijk, he.


Twee jaar terug hebben we ook de hele donderdag lopen dobberen voor het feest, ik doe zeker mee iig, goede pre-party op het strand klinkt wel als muziek in de oren.
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten