Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2024 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Angerfist op de Zilver


Dat kan best een leuk setje opleveren als we dit soort dingen krijgen, aangevuld met wat M4ze Pusher en Bloodcage tracks







Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2024 22:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

100% voor, tof als artiesten dan creatief kunnen doen buiten hun boekje, alleen onmogelijk om te doen voor de grotere namen.

Angerfist op de Silver dan gaat de hele area uitpuilen en wordt hij gesloten. Er is ook een reden dat ze hem in 2016 als Menace II Society op de Gold neer hebben gezet. Je houdt toch dat veel volk alleen op naam afgaat en niet op de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2024 15:24 
 
Hardtraxx Newbie

Het is wel een beetje stil he bij Q-dance. Zouden toch wel extra gaan uitpakken, omdat het de 20e editie is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2024 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is het überhaupt al bekend wanneer de line up komt? Vorig jaar kwam die ergens rond deze tijd en dat werd ook al ruim van tevoren aangekondigd. Dit jaar hoor ik nog maar niks inderdaad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2024 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
Is het überhaupt al bekend wanneer de line up komt? Vorig jaar kwam die ergens rond deze tijd en dat werd ook al ruim van tevoren aangekondigd. Dit jaar hoor ik nog maar niks inderdaad :P


Vgm is die Release livestream in maart dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2024 15:41 
 
Hardtraxx Addict

Professor Oak schreef:
Het is wel een beetje stil he bij Q-dance. Zouden toch wel extra gaan uitpakken, omdat het de 20e editie is?

Dat zou je denken maar met 10 jaar gebeurden we ook weinig
15 jaar wel een hele vette ser door de tijd maar dat was ook alles
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2024 16:20 
 
Hardtraxx Newbie

heggenschaar schreef:
Professor Oak schreef:
Het is wel een beetje stil he bij Q-dance. Zouden toch wel extra gaan uitpakken, omdat het de 20e editie is?

Dat zou je denken maar met 10 jaar gebeurden we ook weinig
15 jaar wel een hele vette ser door de tijd maar dat was ook alles


Poeh ja 2017 legends was toch wel echt legendarisch. Meer dan 3 uur genieten was dat. Hoop dat ze eenzelfde soort vorm gaan neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2024 17:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Professor Oak schreef:
Het is wel een beetje stil he bij Q-dance. Zouden toch wel extra gaan uitpakken, omdat het de 20e editie is?

Dat zou je denken maar met 10 jaar gebeurden we ook weinig
15 jaar wel een hele vette ser door de tijd maar dat was ook alles


In 2012 hadden ze meerdere anthems gemaakt voor het 10 jarig bestaan en ook meerdere speciale setjes en showelementen op de Red. Daarnaast waren ze pas voor het 2e jaar in Biddinghuizen en konden ze uberhaupt niet heel veel.

In 2017 het zelfde, showelementen op de Red. Waarom zou je het ook ergens anders doen, daar heb je de mogelijkheden voor show en dat is de core van je hele festival.

Wat wil je anders, 10 years Blue,15 years UV, 15 years Black. Dat bestaat al, dat heet de Magenta en de Gold.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2024 17:36 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
heggenschaar schreef:
Professor Oak schreef:
Het is wel een beetje stil he bij Q-dance. Zouden toch wel extra gaan uitpakken, omdat het de 20e editie is?

Dat zou je denken maar met 10 jaar gebeurden we ook weinig
15 jaar wel een hele vette ser door de tijd maar dat was ook alles


In 2012 hadden ze meerdere anthems gemaakt voor het 10 jarig bestaan en ook meerdere speciale setjes en showelementen op de Red. Daarnaast waren ze pas voor het 2e jaar in Biddinghuizen en konden ze uberhaupt niet heel veel.

In 2017 het zelfde, showelementen op de Red. Waarom zou je het ook ergens anders doen, daar heb je de mogelijkheden voor show en dat is de core van je hele festival.

Wat wil je anders, 10 years Blue,15 years UV, 15 years Black. Dat bestaat al, dat heet de Magenta en de Gold.

Ben die jaren er geweest maar kan me die speciale momenten (behalve die 3 uur op de red) niet zo voor de geest halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2024 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minder drugs gebruiken heggenkut, beter voor je geest
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2024 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hedde nog wa ligge martin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2024 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

UptempoSoldaat0411 schreef:
hedde nog wa ligge martin?


:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2024 13:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oeps. Weekendtickets uitverkocht. Dat had ik niet verwacht. Niemand van onze groep heeft een kaartje, terwijl we wel een huisje voor 4 nachten hebben op Zuiderzee :lol: .

Ik hoop dat men hier langer dan een week van te voren hun tickets krijgen om eventueel op de Swap te zetten. Anders blijft het tot een week van te voren nog spannend of we überhaupt kunnen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2024 13:09 
 
Hardtraxx Addict

RomanAnthony schreef:
Oeps. Weekendtickets uitverkocht. Dat had ik niet verwacht. Niemand van onze groep heeft een kaartje, terwijl we wel een huisje voor 4 nachten hebben op Zuiderzee :lol: .

Ik hoop dat men hier langer dan een week van te voren hun tickets krijgen om eventueel op de Swap te zetten. Anders blijft het tot een week van te voren nog spannend of we überhaupt kunnen gaan.

April als het goed is.

Maar jij waarom wachten met kopen als je toch al weet dat je gaat en dit risico lopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2024 13:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
RomanAnthony schreef:
Oeps. Weekendtickets uitverkocht. Dat had ik niet verwacht. Niemand van onze groep heeft een kaartje, terwijl we wel een huisje voor 4 nachten hebben op Zuiderzee :lol: .

Ik hoop dat men hier langer dan een week van te voren hun tickets krijgen om eventueel op de Swap te zetten. Anders blijft het tot een week van te voren nog spannend of we überhaupt kunnen gaan.


Maar jij waarom wachten met kopen als je toch al weet dat je gaat en dit risico lopen?


Tsja. Soms wat andere dingen aan mijn hoofd. Komt nog wel tegen die tijd. Raakt toch nooit uitverkocht. Dat soort dingen. En om nou meteen een ticket van €300 te kopen als ik net een huisje van €1800 piek heb betaald. Groeit ook weer niet op mijn rug allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2024 16:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat had je dan wel verwacht? :P

Weekend tickets waren vorig jaar namelijk medio december uitverkocht.

Ik heb zelf ook nog geen ticket, als het goed is krijgt iedereen 2 april zijn tickets dus vanaf dan zal ticketswap een beetje actief worden. Maar wss wacht ik alsnog op de laatste week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2024 16:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha jeetje jongens. Weet ik veel. We waren gewoon te laat. Sorry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2024 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pffffffff Ramon maat, dit had je kunnen weten hè
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2024 20:46 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ach dan gaan we gewoon lekker buurten op zuiderzee toch maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2024 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had vorig jaar geen enkel probleem om kaartjes via ticketswap te kopen. Waren echt genoeg. Had het eind mei gekocht en dat tegen een lager prijs dan officiele ticketprijs. Dus zou me daar niet te druk om maken als ik jou was. Vooral niet als het dit jaar later uitverkoopt dan vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2024 09:58 
 
Hardtraxx Addict

makrooy schreef:
Ik had vorig jaar geen enkel probleem om kaartjes via ticketswap te kopen. Waren echt genoeg. Had het eind mei gekocht en dat tegen een lager prijs dan officiele ticketprijs. Dus zou me daar niet te druk om maken als ik jou was. Vooral niet als het dit jaar later uitverkoopt dan vorig jaar.

Ik zou juist zeggen, hoe later het uitverkoopt hoe zekerder mensen zijn om te gaan en het geen aankoop in een opwelling is
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2024 18:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
SL5961 schreef:
Is het überhaupt al bekend wanneer de line up komt? Vorig jaar kwam die ergens rond deze tijd en dat werd ook al ruim van tevoren aangekondigd. Dit jaar hoor ik nog maar niks inderdaad :P


Vgm is die Release livestream in maart dit jaar.

Gek dat de datum nog steeds niet is aangekondigd :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2024 18:19 
 
Hardtraxxer

Paling schreef:
Rickzel schreef:
SL5961 schreef:
Is het überhaupt al bekend wanneer de line up komt? Vorig jaar kwam die ergens rond deze tijd en dat werd ook al ruim van tevoren aangekondigd. Dit jaar hoor ik nog maar niks inderdaad :P


Vgm is die Release livestream in maart dit jaar.

Gek dat de datum nog steeds niet is aangekondigd :x


Toevallig net om 1700 bericht op Insta gezien dat de 28e van deze maand The Release is
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2024 11:43 
 
Hardtraxx Newbie

Op Defqon insta post worden SZP, Rebellion, Angerfist en Sound Rush gespot.

Angerfist als afsluiter op de RED? :innocent: :innocent:

SZP opent Defqon op vrijdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2024 12:25 
 
Hardtraxx Veteran

Professor Oak schreef:
SZP opent Defqon op vrijdag?


DQ begint op donderdag dus dat lijkt mij sterk

Vrije dagen zijn ingepland op werk, kreeg gisteren door het mooie weer zowaar DQ kriebels al
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten