Past

Defqon.1 2024

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Rickzel wrote:Angerfist op de Zilver
Dat kan best een leuk setje opleveren als we dit soort dingen krijgen, aangevuld met wat M4ze Pusher en Bloodcage tracks

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
100% voor, tof als artiesten dan creatief kunnen doen buiten hun boekje, alleen onmogelijk om te doen voor de grotere namen.

Angerfist op de Silver dan gaat de hele area uitpuilen en wordt hij gesloten. Er is ook een reden dat ze hem in 2016 als Menace II Society op de Gold neer hebben gezet. Je houdt toch dat veel volk alleen op naam afgaat en niet op de muziek.
P
Hardtraxxer
63 posts member since 2024
last seen Jul 2025
Het is wel een beetje stil he bij Q-dance. Zouden toch wel extra gaan uitpakken, omdat het de 20e editie is?
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Is het überhaupt al bekend wanneer de line up komt? Vorig jaar kwam die ergens rond deze tijd en dat werd ook al ruim van tevoren aangekondigd. Dit jaar hoor ik nog maar niks inderdaad :P
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
SL5961 wrote:Is het überhaupt al bekend wanneer de line up komt? Vorig jaar kwam die ergens rond deze tijd en dat werd ook al ruim van tevoren aangekondigd. Dit jaar hoor ik nog maar niks inderdaad :P
Vgm is die Release livestream in maart dit jaar.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 7 hours ago
Professor Oak wrote:Het is wel een beetje stil he bij Q-dance. Zouden toch wel extra gaan uitpakken, omdat het de 20e editie is?
Dat zou je denken maar met 10 jaar gebeurden we ook weinig
15 jaar wel een hele vette ser door de tijd maar dat was ook alles
P
Hardtraxxer
last seen Jul 2025
heggenschaar wrote:
Professor Oak wrote:Het is wel een beetje stil he bij Q-dance. Zouden toch wel extra gaan uitpakken, omdat het de 20e editie is?
Poeh ja 2017 legends was toch wel echt legendarisch. Meer dan 3 uur genieten was dat. Hoop dat ze eenzelfde soort vorm gaan neerzetten.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
heggenschaar wrote:
In 2012 hadden ze meerdere anthems gemaakt voor het 10 jarig bestaan en ook meerdere speciale setjes en showelementen op de Red. Daarnaast waren ze pas voor het 2e jaar in Biddinghuizen en konden ze uberhaupt niet heel veel.

In 2017 het zelfde, showelementen op de Red. Waarom zou je het ook ergens anders doen, daar heb je de mogelijkheden voor show en dat is de core van je hele festival.

Wat wil je anders, 10 years Blue,15 years UV, 15 years Black. Dat bestaat al, dat heet de Magenta en de Gold.
H
Hardtraxx Elite
last seen 7 hours ago
Broken Balance wrote:
heggenschaar wrote:
In 2012 hadden ze meerdere anthems gemaakt voor het 10 jarig bestaan en ook meerdere speciale setjes en showelementen op de Red. Daarnaast waren ze pas voor het 2e jaar in Biddinghuizen en konden ze uberhaupt niet heel veel.

In 2017 het zelfde, showelementen op de Red. Waarom zou je het ook ergens anders doen, daar heb je de mogelijkheden voor show en dat is de core van je hele festival.

Wat wil je anders, 10 years Blue,15 years UV, 15 years Black. Dat bestaat al, dat heet de Magenta en de Gold.
Ben die jaren er geweest maar kan me die speciale momenten (behalve die 3 uur op de red) niet zo voor de geest halen
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Minder drugs gebruiken heggenkut, beter voor je geest
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
hedde nog wa ligge martin?
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
UptempoSoldaat0411 wrote:hedde nog wa ligge martin?
:x
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Oeps. Weekendtickets uitverkocht. Dat had ik niet verwacht. Niemand van onze groep heeft een kaartje, terwijl we wel een huisje voor 4 nachten hebben op Zuiderzee :lol: .

Ik hoop dat men hier langer dan een week van te voren hun tickets krijgen om eventueel op de Swap te zetten. Anders blijft het tot een week van te voren nog spannend of we überhaupt kunnen gaan.
H
Hardtraxx Elite
last seen 7 hours ago
RomanAnthony wrote:Oeps. Weekendtickets uitverkocht. Dat had ik niet verwacht. Niemand van onze groep heeft een kaartje, terwijl we wel een huisje voor 4 nachten hebben op Zuiderzee :lol: .

Ik hoop dat men hier langer dan een week van te voren hun tickets krijgen om eventueel op de Swap te zetten. Anders blijft het tot een week van te voren nog spannend of we überhaupt kunnen gaan.
April als het goed is.

Maar jij waarom wachten met kopen als je toch al weet dat je gaat en dit risico lopen?
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
heggenschaar wrote:
RomanAnthony wrote:Oeps. Weekendtickets uitverkocht. Dat had ik niet verwacht. Niemand van onze groep heeft een kaartje, terwijl we wel een huisje voor 4 nachten hebben op Zuiderzee :lol: .

Maar jij waarom wachten met kopen als je toch al weet dat je gaat en dit risico lopen?
Tsja. Soms wat andere dingen aan mijn hoofd. Komt nog wel tegen die tijd. Raakt toch nooit uitverkocht. Dat soort dingen. En om nou meteen een ticket van €300 te kopen als ik net een huisje van €1800 piek heb betaald. Groeit ook weer niet op mijn rug allemaal.
Hardtraxx Addict
1247 posts member since 2010
last seen 27 days ago
Wat had je dan wel verwacht? :P

Weekend tickets waren vorig jaar namelijk medio december uitverkocht.

Ik heb zelf ook nog geen ticket, als het goed is krijgt iedereen 2 april zijn tickets dus vanaf dan zal ticketswap een beetje actief worden. Maar wss wacht ik alsnog op de laatste week.
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2026
Haha jeetje jongens. Weet ik veel. We waren gewoon te laat. Sorry.
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026
Pffffffff Ramon maat, dit had je kunnen weten hè
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Ach dan gaan we gewoon lekker buurten op zuiderzee toch maat
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 5 days ago
Ik had vorig jaar geen enkel probleem om kaartjes via ticketswap te kopen. Waren echt genoeg. Had het eind mei gekocht en dat tegen een lager prijs dan officiele ticketprijs. Dus zou me daar niet te druk om maken als ik jou was. Vooral niet als het dit jaar later uitverkoopt dan vorig jaar.
H
Hardtraxx Elite
last seen 7 hours ago
makrooy wrote:Ik had vorig jaar geen enkel probleem om kaartjes via ticketswap te kopen. Waren echt genoeg. Had het eind mei gekocht en dat tegen een lager prijs dan officiele ticketprijs. Dus zou me daar niet te druk om maken als ik jou was. Vooral niet als het dit jaar later uitverkoopt dan vorig jaar.
Ik zou juist zeggen, hoe later het uitverkoopt hoe zekerder mensen zijn om te gaan en het geen aankoop in een opwelling is
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 12 hours ago
Rickzel wrote:
SL5961 wrote:Is het überhaupt al bekend wanneer de line up komt? Vorig jaar kwam die ergens rond deze tijd en dat werd ook al ruim van tevoren aangekondigd. Dit jaar hoor ik nog maar niks inderdaad :P
Gek dat de datum nog steeds niet is aangekondigd :x
K
Hardtraxxer
698 posts member since 2013
last seen 22 days ago
Paling wrote:
Rickzel wrote:
Gek dat de datum nog steeds niet is aangekondigd :x
Toevallig net om 1700 bericht op Insta gezien dat de 28e van deze maand The Release is
P
Hardtraxxer
last seen Jul 2025
Op Defqon insta post worden SZP, Rebellion, Angerfist en Sound Rush gespot.

Angerfist als afsluiter op de RED? :innocent: :innocent:

SZP opent Defqon op vrijdag?
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 26 days ago
Professor Oak wrote:SZP opent Defqon op vrijdag?
DQ begint op donderdag dus dat lijkt mij sterk

Vrije dagen zijn ingepland op werk, kreeg gisteren door het mooie weer zowaar DQ kriebels al

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago