Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 11:50 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Martin Waus schreef:
eindelijk begint het te kriebelen :thumbsup:

Douche je wel af en toe met die warmte?

Nog niet aan gedacht. Dat zal het wel zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 11:57 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ik vind het persoonlijk wel een fijn systeem. Laatst een feestje gehad waarbij dit niet ingevoerd was, hele vloer lag bezaaid met bekers en verpakkingen, dan pas merk je het verschil.

Ja echt veel beter inderdaad. Normaal zaten m'n benen altijd helemaal onder de meuk (vooral van die karton stukjes van die traytjes) na een feest. Nu is het meestal alleen stof en zweet
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 11:57 

Hardtraxx Veteran

Laat je vooral niet bekkeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 12:12 

Hardtraxxer

Als je een eco token moet kopen vooraf, wat is dan het verschil met een half muntje extra betalen bij het halen van je eerste drankje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 12:16 

Hardtraxx Veteran

Riiss schreef:
chas1n schreef:
Riiss schreef:

Aan de andere kant gaven ze op Intents wel nog netjes een eco-token bij de ingang, in plaats van dat dit je ook een half muntje kost.

Ik heb nog niet meegemaakt dat je voor de eerste eco-token moet betalen.

Op Soenda laatst voor het eerst tegengekomen helaas.

Lijkt me meer aannemelijk dat diegene vergeten is je een muntje te geven dan dat je ervoor moet betalen tbh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 12:36 

Hardtraxx Elite

Yenssen schreef:
Als je een eco token moet kopen vooraf, wat is dan het verschil met een half muntje extra betalen bij het halen van je eerste drankje?

Die krijg je bij binnenkomst

Op bevrijdings pop kreeg je je eerste muntje dus echt niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 12:36 

Hardtraxx Veteran

Yenssen schreef:

Niets :). Maar vermoedelijk krijg je er gewoon eentje, zou me er niet te druk om maken. Zien we op het festival wel. Zeker als je een weekend verblijft zul toch wel van dat muntje gebruik gaan maken :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 12:46 

Hardtraxxer

Op de achterkant van die eco token staat ook een code waarmee je na Defqon iets kan/kon winnen.
Je mag wel maar 1 code inwisselen, dus eco-tokens verzamelen is zinloos. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 14:44 

Hardtraxxer

MelvinFR schreef:
Lijkt me meer aannemelijk dat diegene vergeten is je een muntje te geven dan dat je ervoor moet betalen tbh :P

Bedacht ik me ook ja, zal wel aan mij hebben gelegen.

Dus even opgezocht, van de site:
Citaat:
All drinks are being poured into reusable cups or PET bottles at Soenda festival. How does this work? You pay 0.5 tokens for your first cup or PET bottle. Is your cup or bottle empty? Return it at the bar when you’re getting a new drink and your cup or PET bottle will be switched with a new cup or bottle. Are you done with your cup? Then you can return it at the bar and temporarily switch it for a cup token. When you want to get a new drink you only have to return the cup token to receive a new cup or bottle which means you don’t have to pay for it again.

Conclusie: € 1,75 betalen om een beker te mogen gebruiken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 14:49 

Hardtraxx Veteran

Maar niemand kreeg dus een cup token bij de ingang? Slecht geregeld van Soundos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 15:06 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
niemand kreeg dus geen

Dus iedereen kreeg er wel één?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 15:15 

Hardtraxx Veteran

Edit: typo
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 15:30 

Hardtraxxer

Goedendag, feestvierende strijders van Defqon.1! Jullie hebben je korte broeken (kodde boksen) klaarliggen en zijn bijna klaar om het festivalterrein onveilig te maken. Maar laten we eens kijken of Moeder Natuur je zal belonen met een stralend weekend vol zonneschijn, of dat ze je misschien een beetje in de kou laat staan.

Vrijdag: Voordat je je glowsticks tevoorschijn haalt en begint te hakken als een bezetene, moeten we je waarschuwen voor een kleine hindernis. In de ochtend zullen er wat regenbuien zijn, maar wees gerust, het is gewoon de hemel die even z'n emoties uitdrukt omdat hij niet op Defqon.1 kan zijn. Maar tegen de tijd dat de eerste basslijn door de lucht knalt, zal de regen zich terugtrekken als een verlegen raver in een donkere hoek.

Zaterdag: Bereid je voor op een episch zonnige dag! De zon zal zo fel schijnen dat je zonnebril een nieuwe dimensie aan je rave-outfit toevoegt. Het kwik zal stijgen als een DJ die de menigte tot extase brengt. Zonnebrandcrème wordt je beste vriend, dus smeer jezelf in als een ervaren 'hardstyler' die zich voorbereidt op een epische dansmarathon.

Zondag: Ah, de dag des oordeels voor je kodde boks. Wees niet verrast als je wakker wordt en de zon je opvrolijkt met haar stralen. Maar let op, Defqon.1-krijgers, want er kan een kaper op de kust zijn! Wolken zullen zich stiekem verzamelen en proberen je zonneschijn te stelen. Gelukkig zijn dit slechts lafhartige pogingen om je te ontmoedigen, en het zal niet lang duren voordat de zon triomfantelijk haar weg terugvindt.

Dus, beste feestgangers, het lijkt erop dat je je kodde boks kunt aantrekken met de moed der wanhoop! Hoewel er een kleine kans is op wat regen op vrijdag en zondag, zal de zon triomferen tijdens het grootste deel van het weekend. Dus dans als een bezetene, geniet van de muziek en laat je raven zonder je zorgen te maken over koude benen. Vergeet niet voldoende water te drinken, jezelf in te smeren en te genieten van dit onvergetelijke festival!

Disclaimer: Dit weerbericht is gemaakt met een flinke dosis humor en is niet bedoeld als vervanging voor professioneel meteorologisch advies. Houd de officiële weersvoorspellingen in de gaten voor de meest nauwkeurige informatie. Nu ga ik snel mijn eigen kodde boks uit de kast halen en me aansluiten bij de aankomende festiviteiten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 15:32 

Hardtraxx Veteran

Ik mis Pipa :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 15:41 

Hardtraxx Veteran

Idem
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 15:43 

Hardtraxxer

Net nog even een sixpackje of 2 koud pils willen bestellen om af te halen op de camping, is het uitverkocht :thumbdown:. Als er nou 1 ding was waarvan ik dat niet had verwacht was het dat wel. Ach ja.., verder wel
Elektrify schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMMMEEEE :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 15:44 

Hardtraxx Veteran

Feeste bossies
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 16:16 

Hardtraxx Veteran

Ronzz schreef:
Dit weerbericht is gemaakt met een flinke dosis humor

Valt wel mee, hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 16:22 

Hardtraxxer

Wat gokken jullie voor de legends?
2 uur is best lang, belooft wat.

Ik vind dat Zany / Donkey Rollers, Deepack, Max Enforcer, Psyko Punkz wel eens mogen.
Maar B-Front, Ran-D, Adaro, Freqz ook.

Echt early-early zoals Dana, Luna, Pavo is ook wel eens geinig.

Wie biedt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 16:25 

Hardtraxxer

opaa schreef:

Ik vind dat Zany, Deepack, Max Enforcer wel eens mogen.

Hopen en krijgen zijn twee dingen. Ik denk zeker niet nu The Prophet als laatste staat dat ze bij de Legends veel early helden zullen doen. Bovendien loopt daar niet een hele RED warm voor qua naam.

Ronzz schreef:
Vergeet niet voldoende water te drinken

Water?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 16:30 

Hardtraxx Veteran

opaa schreef:

Ik vind dat Zany / Donkey Rollers, Deepack, Max Enforcer, Psyko Punkz wel eens mogen.

Wie biedt?

Ik gok in ieder geval op een deel "raw" legends.

Crypsis B-Front Adaro zou ik wel top vinden.

en echt early legends zie ik niet snel gebeuren, dat is echt te lang geleden voor 99% van de bezoekers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 16:35 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ik mis Pipa :(

Gelukkig hebben we zijn collega Gerrit nog

https://twitter.com/GerritHiemstra/stat ... 2551796737
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 16:38 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

en echt early legends zie ik niet snel gebeuren, dat is echt te lang geleden voor 99% van de bezoekers.

En dat bepaal jij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 16:41 

Hardtraxx Veteran

corneelwr schreef:
Rickzel schreef:

En dat bepaal jij?

Inderdaad te lang geleden, mag wel weer eens! @Q-Dance, knal Vector Two - Slayer (Mega Mix) er ff op daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2023 16:44 

Hardtraxxer

Ik ben voor!
Maar inderdaad, ik zie ze niet snel early doen bij the legends, daar is het gros van het publiek bij de mainstage waarschijnlijk te jong voor.
(99% vind ik ook wat ruim bemeten moet ik zeggen)

De 2017 begon wel met wat early platen, was wel dik!
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten