Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 55  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2023 21:25 

Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
ErikZ schreef:
Deepack & Luna draaien even DE set van de Magenta stream

Defqon anthem 2008 nog gedraaid? Zo niet is jouw stelling gewoonweg foutief.

Dan draai je op Defqon op de Magenta stage en draai je je eigen anthem niet. Overigens ook m'n favo anthem. Die opbouw naar de climax :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2023 22:02 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij ligt die plaat stof te happen sinds Defqon 2008. Heb hem echt nog nooit live gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2023 23:10 

Hardtraxxer

Volgens mij liep het geluid & vuurwerk niet bepaald synchroon tijdens de endshow.
Jammer... Vond het verder ook een beetje tegenvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2023 23:15 

Hardtraxxer

Waar was de eind speech van Villain? Kwam voor mijn gevoel een beetje een abrupt einde aan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2023 23:18 

Hardtraxx Veteran

Via de stream vond ik de eindshow maar tegenvallen... Die plaat met die Dune invloeden erin en de laatste plaat waren wel heel dik, maar hadden beide ook weer bedroevende kicks :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2023 23:22 

Hardtraxxer

Element & Kruelty :worship: Dat die Indigo nog overeind staat joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2023 23:22 

Hardtraxx Elite

Martin Waus schreef:
JeftaElachouri schreef:
RomanAnthony schreef:
Iemand nog een zondag ticket over? Op Ticketswap is het kaartje al weg voor die er op komt, ook al refresh ik letterlijk om de seconde.

Het is dan ook een loterij. Ticket wordt niet toegekend aan de eerste de beste. Systeem pikt er gewoon een gelukkige uit.

*defqon camping modes aan*

Het is mij nog niet helemaal duidelijke hoe dat werkt.
Moet je een advertentie plaatsen voor een gezochte ticket om uitgeloot te worden?
Of is alerts aanzetten voldoende? Dan krijg je steeds die meldingen en lijkt het idd dat je
er steeds naast zit te vissen, en krijg je dan opeens melding dat je uitgeloot bent?

*feestneus gaat weer op, groetjes xx*

Ja ik snapte hem ook niet hoor. Maar al via HCL een kaartje gefixt gelukkig dus geloof het wel verder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2023 23:39 

Hardtraxx Veteran

Laatste 2 tracks van de eindshow waren zeker vet. Maar (via stream althans) liep de muziek niet synchroon met t vuurwerk, super knullig.
Wel aardige eindshow, niet de beste ooit.

Speech van Villain mis ik niet tbh
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2023 00:53 

Hardtraxx Elite

Toch ook maar stiekem even de eindshow meegekeken op een gratis youtube streampie. Vond het niet mega denderend om eerlijk te zijn. Misschien wor ik gewoon oud
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2023 09:21 

Hardtraxxer

Briiann schreef:
Element & Kruelty :worship: Dat die Indigo nog overeind staat joh

Zo debiel hard, echt wtf :woot: Geluid en sfeer vooraan :bomb: Nog overwogen om het helemaal te zien, maar ben toch voor eindshow gegaan. Vooral laatste plaat was geweldig (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2023 09:42 

Hardtraxx Veteran

Toch even een zondagkaartje gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2023 09:48 

Hardtraxx Elite

pim__ schreef:
Toch ook maar stiekem even de eindshow meegekeken op een gratis youtube streampie. Vond het niet mega denderend om eerlijk te zijn. Misschien wor ik gewoon oud

Oké man
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2023 10:23 

Hardtraxxer

Was ook niet omver geblazen dit keer, zowel kwa show als muzikaal. Straks nog eens rustig terugkijken met iets meer aandacht :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2023 10:46 

Hardtraxx Newbie

Zijn er misschien mensen die een Apple Watch hebben en bij hun "Gezondheid" app kunnen zien hoeveel dB de gemiddelde/piek/uurwaarden waren bij Defqon Endshow of een indoor hal Rooler bijvoorbeeld? Ik ben jaren naar Defqon geweest maar door wat gehoorproblemen niet geweest, nu terug wat festivals aan het doen maar Defqon is nog een trapje hoger denk ik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2023 10:48 

Hardtraxx Veteran

djorkaef schreef:
Zijn er misschien mensen die een Apple Watch hebben en bij hun "Gezondheid" app kunnen zien hoeveel dB de gemiddelde/piek/uurwaarden waren bij Defqon Endshow of een indoor hal Rooler bijvoorbeeld? Ik ben jaren naar Defqon geweest maar door wat gehoorproblemen niet geweest, nu terug wat festivals aan het doen maar Defqon is nog een trapje hoger denk ik :lol:

Filters?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2023 11:20 

Hardtraxx Elite

djorkaef schreef:

Een apple watch is natuurlijk geen echte dB meter.
Hecht daar dus niet teveel waarde aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2023 11:29 

Hardtraxx Newbie

zeke schreef:
djorkaef schreef:

Doe ik ook niet, maar het is wel goed om te vergelijken. Studies hebben trouwens aangetoond dat apple watch heus niet veel afwijkt van een professionele db meter, statistisch gezien even accuraat zelfs. Festivals die ik nu (met filters) kan bijwonen zonder problemen zijn ongeveer 100db gemiddeld over 1 uur tijdsbestek. Defcon.1 geen idee ik lees op reddit dat het daar richting 120db gaat. De meeste mensen hebben geen issue met 120db gecombineerd met filters welliswaar, bij mij ligt het wat anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2023 11:31 

Hardtraxx Elite

ULTIMO schreef:
Laatste 2 tracks van de eindshow waren zeker vet. Maar (via stream althans) liep de muziek niet synchroon met t vuurwerk, super knullig.
Wel aardige eindshow, niet de beste ooit.

Speech van Villain mis ik niet tbh

Heb via youtube inmiddels ook terug gekeken.
Het geluid loopt inderdaad niet synchroon met het beeld. Ligt echt aan de stream gok ik.
Wel jammer voor de beleving als kijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2023 11:45 

Hardtraxx Elite

djorkaef schreef:
zeke schreef:
djorkaef schreef:

Doe ik ook niet, maar het is wel goed om te vergelijken. Studies hebben trouwens aangetoond dat apple watch heus niet veel afwijkt van een professionele db meter, statistisch gezien even accuraat zelfs. Festivals die ik nu (met filters) kan bijwonen zonder problemen zijn ongeveer 100db gemiddeld over 1 uur tijdsbestek. Defcon.1 geen idee ik lees op reddit dat het daar richting 120db gaat. De meeste mensen hebben geen issue met 120db gecombineerd met filters welliswaar, bij mij ligt het wat anders.

Ik ben ook zeker geen expert in geluid of geluidmeting.
Maar weet wel dat het iets complexer is dan het simpelweg uitdrukken in een getal dB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2023 13:04 

Hardtraxxer

Hoorde in de set van Wildstylez & BH een nieuwe remix van Wildstylez - Pleasure. Ben benieuwd van wie die is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2023 13:42 

Hardtraxx Newbie

Henkerfist schreef:
Hoorde in de set van Wildstylez & BH een nieuwe remix van Wildstylez - Pleasure. Ben benieuwd van wie die is!

Was dat niet gewoon een remix van Tiesto - Traffic? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2023 13:47 

Hardtraxxer

stiebie schreef:
Henkerfist schreef:

Was dat niet gewoon een remix van Tiesto - Traffic? :P

Voor de midintro hebben ze indd Traffic gebruikt, lijkt ook veel op de midintro van de originele Pleasure. De climax en outro zijn wel overgenomen van het origineel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2023 13:53 

Hardtraxx Elite

Geck-O die weer een Daybreak Session gaat draaien op de main van 17.30 tot 19.00 uur :oh: Maar een livestream is blijkbaar teveel gevraagd :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2023 15:20 

Hardtraxxer

Legends Bfront, adaro en Ran-D gevolgd door sub zero project, warface en sefa voor zover nog niet bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2023 15:39 

Hardtraxx Elite

Millard Fillmore schreef:
pim__ schreef:

Oké man

Wat wil je hiermee zeggen met je bijdehante bek?
Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 55  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten