Dan draai je op Defqon op de Magenta stage en draai je je eigen anthem niet. Overigens ook m'n favo anthem. Die opbouw naar de climaxwrote:Defqon anthem 2008 nog gedraaid? Zo niet is jouw stelling gewoonweg foutief.wrote:Deepack & Luna draaien even DE set van de Magenta stream
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Volgens mij ligt die plaat stof te happen sinds Defqon 2008. Heb hem echt nog nooit live gehoord.
A
Hardtraxxer
72 posts member since 2018
last seen 13 days ago
Volgens mij liep het geluid & vuurwerk niet bepaald synchroon tijdens de endshow.
Jammer... Vond het verder ook een beetje tegenvallen.
Jammer... Vond het verder ook een beetje tegenvallen.
Waar was de eind speech van Villain? Kwam voor mijn gevoel een beetje een abrupt einde aan 
Via de stream vond ik de eindshow maar tegenvallen... Die plaat met die Dune invloeden erin en de laatste plaat waren wel heel dik, maar hadden beide ook weer bedroevende kicks 
B
Hardtraxxer
90 posts member since 2021
last seen Aug 2026
Element & Kruelty
Dat die Indigo nog overeind staat joh
Ja ik snapte hem ook niet hoor. Maar al via HCL een kaartje gefixt gelukkig dus geloof het wel verder.wrote:*defqon camping modes aan*wrote:Het is dan ook een loterij. Ticket wordt niet toegekend aan de eerste de beste. Systeem pikt er gewoon een gelukkige uit.wrote:Iemand nog een zondag ticket over? Op Ticketswap is het kaartje al weg voor die er op komt, ook al refresh ik letterlijk om de seconde.
Het is mij nog niet helemaal duidelijke hoe dat werkt.
Moet je een advertentie plaatsen voor een gezochte ticket om uitgeloot te worden?
Of is alerts aanzetten voldoende? Dan krijg je steeds die meldingen en lijkt het idd dat je
er steeds naast zit te vissen, en krijg je dan opeens melding dat je uitgeloot bent?
*feestneus gaat weer op, groetjes xx*
Laatste 2 tracks van de eindshow waren zeker vet. Maar (via stream althans) liep de muziek niet synchroon met t vuurwerk, super knullig.
Wel aardige eindshow, niet de beste ooit.
Speech van Villain mis ik niet tbh
Toch ook maar stiekem even de eindshow meegekeken op een gratis youtube streampie. Vond het niet mega denderend om eerlijk te zijn. Misschien wor ik gewoon oud
L
Hardtraxxer
340 posts member since 2016
last seen Aug 2026
Zo debiel hard, echt wtfwrote:Element & KrueltyDat die Indigo nog overeind staat joh
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Toch even een zondagkaartje gekocht.
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Oké manwrote:Toch ook maar stiekem even de eindshow meegekeken op een gratis youtube streampie. Vond het niet mega denderend om eerlijk te zijn. Misschien wor ik gewoon oud
P
Hardtraxxer
626 posts member since 2012
last seen Aug 2026
Was ook niet omver geblazen dit keer, zowel kwa show als muzikaal. Straks nog eens rustig terugkijken met iets meer aandacht 
D
2 posts member since 2023
last seen Jul 2023
Zijn er misschien mensen die een Apple Watch hebben en bij hun "Gezondheid" app kunnen zien hoeveel dB de gemiddelde/piek/uurwaarden waren bij Defqon Endshow of een indoor hal Rooler bijvoorbeeld? Ik ben jaren naar Defqon geweest maar door wat gehoorproblemen niet geweest, nu terug wat festivals aan het doen maar Defqon is nog een trapje hoger denk ik 
Filters?wrote:Zijn er misschien mensen die een Apple Watch hebben en bij hun "Gezondheid" app kunnen zien hoeveel dB de gemiddelde/piek/uurwaarden waren bij Defqon Endshow of een indoor hal Rooler bijvoorbeeld? Ik ben jaren naar Defqon geweest maar door wat gehoorproblemen niet geweest, nu terug wat festivals aan het doen maar Defqon is nog een trapje hoger denk ik
Een apple watch is natuurlijk geen echte dB meter.wrote:Zijn er misschien mensen die een Apple Watch hebben en bij hun "Gezondheid" app kunnen zien hoeveel dB de gemiddelde/piek/uurwaarden waren bij Defqon Endshow of een indoor hal Rooler bijvoorbeeld? Ik ben jaren naar Defqon geweest maar door wat gehoorproblemen niet geweest, nu terug wat festivals aan het doen maar Defqon is nog een trapje hoger denk ik
Hecht daar dus niet teveel waarde aan.
D
2 posts member since 2023
last seen Jul 2023
Doe ik ook niet, maar het is wel goed om te vergelijken. Studies hebben trouwens aangetoond dat apple watch heus niet veel afwijkt van een professionele db meter, statistisch gezien even accuraat zelfs. Festivals die ik nu (met filters) kan bijwonen zonder problemen zijn ongeveer 100db gemiddeld over 1 uur tijdsbestek. Defcon.1 geen idee ik lees op reddit dat het daar richting 120db gaat. De meeste mensen hebben geen issue met 120db gecombineerd met filters welliswaar, bij mij ligt het wat anders.wrote:Een apple watch is natuurlijk geen echte dB meter.wrote:Zijn er misschien mensen die een Apple Watch hebben en bij hun "Gezondheid" app kunnen zien hoeveel dB de gemiddelde/piek/uurwaarden waren bij Defqon Endshow of een indoor hal Rooler bijvoorbeeld? Ik ben jaren naar Defqon geweest maar door wat gehoorproblemen niet geweest, nu terug wat festivals aan het doen maar Defqon is nog een trapje hoger denk ik
Heb via youtube inmiddels ook terug gekeken.wrote:Laatste 2 tracks van de eindshow waren zeker vet. Maar (via stream althans) liep de muziek niet synchroon met t vuurwerk, super knullig.
Het geluid loopt inderdaad niet synchroon met het beeld. Ligt echt aan de stream gok ik.
Wel jammer voor de beleving als kijker.
Ik ben ook zeker geen expert in geluid of geluidmeting.wrote:Doe ik ook niet, maar het is wel goed om te vergelijken. Studies hebben trouwens aangetoond dat apple watch heus niet veel afwijkt van een professionele db meter, statistisch gezien even accuraat zelfs. Festivals die ik nu (met filters) kan bijwonen zonder problemen zijn ongeveer 100db gemiddeld over 1 uur tijdsbestek. Defcon.1 geen idee ik lees op reddit dat het daar richting 120db gaat. De meeste mensen hebben geen issue met 120db gecombineerd met filters welliswaar, bij mij ligt het wat anders.wrote:Een apple watch is natuurlijk geen echte dB meter.wrote:Zijn er misschien mensen die een Apple Watch hebben en bij hun "Gezondheid" app kunnen zien hoeveel dB de gemiddelde/piek/uurwaarden waren bij Defqon Endshow of een indoor hal Rooler bijvoorbeeld? Ik ben jaren naar Defqon geweest maar door wat gehoorproblemen niet geweest, nu terug wat festivals aan het doen maar Defqon is nog een trapje hoger denk ik
Maar weet wel dat het iets complexer is dan het simpelweg uitdrukken in een getal dB.
Hoorde in de set van Wildstylez & BH een nieuwe remix van Wildstylez - Pleasure. Ben benieuwd van wie die is!
S
Hardtraxx Newbie
33 posts member since 2022
Was dat niet gewoon een remix van Tiesto - Traffic?wrote:Hoorde in de set van Wildstylez & BH een nieuwe remix van Wildstylez - Pleasure. Ben benieuwd van wie die is!
Voor de midintro hebben ze indd Traffic gebruikt, lijkt ook veel op de midintro van de originele Pleasure. De climax en outro zijn wel overgenomen van het origineel.wrote:Was dat niet gewoon een remix van Tiesto - Traffic?wrote:Hoorde in de set van Wildstylez & BH een nieuwe remix van Wildstylez - Pleasure. Ben benieuwd van wie die is!
Geck-O die weer een Daybreak Session gaat draaien op de main van 17.30 tot 19.00 uur
Maar een livestream is blijkbaar teveel gevraagd 
J
Hardtraxxer
521 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Legends Bfront, adaro en Ran-D gevolgd door sub zero project, warface en sefa voor zover nog niet bekend.
Who was there
Nobody has said they're going yet.