Poster: Defqon.1 2023 - Path Of The Warrior
Past

Defqon.1 2023 - Path Of The Warrior

Price
Hoog
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
83 posts member since 2016
last seen Nov 2023
Heb hier net de stream gekocht, maar nog geen beeld te bekennen..
Hardtraxxer
866 posts member since 2021
last seen May 2026
Sven-O wrote:Zie weinig kans op bewegende elementen in de blue, ziet er wel minder uit dan vorig jaar
Minder dan vorig jaar? Vorig jaar voelde de blue aan als een skelet met amper decoratieve elementen en een matige lichtshow.
Dit jaar ziet het er echt meer dan prima uit!
Last edited by Rubrix on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 26 days ago
Rubrix wrote:
Sven-O wrote:Zie weinig kans op bewegende elementen in de blue, ziet er wel minder uit dan vorig jaar
Minder dan vorig jaar? Vorig jaar voelde de blue aan als een skelet met amper decoratieve elementen en een matige lichtshow.
Eens, ziet er prima uit hoor, geluid van stream ook gefixt nu

@chasin: Ze kunnen veel geleerd hebben maar hoorde van vrienden dat er auto's op elkaar zaten wat voor deze enore vertragen heeft gezorgt
Hardtraxxer
562 posts member since 2020
last seen 41 minutes ago
Ik vind de intro op de blue tijdens de gathering altijd vet als alles naar beneden zakt. Show is verder wel goed en geluid is dikke prima, maar het is toch wel iets wat ik een beetje verwacht in de blue.
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
MaartenV wrote:5 & 6 zijn vol, ze gaan de brug openen en iedereen naar 0 sturen idd.
Er is genoeg plaats voor iedereen zeggen ze.
Blij dat ik er niet tussen sta zeg.
Hoppa, morgen tegen de middag lekker ons tentje neerpleuren op de 0.
zou wat zijn
L
Hardtraxxer
72 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Ik zit een beetje op die livestream te gluren, maar wat is dat met die kutkicks tegenwoordig?
Hardtraxxer
187 posts member since 2017
last seen 15 days ago
Linus wrote:Ik zit een beetje op die livestream te gluren, maar wat is dat met die kutkicks tegenwoordig?
Wen er maar aan
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 5 days ago
Vandaag pas om 3u vanuit Groningen vertrokken en stond al om half 7 op camping 0 omdat 5 en 6 vol is. Was eerst bang omdat we zo laat vertrokken maar het was helemaal perfect zo :D
P
Hardtraxx Veteran
5059 posts member since 2013
last seen 27 minutes ago
makrooy wrote:Vandaag pas om 3u vanuit Groningen vertrokken en stond al om half 7 op camping 0 omdat 5 en 6 vol is. Was eerst bang omdat we zo laat vertrokken maar het was helemaal perfect zo :D
Komt omdat je vanaf noord komt. Scheelt zoveel tijd om vanuit het zuiden via Apeldoorn, Zwolle te gaan ipv Amersfoort, Almere. Ben op insta de filmpjes aan het kijken en dan begint het wel beetje te kriebelen
Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen 18 days ago
De Indigo heeft zo te zien een flinke upgrade gekregen. Ben benieuwd hoe vol die tent staat morgen tijdens de techno.
P
Hardtraxxer
626 posts member since 2012
last seen Aug 2026
Die dromerige plaat halverwege set HHZ is wel echt leip. Iedere track staat wel altijd als een huis, ondanks dat ik door al die breaks wel wat drive mis.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 26 days ago
Godverdomme ik krijg gewoon al kippevel als ik die livestream van Ecstatic luister en iedereen mee hoor schreeuwen met Wildest dream :worship:
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
ULTIMO wrote:Godverdomme ik krijg gewoon al kippevel als ik die livestream van Ecstatic luister en iedereen mee hoor schreeuwen met Wildest dream :worship:
Dat hele setje is tot nu toe zwaar genieten :worship:
Die plaat die na Wildest Dream kwam is ook knetter dik. Zal wel een collab met Audiotricz zijn aan het sfeertje te horen :loving:
Hardtraxxer
479 posts member since 2016
poekiepoes12 wrote:Die dromerige plaat halverwege set HHZ is wel echt leip. Iedere track staat wel altijd als een huis, ondanks dat ik door al die breaks wel wat drive mis.
Echt absurd goed :love: :loving: Had ik eigenlijk niet verwacht!

Pb als mensen zijn setje willen :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 26 days ago
Ronzz wrote:
ULTIMO wrote:Godverdomme ik krijg gewoon al kippevel als ik die livestream van Ecstatic luister en iedereen mee hoor schreeuwen met Wildest dream :worship:
Dat hele setje is tot nu toe zwaar genieten :worship:
Die plaat die na Wildest Dream kwam is ook knetter dik. Zal wel een collab met Audiotricz zijn aan het sfeertje te horen :loving:
Jaa heel die set is genieten tot nu toe!
Die sfeer klinkt echt goed ook
L
Hardtraxxer
72 posts member since 2016
last seen Jun 2025
STBM wrote:
Linus wrote:Ik zit een beetje op die livestream te gluren, maar wat is dat met die kutkicks tegenwoordig?
Wen er maar aan
Wat een ellende. Gelukkig maakt Max Enforcer weer een hoop goed.
M
Hardtraxx Veteran
14192 posts member since 2013
Wel stom dat Geck-o + D00d + STOIK + Koarse onder live now staat, maar er geen stream voor is :cry:
Hardtraxx Newbie
37 posts member since 2022
last seen Jul 2024
MYTZE wrote:Wel stom dat Geck-o + D00d + STOIK + Koarse onder live now staat, maar er geen stream voor is :cry:
Ja echt jammer, had me echt op die set verheugd
Hardtraxx Newbie
23 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Magenta after party echt een dikke toevallig.
Hardtraxx Newbie
last seen 1 day ago
Magenta after party is echt een dikke toevallig.
Hardtraxxer
187 posts member since 2017
last seen 15 days ago
Biliouslime wrote:Magenta after party is echt een dikke toevallig.
Gaat mooi?
Hardtraxx Newbie
last seen 1 day ago
STBM wrote:
Biliouslime wrote:Magenta after party is echt een dikke toevallig.
Gaat mooi?
Naja laten we de auto correct maar de schuld geven :$
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 17 hours ago
Wie was de surprise act op de magenta?
Hardtraxxer
121 posts member since 2022
last seen Nov 2025
Jones, Galactixx en Digital Punk. Was echt heel dik. Hitjes parade maar ultiem genieten. Hele avond in de magenta gestaan en de silent disco heeft me positief verrast. Wat een top manier om het weekend te beginnen. Biertje, dansje, beetje ouwehoeren en meer dan genoeg ruimte de hele avond. Die nieuwe ‘puzzel tegels’ zijn ook de uitvinding van de eeuw. Wat een genot voor de enkeltjes!!!

Op naar dag 2

Ps: wat blijft max enforcer toch een gigantische baas. De drive in zijn sets is zo fijn!!

Ps2: je kunt dit jaar in de magenta om het podium heenlopen. Achter het podium hebben ze zittribunes gemaakt. Maakt het wel een stuk ruimtelijker ofzo. Geen idee hoe het geluid daar is aangezien daar geen boxen hangen.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 5 days ago
Voor wie vandaag komt, er is echt nog genoeg ruimte op camp 0 aan de achterkant

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026